Arias is de beste rechtsback van Nederland dus 16-17 Miljoen is een bedrag conform zijn kwaliteiten.
Hier gaat Napoli veel plezier aan beleven.
 
Laatst gesproken met die meid van Arias. Heeft veel interesse in de Duitse filosoof Friedrich Nietzsche. Ik heb samen met haar de belangrijkste punten van zijn denken doorlopen.
Je bent ook gek op vreemd bloed: eerst een Balkan-meisje en nu een Colombiaanse. Whats next? En nee Anna Nooshin krijg je gewoon niet;P
 
…Die was naast filosoof een groot medicus. Hij was de eerste die schreef over geslachtsziekten, wist je dat?

...Hoe gaan we dit in Allah's naam weer on topic krijgen...
Hahaha.
Kijk die Der Muzikant is eigenlijk de oorzaak van al dit soort discussies en ik vind dat ie ons probleem moet gaan oplossen hier.
 
…Die was naast filosoof een groot medicus. Hij was de eerste die schreef over geslachtsziekten, wist je dat?

...Hoe gaan we dit in Allah's naam weer on topic krijgen...

Bij deze.

Tatiana-Arias-14122017.jpg
 
Helemaal mee eens....en vooral wat betreft onze scouting: hoe kunnen ze binnen 3-4 jaar zulke grote blunders in de achterhoede gemaakt hebben? Marcelo, Dereijck, Manolev, Arias en Zanka. Met name door deze blunders achterin zijn we de afgelopen jaren steeds weer op het nippertje het landskampioenschap misgelopen. Dat mag ik toch wel deels op het conto van onze scoutingsapparaat neerleggen, want doelpunten maken deden we wel voldoende, maar als het achterin een gatenkaas is, dan kost dat uiteindelijk wel punten en dus belangrijke prijzen !!

Ik zat nog eens te kijken hoe blij we jaren geleden met Arias waren. Nu de beste rechtsback van de Eredivisie en Colombiaans international op een WK en we kunnen er 15 miljoen ongeveer voor vangen. (Miskopen als Marcelo,Derijck,Manolev,Zanka en Arias) :D
 
Ik zat nog eens te kijken hoe blij we jaren geleden met Arias waren. Nu de beste rechtsback van de Eredivisie en Colombiaans international op een WK en we kunnen er 15 miljoen ongeveer voor vangen. (Miskopen als Marcelo,Derijck,Manolev,Zanka en Arias) :D

Toen Brands ermee bezig was waren we er helemaal niet zo blij mee. Arias was geen basisspeler in de Portugese competitie waarom zou hij dan goed genoeg zijn voor PSV.
 
Toen Brands ermee bezig was waren we er helemaal niet zo blij mee. Arias was geen basisspeler in de Portugese competitie waarom zou hij dan goed genoeg zijn voor PSV.

Dit was al toen Arias bij PSV speelde en nog geen sterke indruk maakte. De kritiek was ook terecht, Maar zoals je ziet kunnen dingen soms anders lopen. Het was ook geen kritiek namens mij.
 
Toen Brands ermee bezig was waren we er helemaal niet zo blij mee. Arias was geen basisspeler in de Portugese competitie waarom zou hij dan goed genoeg zijn voor PSV.
Correctie: hij had niet eens een basisplaats bij Jong Sporting.... Terecht dat er twijfels waren. Te makkelijk om een gokje dat nu wel goed uitpakt als een “goed gezien van Brands” te bestempelen. Daarvoor heeft hij te vaak gegokt en verloren.
 
Correctie: hij had niet eens een basisplaats bij Jong Sporting.... Terecht dat er twijfels waren. Te makkelijk om een gokje dat nu wel goed uitpakt als een “goed gezien van Brands” te bestempelen. Daarvoor heeft hij te vaak gegokt en verloren.

Ik zeg ook niet dat het onterecht was. Ik reageerde alleen maar op hoe blij we waren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan