Sam Lammers (A)

Wist niet dat filosofen zo goed boerden. Of krijg je geheime subsidie van Rusland?

Ja, lijntje loopt via de FVD. Ik draag tegenwoordig het boreale gedachtengoed uit. Is theoretisch gezien natuurlijk totale kolder, maar het betaalt heerlijk. Ben nu bezig met een stuk waarin ik uitleg waarom het witte ras wordt bedreigd door 100 kinderen aan de grenzen met Griekenland. Kassa!

Dadelijk nog een artikel over hoe je van een vaccin de ziekte '5G' kan krijgen.
 
Ja, lijntje loopt via de FVD. Ik draag tegenwoordig het boreale gedachtengoed uit. Is theoretisch gezien natuurlijk totale kolder, maar het betaalt heerlijk. Ben nu bezig met een stuk waarin ik uitleg waarom het witte ras wordt bedreigd door 100 kinderen aan de grenzen met Griekenland. Kassa!

Dadelijk nog een artikel over hoe je van een vaccin de ziekte '5G' kan krijgen.

Hee Leon, heb jij je betaling van Soros deze week al binnen gekregen? Ik keek vanmorgen maar had nog niks ontvangen. Overigens heb ik 34 5G stralingsmeters gekocht, die ik nu via influencers op de markt ga brengen, aloude piramidestructuur. Dat wordt scoren man!
 
Hee Leon, heb jij je betaling van Soros deze week al binnen gekregen? Ik keek vanmorgen maar had nog niks ontvangen. Overigens heb ik 34 %G stralingsmeters gekocht, die ik nu via influencers op de markt ga brengen, aloude piramidestructuur. Dat wordt scoren man!

Ik word nu betaald door het andere kamp, hè. Soros is een enge Jood die via het drinkwater nanorobotjes in ons lichaam verspreidt. Die gaan ons straks zo ver krijgen dat we spontaan de grenzen open zetten voor alle vluchtelingen van de wereld terwijl we Hava Nagila zingen.

Zo, even een screenshotje maken. Denk dat deze post wel goed is voor een ton.
 
Ik word nu betaald door het andere kamp, hè. Soros is een enge Jood die via het drinkwater nanorobotjes in ons lichaam verspreidt. Die gaan ons straks zo ver krijgen dat we spontaan de grenzen open zetten voor alle vluchtelingen van de wereld terwijl we Hava Nagila zingen.

Zo, even een screenshotje maken. Denk dat deze post wel goed is voor een ton.
Maarre Vladimir, Israel is toch altijd heel goed in het tegenhouden van die vieze baarddragende verkrachters?
 
Ja, da's precies mijn punt! Het charisma van een speler - of het gebrek daaraan - zegt niet altijd iets over wat die speler waard is.
Laat ik het zo formuleren: als Atalanta over twee jaar Lammers verkoopt voor 700 miljoen euro, mag JdJ zich nog even achter de oren krabben waarom hij niet een doorverkooppercentage heeft afgedwongen. Dat geldt overigens ook al als Sammie voor véél minder wordt verkocht.
Ik heb het niet over zijn charisma in verhouding tot zijn marktwaarde.
Hij heeft mij voetballend nooit zo kunnen overtuigen als hij dat 'de echte kenners'wel deed.
Ik vind 10 miljoen prima, voor wat ik van hem gezien heb.

Zijn (gebrek aan) charisma staat daar los van.
 
Ik heb het niet over zijn charisma in verhouding tot zijn marktwaarde.
Hij heeft mij voetballend nooit zo kunnen overtuigen als hij dat 'de echte kenners'wel deed.
Ik vind 10 miljoen prima, voor wat ik van hem gezien heb.

Zijn (gebrek aan) charisma staat daar los van.

Ik denk dat we nu niet anders konden, en 10 miljoen een prima bedrag is. Maar ik denk ook dat we over een paar jaar denken: fuck, wat hadden we daarvoor kunnen boeren als-ie nog een contract voor drie jaar had gehad...
 
Fascinerend dat je dat schrijft over iemand die op zijn 23e door zijn 'sportieve leven' al miljonair is - of snel gaat worden. Hoezo niks bereikt?
Gewoon geluk dat het zo goed betaalt.
Robon Haase is multi miljonair door 9 van de 10 toernooien er in de eerste ronde uit te vliegen. Als iets bereiken af te meten is aan je banksaldo ja dan zijn het toppers. Haal ik het geld even weg hebben beiden geen moer gepresteerd.
 
Ik denk dat we nu niet anders konden, en 10 miljoen een prima bedrag is. Maar ik denk ook dat we over een paar jaar denken: fuck, wat hadden we daarvoor kunnen boeren als-ie nog een contract voor drie jaar had gehad...
Hetzelfde bedrag. Een bedrag dat bij iedere dag dat hij was gebleven lager zou zijn geworden. Een bankzitter verkoop je niet voor 10 miljoen.
 
Gewoon geluk dat het zo goed betaalt.
Robon Haase is multi miljonair door 9 van de 10 toernooien er in de eerste ronde uit te vliegen. Als iets bereiken af te meten is aan je banksaldo ja dan zijn het toppers. Haal ik het geld even weg hebben beiden geen moer gepresteerd.

Ik denk dat sowieso door een jeugdopleiding van een topclub heen komen en het eerste halen al een prestatie is die voor héél erg weinigen is weggelegd. Laat staan voor een spits. Uitgeleend worden met Luuk voor je, lijkt me voor een jonge spits geen schande, 16x scoren als 22- jarige spits voor een subtopper als Heerenveen ook bepaald niet. Teruggehaald worden en voor een trainer met de reputatie van Schmidt als basisspeler worden gezien ook niet. Een Italiaanse subtopclub die 10 miljoen voor je snel aflopende contract over heeft... Tja, ik vind het eigenlijk knap - en bijzonder zeldzaam.

Maar we gaan het zien. De ouwe Bondscoach heeft wel vaker gelijk gehad - maar ook weer lang niet altijd, natuurlijk. het is echt geen absolute topper, maar denk dat hij een hele leuke Europese carrière gaat hebben, blessures uitgesloten natuurlijk. En ik denk dat een technisch begaafde spits, van nature tweebenig, zeker bij toekomstige transfers meer dan 10 miljoen gaat kosten.
 
Hetzelfde bedrag. Een bedrag dat bij iedere dag dat hij was gebleven lager zou zijn geworden. Een bankzitter verkoop je niet voor 10 miljoen.
Ach. Als er op een gegeven moment zo ongeveer maar 40 betere tennissers zijn op de hele wereld, kun je wel een aardig balletje slaan. Denk ik dan....
 
Sam mag nog 5 minuutjes debuteren in de (wss gewonnen) wedstrijd tegen Torino. Misschien pikt hij nog een goaltje mee en wordt hij de 3e Nederlander op het scorebord.
 
Ja, lijntje loopt via de FVD. Ik draag tegenwoordig het boreale gedachtengoed uit. Is theoretisch gezien natuurlijk totale kolder, maar het betaalt heerlijk. Ben nu bezig met een stuk waarin ik uitleg waarom het witte ras wordt bedreigd door 100 kinderen aan de grenzen met Griekenland. Kassa!

Dadelijk nog een artikel over hoe je van een vaccin de ziekte '5G' kan krijgen.
In Volendam heb je de ziekte 3J. Krijg je als generatieslang neven en nichten seks met elkaar hebben. Is geen vaccin tegen.
 
Ik denk dat we nu niet anders konden, en 10 miljoen een prima bedrag is. Maar ik denk ook dat we over een paar jaar denken: fuck, wat hadden we daarvoor kunnen boeren als-ie nog een contract voor drie jaar had gehad...
Achteraf is het mooi wonen.

Als 'ie er dit seizoen 35 in zou hebben geschopt bij PSV, dan is 10 miljoen een fooi. Als 'ie op de bank zou zitten, 'n buitenkansje. Je weet het niet. Lammers wilde blijkbaar graag weg en PSV kan het geld goed gebruiken om op andere posities te versterken.
 
Prima speler. Mooie goal ook. Toch zijn we met onze jonge ploeg momenteel beter af met een Zahavi dan met een Lammers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan