Sam Lammers (A)

Ik wel. Dat vergeet ik niet meer.
Dat is Lucas Moura ... In de laatste seconde van de extra tijd.
Hij scoorde overigens 3 x.


:ROFL: :lmao:
Lekker man. Filmpje meteen weer twee keer gekeken. De naam van die jongen boeit me nog steeds niet, maar man wat een fijn gevoel krijg ik dat toch van.:star::star::star:
 
Lammers valt in en scoort weer voor Atalanta, dat na deze goal nog wel met liefst 4-1 achter staat tegen Napoli, mede dankzij 2x Lozano. Lammers doet zijn best om een basisplekje te veroveren.

Gek eigenlijk, hij koos op het einde van de transfermarkt om toch nog te vertrekken waardoor PSV weinig tijd meer had om een vervanger aan te trekken en toch zie ik hem graag scoren bij Atalanta
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gek eigenlijk, hij koos op het einde van de transfermarkt om toch nog te vertrekken waardoor PSV weinig tijd meer had om een vervanger aan te trekken en toch zie ik hem graag scoren bij Atalanta

Ik zie hem graag slagen omdat het een jeugdproduct is van PSV. Kan mij niet schelen hoe ratterig zijn vertrek was, als hij het goed doet is dat goede reclame voor de PSV jeugdopleiding en PSV in het algemeen.
 
Ik zie hem graag slagen omdat het een jeugdproduct is van PSV. Kan mij niet schelen hoe ratterig zijn vertrek was, als hij het goed doet is dat goede reclame voor de PSV jeugdopleiding en PSV in het algemeen.

Wel fijn dat Lozano ook 2x gescoord heeft. Hem zie ik dan nog liever scoren :grin:
Doet me om diezelfde reden allebei goed. Ik baal nog steeds dat Lammers weg is, en het is een smerige rattenstreek van hem, maar ik vind het belangrijker dat spelers die PSV verlaten voor een (sub)topclub uit het buitenland het daar goed doen; dan kan PSV straks uiteindelijk toch meer geld gaan vragen voor zijn spelers. Lozano gun ik het ook sowieso meer, ook omdat dat een speler naar mijn hart was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan