Ryan Thomas (M)

Zelfs als die prijs zou kloppen (wat nu niet zo lijkt te zijn), verdient hij altijd nog het vertrouwen tot hij het tegendeel bewijst. De voorzitter van die Mexicaanse club gedroeg zich als de papa van Stef, in Groningen. Grote smoel in de media om de druk te verhogen en onderttussen een idiote prijs op tafel gooien. Daar moet PSV niet in meegaan. Nooit. Dat hebben ze imho goed gedaan.
Alleen wel jammer dat we mogelijk nooit meer het tandem Lozano-Gutierrez zullen zien, of het moet bij Pachuca zijn.:unsure:
 
Zelfs als die prijs zou kloppen (wat nu niet zo lijkt te zijn), verdient hij altijd nog het vertrouwen tot hij het tegendeel bewijst. De voorzitter van die Mexicaanse club gedroeg zich als de papa van Stef, in Groningen. Grote smoel in de media om de druk te verhogen en onderttussen een idiote prijs op tafel gooien. Daar moet PSV niet in meegaan. Nooit. Dat hebben ze imho goed gedaan.

Yep. En in ieder geval geen last van aanpassingsproblemen, behalve dan dat hij de riolen over moet. ;)

Maar een soort defaitisme lijkt hier populair. Vloeken dat er geen spelers op tijd komen, vloeken dat er wel spelers komen, vloeken dat er geen geld wordt uitgegeven, vloeken dat er wel geld wordt uitgegeven, vloeken dat de jeugd niet speelt, vloeken dat er geen spelers worden gehaald voor plekken waar die jeugd dan zou moeten spelen.
Ik laat me maar eens verrassen. in ieder geval heeft Thomas al meer prijzen gewonnen dan de Ligt of Frenkie.
 
Zelfs als die prijs zou kloppen (wat nu niet zo lijkt te zijn), verdient hij altijd nog het vertrouwen tot hij het tegendeel bewijst. De voorzitter van die Mexicaanse club gedroeg zich als de papa van Stef, in Groningen. Grote smoel in de media om de druk te verhogen en onderttussen een idiote prijs op tafel gooien. Daar moet PSV niet in meegaan. Nooit. Dat hebben ze imho goed gedaan.
mijn vertrouwen krijgt hij. Alleen moet PSV niet voor deze categorie spelers gaan, in deze prijsklasse. Daar hebben we er genoeg van die niet presteren. Ramselaar, Luckassen, Maher destijds. Je kan een auto kopen van 30000 euro dan weet je dst de kans redelijk is dat je er veel plezier aan gaat beleven. Een tweedehandsje van 2500 euro geeft vaak ellende. PSV moet of een grote aankoop doen, met kans op succes, of gewoon de jeugd laten falen.
 
4 miljoen betalen voor een speler met een eenjarig contract van PEC, “international” van New Zeeland...
En dan geen idee of die het gaat halen... Why not? Geld zat hier.

:unsure: Ik vraag me af of dat bedrag wel klopt. Wellicht hadden ze hem kunnen ruilen voor Luckassen. Dan had hij € 6 miljoen gekost. :maniac: :zien:
 
Alleen wel jammer dat we mogelijk nooit meer het tandem Lozano-Gutierrez zullen zien, of het moet bij Pachuca zijn.:unsure:
Wat je nooit hebt gehad, kun je ook niet verliezen. Het zou heel mooi zijn als het allemaal was doorgegaan, maar dat PSV heeft doorgeschakeld valt alleen maar te prijzen. Als blijkt dat Thomas inderdaad te licht is, dan mogen we daar tzt echt wel iets van vinden, maar op dit moment zie ik nog geen reden om te klagen. Wat weten we nou helemaal van hem? Meer dan van Gutiérrez? Ik niet.
Niet alles wat duur is, is beter. Soms is iets gewoon overpriced en doe je er goed aan om een ander plan te trekken. Nu is het een gok van 2½ miljoen. Dat zie ik liever dan een gok van 8 of 10 miljoen.
 
Rik Elfrink op twitter; PSV had geen trek om niet-marktconforme bedragen te betalen voor Gutiérrez....

Vervolgens leggen ze vier miljoen neer voor Thomas met een eenjarig contract. Waar is de facepalm als je 'm nodig hebt

De facepalm en het wegwerpgebaar. Dat bedrag kan niet kloppen.
 
2 a 3 miljoen is inderdaad een prima prijs. Ben benieuwd hoe het perspectief verandert voor Rosario, Mauro, Rigo en Ramselaar.
 
mijn vertrouwen krijgt hij. Alleen moet PSV niet voor deze categorie spelers gaan, in deze prijsklasse. Daar hebben we er genoeg van die niet presteren. Ramselaar, Luckassen, Maher destijds. Je kan een auto kopen van 30000 euro dan weet je dst de kans redelijk is dat je er veel plezier aan gaat beleven. Een tweedehandsje van 2500 euro geeft vaak ellende. PSV moet of een grote aankoop doen, met kans op succes, of gewoon de jeugd laten falen.

Wij hadden een auto in de eerste categorie, daar moest na 100.000 kilometer een nieuw motorblok in. ;)
 
Ik proef een beetje dezelfde sfeer als destijds bij het aantrekken van Nijland. Daar baalde ik destijds trouwens stevig van. Bij deze jongen heb ik dat niet. Ik vind 'm klein, maar word niet verdrietig van zijn komst. Het is nou eenmaal de vijver voor PSV. Gutiérrez was te duur, zo simpel is dat. En als PSV daar 10 miljoen voor had afgetikt, dan was de wereld óók te klein geweest. Het is niet snel goed...

Wie weet wordt hij de revelatie van het seizoen.
grappig, ik dacht ook direct aan Stef Nijland.
 
2 a 3 miljoen is inderdaad een prima prijs. Ben benieuwd hoe het perspectief verandert voor Rosario, Mauro, Rigo en Ramselaar.
Alle 4 de spelers die je noemt mogen van mij banken danwel verhuurd worden. Mauro is wel de beste van de vier. Ik heb in Thomas meer vertrouwen.
 
Je kunt over Brands veel zeggen maar als hij zijn tanden in een transferprooi zet laat hij niet los. Kijk maar naar hoe langslepende transfers Lozano en Pereiro zijn geweest. Heb het idee dat onervarenheid De Jong doorslag heeft gegeven. Voorzitter Pachuca doet wat alle voorzitters doen in die regio en De Jong had daar geen zin in of vaardigheid om ermee om te gaan.
 
Das meer de computer die kuren heeft, btw mogen Nouri grappen al?

Na een jaar lang dat gezeur en die referenties aan 34 zou ik zeggen: ja hoor!

Je kunt over Brands veel zeggen maar als hij zijn tanden in een transferprooi zet laat hij niet los. Kijk maar naar hoe langslepende transfers Lozano en Pereiro zijn geweest. Heb het idee dat onervarenheid De Jong doorslag heeft gegeven. Voorzitter Pachuca doet wat alle voorzitters doen in die regio en De Jong had daar geen zin in of vaardigheid om ermee om te gaan.

Inderdaad. Hoe lang denken ze dit nog zo vol te houden, het zelf TD'tje spelen?
 
Na een jaar lang dat gezeur en die referenties aan 34 zou ik zeggen: ja hoor!

Inderdaad. Hoe lang denken ze dit nog zo vol te houden, het zelf TD'tje spelen?

Ja, hadden we Brands nog maar. Dan hadden we eind augustus Guti binnen, maar waren Arias en Isimat vertrokken, zonder noemenswaardige versterking, stond Room in het doel en moest de niet fitte (?) Romero het maar doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan