Ryan Thomas (M)

Nou, leuke speler voor de breedte, denk ik. Hopelijk komt Gutierrez ook nog. Ik las gisteren nog een interview met Thomas en daarin werd volgens mij gesproken over de waarde van 1 miljoen. Waarom PSV dan weer 4 miljoen betaald?

Kunnen we Ramselaar en Luckassen dan niet aan PEC verhuren?
 
Nou, leuke speler voor de breedte, denk ik. Hopelijk komt Gutierrez ook nog. Ik las gisteren nog een interview met Thomas en daarin werd volgens mij gesproken over de waarde van 1 miljoen. Waarom PSV dan weer 4 miljoen betaald?

Kunnen we Ramselaar en Luckassen dan niet aan PEC verhuren?
Transfermarkt heeft het over een MW van 3 M. Bovendien kan PSV hem ook nog altijd aan PEC verhuren.
 
Rik Elfrink op twitter; PSV had geen trek om niet-marktconforme bedragen te betalen voor Gutiérrez....

Vervolgens leggen ze vier miljoen neer voor Thomas met een eenjarig contract. Waar is de facepalm als je 'm nodig hebt
 
Rik Elfrink op twitter; PSV had geen trek om niet-marktconforme bedragen te betalen voor Gutiérrez....

Vervolgens leggen ze vier miljoen neer voor Thomas met een eenjarig contract. Waar is de facepalm als je 'm nodig hebt
Nou, lekker dan.......
 
Ik proef een beetje dezelfde sfeer als destijds bij het aantrekken van Nijland. Daar baalde ik destijds trouwens stevig van. Bij deze jongen heb ik dat niet. Ik vind 'm klein, maar word niet verdrietig van zijn komst. Het is nou eenmaal de vijver voor PSV. Gutiérrez was te duur, zo simpel is dat. En als PSV daar 10 miljoen voor had afgetikt, dan was de wereld óók te klein geweest. Het is niet snel goed...

Wie weet wordt hij de revelatie van het seizoen.
 
Ik proef een beetje dezelfde sfeer als destijds bij het aantrekken van Nijland. Daar baalde ik destijds trouwens stevig van. Bij deze jongen heb ik dat niet. Ik vind 'm klein, maar word niet verdrietig van zijn komst. Het is nou eenmaal de vijver voor PSV. Gutiérrez was te duur, zo simpel is dat. En als PSV daar 10 miljoen voor had afgetikt, dan was de wereld óók te klein geweest. Het is niet snel goed...

Wie weet wordt hij de revelatie van het seizoen.

Eensch!
Al denk ik dat menig forummer blij zou zijn met Guti ook voor 10 milj ondanks dat ze geen goed beeld hebben vd speler.
 
Ik geef die jongen wel een kans, maar 4 miljoen lijkt me wel wat vrijgevig.
Maar die leegte die Brands achterlaat kan prima intern opgevangen worden, toch...? :CENSORED:
 
Thomas had nog een contract tot medio 2019 bij PEC. Transferbedrag ligt nog iets lager: tussen de 2 en 3 miljoen euro en loopt via bonussen ook niet veel verder op. #psv
 
Ik proef een beetje dezelfde sfeer als destijds bij het aantrekken van Nijland. Daar baalde ik destijds trouwens stevig van. Bij deze jongen heb ik dat niet. Ik vind 'm klein, maar word niet verdrietig van zijn komst. Het is nou eenmaal de vijver voor PSV. Gutiérrez was te duur, zo simpel is dat. En als PSV daar 10 miljoen voor had afgetikt, dan was de wereld óók te klein geweest. Het is niet snel goed...

Wie weet wordt hij de revelatie van het seizoen.
Klopt. Alleen lijkt het nu op halen om het halen. Ik denk dat deze jongen inderdaad in een rijtje Nijland, Zonneveld, Poulsen gaat eindigen. Miskopen mag, maar niet voor 4 miljoen. Daar kan je echt wel een goede Zuid Amerikaan voor halen.
 
Aankondiging is ook van n bedroevend niveau als je t mij vraagt:
Via Twitter psv

DkOoXdNWwAIiICN.jpg:large
 
Klopt. Alleen lijkt het nu op halen om het halen. Ik denk dat deze jongen inderdaad in een rijtje Nijland, Zonneveld, Poulsen gaat eindigen. Miskopen mag, maar niet voor 4 miljoen. Daar kan je echt wel een goede Zuid Amerikaan voor halen.
Zelfs als die prijs zou kloppen (wat nu niet zo lijkt te zijn), verdient hij altijd nog het vertrouwen tot hij het tegendeel bewijst. De voorzitter van die Mexicaanse club gedroeg zich als de papa van Stef, in Groningen. Grote smoel in de media om de druk te verhogen en ondertussen een idiote prijs op tafel gooien. Daar moet PSV niet in meegaan. Nooit. Dat hebben ze imho goed gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan