Ryan Thomas (M)

Ja, hadden we Brands nog maar. Dan hadden we eind augustus Guti binnen, maar waren Arias en Isimat vertrokken, zonder noemenswaardige versterking, stond Room in het doel en moest de niet fitte (?) Romero het maar doen.

Dus jij vindt dit wel een verbetering?
 
Ik ben niet blij. Ik denk dat we hier onze kans op het kampioenschap hebben geminimaliseerd. Laten we hopen dat ik het helemaal mis heb. Met een positief gevoel op naar plaats 2. Hopen dat we niet weer een heel jaar naar zaadpartijen hoeven te kijken. Wat mij betreft lekker aanvallen, jeugd veel kansen geven en niet te veel van het resultaat verwachten en er van uitgaan dat daarbij hoort dat we regelmatig punten gaan verspelen.

Wel zin in zaterdag :PSV:
 
Laatst bewerkt:
Ja, hadden we Brands nog maar. Dan hadden we eind augustus Guti binnen, maar waren Arias en Isimat vertrokken, zonder noemenswaardige versterking, stond Room in het doel en moest de niet fitte (?) Romero het maar doen.

Dumfries en Angelino zijn aankopen van Brands. De Jong heeft slechts administratie op orde gebracht. Door Brands heeft PSV weer een selectie die kan strijden om het kampioenschap en onder zijn bewind stelt onze jeugdopleiding iets voor. Of verlang je naar Reker tijdperk?
 
Over dat bedrag mogen we niet klagen denk ik.
Had maar 1 jaar contract las ik?
De helft van Wijnaldum die ook maar 1 jaar contract had, van een 'top' club kwam en wel scoorde (10 keer in een half jaar zelfs dacht ik?).

Ik denk niet dat deze jongen straks aan Real verkocht wordt, maar ik laat me graag verrassen.

Kunnen we trouwens de Nouri grapjes laten? Ik vind het echt niet grappig.
Over Nesu maakten we volgens mij ook nooit grappen.
 
Zeker niet. Prima aanwinst als 4e geëindigd in klassement beste voetballer eredivisie. Ik ben er blij mee.
Een onbekende Mexicaan en dito onbekende club ( voordat Lozano kwam) is allerminst garantie tot succes.
Kun je even een link sturen svp met die 4e plaats van Thomas.
 
Over dat bedrag mogen we niet klagen denk ik.
Had maar 1 jaar contract las ik?
De helft van Wijnaldum die ook maar 1 jaar contract had, van een 'top' club kwam en wel scoorde (10 keer in een half jaar zelfs dacht ik?).

Ik denk niet dat deze jongen straks aan Real verkocht wordt, maar ik laat me graag verrassen.

Kunnen we trouwens de Nouri grapjes laten? Ik vind het echt niet grappig.
Over Nesu maakten we volgens mij ook nooit grappen.
Zal het bij die ene houden. Echter, iedere heftige gebeurtenis levert heftige grappen op, deels misschien om er mee om te gaan. in mijn jeugd had je zo ook grappen over de bijlmerramp en Dutroux, later zijn er vast grappen over 9/11 geweest, net zoals over de ramp in Enschede. Kortom, dit soort grappen over heftige gebeurtenissen zal je blijven houden.

Wat Thomas betreft sluit ik mij bij je aan, weet er te weinig vanaf, en wacht af.
 
Over dat bedrag mogen we niet klagen denk ik.
Had maar 1 jaar contract las ik?
De helft van Wijnaldum die ook maar 1 jaar contract had, van een 'top' club kwam en wel scoorde (10 keer in een half jaar zelfs dacht ik?).

Ik denk niet dat deze jongen straks aan Real verkocht wordt, maar ik laat me graag verrassen.

Kunnen we trouwens de Nouri grapjes laten? Ik vind het echt niet grappig.
Over Nesu maakten we volgens mij ook nooit grappen.
Nesu? Zijn broer speelt volgems mij nog bij PEC. Lam.
 
Ben ik de enige die het wel ziet zitten in deze voetballer?
Neen, ik zie het ook zitten in deze jongen. Hij is creatief, snel en heeft voetbalintelligentie. Hier ben ik blij mee. Ik had deze jongen in mijn keus staan als middenvelder voor PSV. Als deze jongen met betere spelers kan spelen, dan wordt hij nog beter. Ik vind deze transfer net zoiets als indertijd met Propper. Velen op dit forum reageerden toen hetzelfde als nu bij Thomas. Het pakte goed uit. Overigens van Guti weet ik niets, maar het lijkt dat onze forumleden hem allemaal al vaak hebben zien spelen, zo wordt hij bewierookt. Zal best een goede speler zijn, maar vijftien miljoen !! Laat ze in Mexico maar met het hoofd in de wolken lopen, voor de helft mag hij naar PSV komen.
 
Neen, ik zie het ook zitten in deze jongen. Hij is creatief, snel en heeft voetbalintelligentie. Hier ben ik blij mee. Ik had deze jongen in mijn keus staan als middenvelder voor PSV. Als deze jongen met betere spelers kan spelen, dan wordt hij nog beter. Ik vind deze transfer net zoiets als indertijd met Propper. Velen op dit forum reageerden toen hetzelfde als nu bij Thomas. Het pakte goed uit. Overigens van Guti weet ik niets, maar het lijkt dat onze forumleden hem allemaal al vaak hebben zien spelen, zo wordt hij bewierookt. Zal best een goede speler zijn, maar vijftien miljoen !! Laat ze in Mexico maar met het hoofd in de wolken lopen, voor de helft mag hij naar PSV komen.
Ik hoop wel dat zijn aanlooptijd wat korter is dan die van Pröpper. Als ik het me goed herinner, duurde het wel een tijdje voor hij rendeerde?
 
Terug
Bovenaan Onderaan