Rusland

Wij (als zijnde NL) mogen dat ook niet. En voor de rest, met de bestaande landen is het al gevaarlijk genoeg, lijkt me niet dat we nucleaire wapens ook nog een moeten “verspreiden“.
Helemaal mee eens, maar het heeft iets hypocriets om te zeggen dat wij (als zijnde het westen) mogen ze wel en Iran niet. Laten we dan zeggen dat niemand ze mag (en dat iedereen ze alsnog stiekem heeft, zo realistisch moeten we ook zijn)
Zeker, maar dat Oekraïne ze gooit en zegt het was Rusland zodat Europa Rusland gaat aanvallen, of lees ik teveel Suske en Wiske's? 😂
Ik las een bericht dat Oekraïne zei dat Rusland een raket zou lanceren richting Belarus zodat Belarus volledig in de oorlog zou kunnen komen onder deze false flag. Ik geloof het niet (maar het zou me ook niet helemaal verbazen)
 
Ik zou ook wat voorzichtig zijn met het verder afknijpen van Rusland. Als dit voorbij is (op welke manier dan ook) wil je Rusland weer zo snel mogelijk up and running, Doe je dat niet zijn de gevolgen niet te overzien. De tweede wereldoorlog is ook ontstaan doordat we een land lang straften.

Iran zou ik juist aansluiten. Volgens mij zijn die redelijk stabiel en is het enige probleem dat we niet willen dat ze nucleaire wapens gaan/ kunnen ontwikkelen. Ik wil dat ook niet, maar ik snap niet helemaal waarom wij dit wel mogen en zij niet.


Een land te lang straffen: Goed punt. Anderzijds wil je ook niet meteen doen of er niks aan de hand was natuurlijk. Die balans moet je vinden. Putin en consorten zo lang mogelijk straffen, het Russische volk juist niet.

Iran: Prima. Ik heb wel een licht zwak voor dat land, volgens mij is dat best goed volk (met potentie), alleen die religie moet los komen van de politiek. Zedenpolitie :braak:
 
Nee, muziek is iets moois. iets voor de ziel. Hans T. heeft daar ook iets moois over verteld.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat je niet commercieel bent. Je hebt lokaal best musici die voor gratis bier spelen, maar dat zijn er niet veel.

Op YouTube heb je ook Muzikanten en producers die ook aan product placement doen en verkopen net zo goed merchandising etc.
 
Ja, maar dat wil niet zeggen dat je niet commercieel bent. Je hebt lokaal best musici die voor gratis bier spelen, maar dat zijn er niet veel.

Op YouTube heb je ook Muzikanten en producers die ook aan product placement doen en verkopen net zo goed merchandising etc.
Tuurlijk, die willen hun brood verdienen met de muziek. Maar dat is wat mij betreft net ff anders dan dat je gesponsord op insta laat zien hoe goed de mascara van merk A is.
 
Tuurlijk, die willen hun brood verdienen met de muziek. Maar dat is wat mij betreft net ff anders dan dat je gesponsord op insta laat zien hoe goed de mascara van merk A is.
Duran Duran dachten daar toch anders over in de jaren 80 😀
 
Maar ik denk dat Ralf doelt op het zelf gooien van bommen en vervolgens zeggen dat de Russen er achter zitten om op die manier de NAVO in het conflict te trekken.
En ik denk dat de geheime diensten van grote landen wel slim genoeg zijn om dat door te hebben en dat Zelensky ook niet helemaal achterlijk is door bommen op bevriende landen te gooien.
 
Ja, ze hadden ook een vak kunnen leren (maar dat zal wel een generatiedingetje zijn)
Ik heb er ook niks mee, maar voor veel van die social media figuren is het niet aan komen waaien.
Zeker, als je al beroemd bent, maak je ergens een account en heb je in no time miljoenen followers.
Maar er zijn er veel die er echt met een idee ingestapt zijn, er hard voor gewerkt hebben en het op een bepaalde manier ook verdienen.
Het kan bijvoorbeeld jaren duren voor je groot genoeg bent om er echt geld mee te verdienen.

Zo bereik je bijvoorbeeld niks als je maar af en toe een post maakt. Je moet echt constant content blijven pompen, waar toch ook kwaliteiten (volhardendheid, creativiteit etc.) bij komen kijken.
En dan als je genoeg volgers hebt, moet je gaan regelen dat er geld mee verdiend wordt. Sponsors regelen en zo.
Want met views alleen verdien je nog bijna niks volgens mij.

Maar back to Rusland: Ik hoop dat er genoeg mensen in Rusland zijn die snappen dat hun ellende veroorzaakt wordt door Putin, en dat ze niet de schuld op de rest van de wereld schuiven.
Hoe lang houdt Putin dat nog vol, als z'n land zulke klappen krijgt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan