Rode Ster Belgrado - PSV | Dinsdag 21 januari | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aan het einde van het seizoen moeten we voor nop een vervanger halen, en dan hebben we hem nu ook dit seizoen nog als een zwakke kracht achterin :shrug:
Toch verkies ik puur uit principe dat scenario boven toegeven aan gierige PL clubs waarbij het geld tegen de plinten aan klotst, maar die denken hier voor en habbekrats te kunnen winkelen.

Heb de 1-3 nog eens even bestudeerd.
Zag gisteravond dat Boscagli de schuld kreeg. Zelf dacht ik dat het Schouten was.

Het blijkt dat het allebei niet is, maar zeker Schouten niet. Dus die moet ik terug nemen.

Heb er een gifje van gemaakt. Wat je ziet is dat Lang zijn man laat lopen. Boscagli beslist in een split second om een stapje richting Lang zn man te zetten, om een evt. pass op die speler te kunnen onderscheppen. Maar de voorzet ging naar zijn eigen man. Door dat extra stapje kon hij net niet meer bij de bal.
Schouten bleef ondertussen netjes bij zn eigen man staan.

Ergo: Lang gaat hier het meest in de fout. Die brengt zijn verdediging in de problemen.
Boscagli had wellicht moeten kiezen om bij zn eigen man te blijven. Maar had de bal naar Lang zn man gegaan, dan hadden we Boscagli geroemd om z'n inzicht om door te dekken. Niettemin een verkeerde inschatting van wat de speler met de voorzet zou gaan doen.
Ik zeg 80% Lang, Boscagli 20% . +/- 10% foutmarge :maniac:
Fraaie gif, thanks, maar volgens mij moet Boscagli op die plek die bal gewoon kunnen weg koppen, ook al maakt hij een stap naar voren. Hij heeft gewoon te weinig sprongkracht voor een centrale verdediger.

Het deed me denken aan de thuiswedstrijd tegen Sparta dit seizoen, toen we na de rode kaart voor Dams aan het begin van de tweede helft ook volledig instortten en met hangen een wurgen ongeschonden de eindstreep haalden. Het kan er bij mij niet in dat 1 speler minder zo'n groot verschil kan maken als je zoveel beter bent dan de tegenstander.
Misschien toch ook paar veldspelers met griep in de benen. Dan maakt een man minder opeens wel een groot verschil...

Heb de 1-3 nog eens even bestudeerd.
Zag gisteravond dat Boscagli de schuld kreeg. Zelf dacht ik dat het Schouten was.

Het blijkt dat het allebei niet is, maar zeker Schouten niet. Dus die moet ik terug nemen.

Heb er een gifje van gemaakt. Wat je ziet is dat Lang zijn man laat lopen. Boscagli beslist in een split second om een stapje richting Lang zn man te zetten, om een evt. pass op die speler te kunnen onderscheppen. Maar de voorzet ging naar zijn eigen man. Door dat extra stapje kon hij net niet meer bij de bal.
Schouten bleef ondertussen netjes bij zn eigen man staan.

Ergo: Lang gaat hier het meest in de fout. Die brengt zijn verdediging in de problemen.
Boscagli had wellicht moeten kiezen om bij zn eigen man te blijven. Maar had de bal naar Lang zn man gegaan, dan hadden we Boscagli geroemd om z'n inzicht om door te dekken. Niettemin een verkeerde inschatting van wat de speler met de voorzet zou gaan doen.
Ik zeg 80% Lang, Boscagli 20% . +/- 10% foutmarge :maniac:
Tx. Maar...
... als Benitez net zoveel stappen naar voren zet als hij nu naar achter zet plukt hij de bal zo uit de lucht. Eind gevaar.
Daar is 'by far' de meeste winst te halen...

Ik kom voor de play-offs in elk realistisch scenario uit bij Juventus of Real Madrid. Behalve als Feyenoord van Bayern wint, dan wordt het Bayern of Juventus.
Nou, dat zou erg kunnen tegenvallen. Pfff…

Doe maar revanche tegen Juventus dan.

Fraaie gif, thanks, maar volgens mij moet Boscagli op die plek die bal gewoon kunnen weg koppen, ook al maakt hij een stap naar voren. Hij heeft gewoon te weinig sprongkracht voor een centrale verdediger.

Door die stap naar voren moest ie weer naar achter, waardoor hij licht achterover hangend moest koppen. Das lastig.
Hij springt echt wel, ik vind het niet heel weinig. Maar tis geen CR7 hoogte nee.
Staat ie 20 cm naar achter, had ie de bal zo weg kunnen schampen.
Daarom verkeerd gepositioneerd, door toedoen van Lang en verkeerde inschatting. Ik blijf er bij :grin:

Tx. Maar...
... als Benitez net zoveel stappen naar voren zet als hij nu naar achter zet plukt hij de bal zo uit de lucht. Eind gevaar.
Daar is 'by far' de meeste winst te halen...

Denk dat het wat vertekend beeld is. Bal lijkt me toch nog net te ver weg te zijn.
Maar wellicht had ie meer kunnen doen. Vind t lastig te zeggen.

wel fancy, je kan alvast uitslagen invullen van vanavond en komende week om te kijken wat het effect is
Ik heb nog even beter zitten kijken hiernaar. Vanavond zijn twee wedstrijden van belang voor ons.

PSG - MAN City en Arsenal Dinamo Zagreb.

Alles onder deze clubs nr 27 en verder kunnen ons nooit meer inhalen.

Het beste scenario is dat Man City wint van PSG dan kan PSG ons nooit meer inhalen.

Dinamo Zagreb moet ook nog een nederlaag lijden uit bij Arsenal en dan kunnen die ons alleen maar inhalen in theorie: ze staan dan namelijk 3 punten achter maar met 11 doelpunten verschil (minimaal -8 om +3).

Als beide wedstrijden zo eindigen dan zijn we dus 100% geplaatst.

Ik heb nog even beter zitten kijken hiernaar. Vanavond zijn twee wedstrijden van belang voor ons.

Het beste scenario is dat Man City wint van PSG dan kan PSG ons nooit meer inhalen.

Dinamo Zagreb moet ook nog een nederlaag lijden uit bij Arsenal en dan kunnen die ons alleen maar inhalen in theorie: ze staan dan namelijk 3 punten achter maar met 11 doelpunten verschil (minimaal -8 om +3).

En als Stuttgart dan ook wint van PSG, liggen ze eruit. :)

Zou kunnen, maar tegen Sparta had niemand griep en toen gebeurde dus hetzelfde.
Dan vergeet je m.i. twee dingen;
Met eén man minder zijn we vanwege het Bosz systeem uiterst kwetsbaar. Meer dan ploegen die dan op de counter kunnen gaan spelen.
En tegen Sparta waren we in veiligheid gekomen als de heer Makkelie gewoon strafschop had gefloten voor Bakayoko.
In plaats daarvan ontving onze coach een "spreekverbod" voor was het 1 of 2 jaar?
Pijlsnelventje; zal straks kijken of je gelijk hebt. Dat zou heel mooi zijn. Hoop uiteraard van wel. ;)

Laatst bewerkt:

En gelijke spelen? Wellicht kunnen we dan wat stijgen in het eindklassement.

Vind 't trouwens wel een sfeerloos stadion
Niet als je er in zit hoor. Best intimiderend, met al die fakkels en liederen de hele wedstrijd lang.
Typisch oostblok stadion: grauw, kil en de Sovjet memorabilia zijn hier en daar nog waar te nemen. Maar het publiek werpt een intimiderende sfeer op en dat combineert zich dan juist goed met de kille uitstraling van het stadion zelf.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan