Rode Ster Belgrado - PSV | Dinsdag 21 januari | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
CMl9uBb.png

XUnf801.png

3-2 zie ik in de openingspost. Jammer had er wel meer van verwacht.
Ach het is 20 jaar geleden en de thuiswedstrijd op 25 augustus 2004 werd met 5-0 gewonnen.

Veertien dagen geleden verloor PSV nog ongelukkig in Belgrado met 3-2 van Rode Ster. Dat resultaat poetste PSV in het Philips Stadion op overtuigende wijze weg: 5-0. Met name de manier waarop PSV de tegenstander bestreed moet trainer Guus Hiddink veel plezier hebben gedaan.

Scoreverloop
  • Van Bommel '7 (Penalty)
  • Beasley ('31)
  • Van Bommel ('55)
  • De Jong ('57)
  • Vennegoor of Hesselink ('79)
Bijzonderheden
  • In de rust werd afscheid genomen van Mateja Kezman en Kevin Hofland. Zij kregen een staande ovatie van het publiek.

Ach het is 20 jaar geleden en de thuiswedstrijd op 25 augustus 2004 werd met 5-0 gewonnen.

Veertien dagen geleden verloor PSV nog ongelukkig in Belgrado met 3-2 van Rode Ster. Dat resultaat poetste PSV in het Philips Stadion op overtuigende wijze weg: 5-0. Met name de manier waarop PSV de tegenstander bestreed moet trainer Guus Hiddink veel plezier hebben gedaan.

Scoreverloop
  • Beasley ('31)
  • Van Bommel ('55)
  • De Jong ('57)
Bijzonderheden
  • In de rust werd afscheid genomen van Mateja Kezman en Kevin Hofland. Zij kregen een staande ovatie van het publiek.
Ooh was echt zo haha was een grapje aangaande de datum. Dacht dat we op 3 februari speelde 🙈

Scoreverloop
  • Beasley ('31)
  • Van Bommel ('55)
  • De Jong ('57)
Bijzonderheden
Dan lees je 20 jaar geleden én dat er afscheid werd genomen van Kezman die je gewoon hebt zien spelen, ik voel me oud., laat blue monday maar komen.

Mijn contact in Kroatië (niet Derksen) zegt dat Rode Ster niet onderschat moet worden. Dat ze wat pech hebben gehad met wat eerdere resultaten maar dat ze nog best een goed team hebben.
Ik mag ook hopen dat Bosz zorgt dat men niet te gemakkelijk over deze wedstrijd denkt.

Mijn contact in Kroatië (niet Derksen) zegt dat Rode Ster niet onderschat moet worden. Dat ze wat pech hebben gehad met wat eerdere resultaten maar dat ze nog best een goed team hebben.
Ik mag ook hopen dat Bosz zorgt dat men niet te gemakkelijk over deze wedstrijd denkt.
Ze spelen CL dus ik neem aan dat niemand ze onderschat. Psv moet in ieder geval niet zo beginnen als tegen Juventus, meteen gas erop.

Waarom is Perisic niet speelgerechtigd voor de Champions League na de winterstop? Er is toch sprake van een nieuwe transferperiode in de winterstop en dan kan Perisic toch gewoon ingeschreven worden?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan