Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ach het is 20 jaar geleden en de thuiswedstrijd op 25 augustus 2004 werd met 5-0 gewonnen.3-2 zie ik in de openingspost. Jammer had er wel meer van verwacht.
Ooh was echt zo haha was een grapje aangaande de datum. Dacht dat we op 3 februari speeldeAch het is 20 jaar geleden en de thuiswedstrijd op 25 augustus 2004 werd met 5-0 gewonnen.
Veertien dagen geleden verloor PSV nog ongelukkig in Belgrado met 3-2 van Rode Ster. Dat resultaat poetste PSV in het Philips Stadion op overtuigende wijze weg: 5-0. Met name de manier waarop PSV de tegenstander bestreed moet trainer Guus Hiddink veel plezier hebben gedaan.
Scoreverloop
Bijzonderheden
- Van Bommel '7 (Penalty)
- Beasley ('31)
- Van Bommel ('55)
- De Jong ('57)
- Vennegoor of Hesselink ('79)
- In de rust werd afscheid genomen van Mateja Kezman en Kevin Hofland. Zij kregen een staande ovatie van het publiek.
Bij winst zijn we er toch? Ik bedoel dat we doorgaan in het tournooi?Winnen!
Dan lees je 20 jaar geleden én dat er afscheid werd genomen van Kezman die je gewoon hebt zien spelen, ik voel me oud., laat blue monday maar komen.Ach het is 20 jaar geleden en de thuiswedstrijd op 25 augustus 2004 werd met 5-0 gewonnen.
Veertien dagen geleden verloor PSV nog ongelukkig in Belgrado met 3-2 van Rode Ster. Dat resultaat poetste PSV in het Philips Stadion op overtuigende wijze weg: 5-0. Met name de manier waarop PSV de tegenstander bestreed moet trainer Guus Hiddink veel plezier hebben gedaan.
Scoreverloop
Bijzonderheden
- Van Bommel '7 (Penalty)
- Beasley ('31)
- Van Bommel ('55)
- De Jong ('57)
- Vennegoor of Hesselink ('79)
- In de rust werd afscheid genomen van Mateja Kezman en Kevin Hofland. Zij kregen een staande ovatie van het publiek.
Ooh was echt zo haha was een grapje aangaande de datum. Dacht dat we op 3 februari speelde![]()
Dat dacht ik wel ja.Bij winst zijn we er toch? Ik bedoel dat we doorgaan in het tournooi?
Misschien kan ik je oppeppen met het feit dat ik Coen Dillen nog heb zien spelen en dat er dagen zijn dat ik me met mijn 78 jaar nog niet echt oud voel.Dan lees je 20 jaar geleden én dat er afscheid werd genomen van Kezman die je gewoon hebt zien spelen, ik voel me oud., laat blue monday maar komen.
Ze spelen CL dus ik neem aan dat niemand ze onderschat. Psv moet in ieder geval niet zo beginnen als tegen Juventus, meteen gas erop.Mijn contact in Kroatië (niet Derksen) zegt dat Rode Ster niet onderschat moet worden. Dat ze wat pech hebben gehad met wat eerdere resultaten maar dat ze nog best een goed team hebben.
Ik mag ook hopen dat Bosz zorgt dat men niet te gemakkelijk over deze wedstrijd denkt.
Dan lees je 20 jaar geleden én dat er afscheid werd genomen van Kezman die je gewoon hebt zien spelen, ik voel me oud., laat blue monday maar komen.
Eerst het een dan het anderWe moeten nu alles zetten op het feit dat we deze wedstrijd moeten winnen.
Dan zijn we door en kunnen we stunten tegen LiverpoolWe moeten nu alles zetten op het feit dat we deze wedstrijd moeten winnen.
Pas bij de (eventuele) volgende rondeWaarom is Perisic niet speelgerechtigd voor de Champions League na de winterstop? Er is toch sprake van een nieuwe transferperiode in de winterstop en dan kan Perisic toch gewoon ingeschreven worden?
Waarom is Perisic niet speelgerechtigd voor de Champions League na de winterstop? Er is toch sprake van een nieuwe transferperiode in de winterstop en dan kan Perisic toch gewoon ingeschreven worden?
Gelukkig is dat pas een miljoen keer in het nieuws en op dit forum vermeld.Pas bij de (eventuele) volgende ronde
Wat goed van jou dat je het wel wist...wat een kanjer ben jij zeg..Gelukkig is dat pas een miljoen keer in het nieuws en op dit forum vermeld.