Buitenspelgoal
3 wasberen in een regenjas
We shall see.Dat is ook weer een beetje overdreven imo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
We shall see.Dat is ook weer een beetje overdreven imo.
Niet echt. We kunnen niet makkelijk zien of een winst nagenoeg uitgesloten is.We shall see.
Je bedoelt DestMaar dan is Dams weer terug![]()
We zullen echt sterk uit de startblokken moeten komen. Misschien wel selecteren op karakter. de Jong, Til, Mauro?Ik hou mijn hart vast, ik ben bang dat PSV z’n portie geluk en onterechte remontadas voor dit seizoen wel opgebruikt heeft.
En ze kunnen voetballen, 5-1 tegen StuttgartWe zullen echt sterk uit de startblokken moeten komen. Misschien wel selecteren op karakter. de Jong, Til, Mauro?
Betting odds zetten ons als zware favoriet neer maar ik ben er zelf ook alles behalve gerust op. Als we meegezogen worden in een vechtwedstrijd à la Brest dan is dat zeker niet in ons voordeel.
Ik heb geen idee hoe goed Rode Ster is maar ik lees op dit forum genoeg posts die zeggen dat ze wel serieus moeten worden genomen. Tot nu toe is Psv in de CL wisselvallig dus ik reken me nog niet rijk in ieder geval..Rode ster belgrado, laat me niet lachen. “Rode ster”. “Belgrado”. Ik ben voor veel dingen bang in het leven maar niet voor zo een club. Ik ken ze alleen van de psv dvd van 2004/2005 toen we tegen ze moesten in de voorronde en uiteindelijk halve finale haalden. Toen konden ze er al geen houtje touwtje van. Lelijk stadion ook, ik zou m’n hond niet eens uitlaten op ‘t gras daar. Als Malik tillman en noa lang een beetje zin hebben wordt het 0-5.
YoRode ster belgrado, laat me niet lachen. “Rode ster”. “Belgrado”. Ik ben voor veel dingen bang in het leven maar niet voor zo een club. Ik ken ze alleen van de psv dvd van 2004/2005 toen we tegen ze moesten in de voorronde en uiteindelijk halve finale haalden. Toen konden ze er al geen houtje touwtje van. Lelijk stadion ook, ik zou m’n hond niet eens uitlaten op ‘t gras daar. Als Malik tillman en noa lang een beetje zin hebben wordt het 0-5.
Gelukkig spelen we niet tegen Saint Etienne dan. Die waren in de jaren 70 zo goed tegen ons.Rode ster belgrado, laat me niet lachen. “Rode ster”. “Belgrado”. Ik ben voor veel dingen bang in het leven maar niet voor zo een club. Ik ken ze alleen van de psv dvd van 2004/2005 toen we tegen ze moesten in de voorronde en uiteindelijk halve finale haalden. Toen konden ze er al geen houtje touwtje van. Lelijk stadion ook, ik zou m’n hond niet eens uitlaten op ‘t gras daar. Als Malik tillman en noa lang een beetje zin hebben wordt het 0-5.
Haha leuke post hoor. Maar rode ster staat in hun eigen competitie bovenaan. Zal je wel zeggen nou en. Waar het niet dat ze van de 20 duels er 1 gelijkgespeeld hebben en de rest gewonnen. En een 5-1 tegen Stuttgart imponeert bij mij ook. Het is idd een lelijk stadion maar die zit vol met een stel maffe seviers. Tillman mag het best op zijn heupen hebben maarRode ster belgrado, laat me niet lachen. “Rode ster”. “Belgrado”. Ik ben voor veel dingen bang in het leven maar niet voor zo een club. Ik ken ze alleen van de psv dvd van 2004/2005 toen we tegen ze moesten in de voorronde en uiteindelijk halve finale haalden. Toen konden ze er al geen houtje touwtje van. Lelijk stadion ook, ik zou m’n hond niet eens uitlaten op ‘t gras daar. Als Malik tillman en noa lang een beetje zin hebben wordt het 0-5.
4-0 Rode Ster is aannemelijker.Europees ben ik gestopt met mezelf rijk rekenen na Brest. Ik dacht dat we dit soort ploegen zouden aanvegen maar ook deze zal wel lastig worden. Hopelijk wordt het een net zo’n mooie avond als vorig jaar Sevilla uit.
Dat is nog zuinig aan.. kan wel eens een heel grote nederlaag worden4-0 Rode Ster is aannemelijker.
Als het niet meer dan 6-0 wordt komen we goed wegEuropees ben ik gestopt met mezelf rijk rekenen na Brest. Ik dacht dat we dit soort ploegen zouden aanvegen maar ook deze zal wel lastig worden. Hopelijk wordt het een net zo’n mooie avond als vorig jaar Sevilla uit.
Nee hoor. Straks een biertje. Goede game spelen. Psv gaat mijn humeur niet verziekenDit gaat een hele vervelende avond worden.
Oh nee, ik bedoel de avond van deze pot.Nee hoor. Straks een biertje. Goede game spelen. Psv gaat mijn humeur niet verzieken
Dan ook.Oh nee, ik bedoel de avond van deze pot.
Het mijne in ieder geval wel, helaasNee hoor. Straks een biertje. Goede game spelen. Psv gaat mijn humeur niet verzieken
Ik ga proberen met je mee te doen, maar de teleurstelling van PSV die de vooruitgang van vorig seizoen vakkundig de nek om draait is sterk aanwezig.Dan ook.