RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 2 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
1RuIENh.png

Eerdere duels​

RKC Waalwijk - PSV 0 - 1
Eredivisie, 05 maart 2023
RKC Waalwijk - PSV 1 - 4
Eredivisie, 19 december 2021
RKC Waalwijk - PSV 1 - 4
Eredivisie, 19 december 2020
RKC Waalwijk - PSV 1 - 3
Eredivisie, 01 september 2019
RKC Waalwijk - PSV 2 - 0
Eredivisie, 02 februari 2014

Flow van gister meenemen.
Resultaten RKC tot nu toe:
3-1 verlies in Heerenveen
1-3 verlies van AZ
3-0 verlies van NEC

Ook de voorbereiding was niet geweldig. Gevoelsmatig een mooie wedstrijd om aan ons doelsaldo te werken.

Ik kijk nu wel met veel plezier vooruit op deze wedstrijd ( na de wedstrijd van gisteren) Laat ik eens iets geks zeggen: geen tegendoelpunten = 0-3.

1-3 verlies van AZ
3-0 verlies van NEC

Ook de voorbereiding was niet geweldig. Gevoelsmatig een mooie wedstrijd om aan ons doelsaldo te werken.
Daarom vind ik het juist spannend. Op papier een makkie en gisteren gewonnen.

Toch zie je dan weleens dat een nederlandse ploeg pijnlijk puntverlies kan oplopen. Maar ik heb wel het gevoel dat Bosz wel alles doet om ze ook tegen RKC scherp te krijgen.

Daarom vind ik het juist spannend. Op papier een makkie en gisteren gewonnen.

Toch zie je dan weleens dat een nederlandse ploeg pijnlijk puntverlies kan oplopen. Maar ik heb wel het gevoel dat Bosz wel alles doet om ze ook tegen RKC scherp te krijgen.
Positieve is dat ze na deze wedstrijd enige tijd vrij zijn, inhouden voor de volgende wedstrijd is niet nodig. Als ze kunnen starten met de vorm van het 1e kwartier van de 2e helft van gister komt het helemaal goed.

1-3 verlies van AZ
3-0 verlies van NEC

Waken voor teveel feestvreugde, maar Bosz zorgt wel dat men hier weer klaar voor is.

Gewoon 3 punten tegen een zwak rkc. Voor de break hebben we dan de perfecte seizoensstart

1-3 verlies van AZ
3-0 verlies van NEC

In het verleden was dat ook vaak de verwachting en konden we met moeite met 1 doelpunt verschil winnen, of helemaal niet winnen.
De laatste wedstrijd was ook een dikke 0-1 winst in Waalwijk.

Maar goed, nieuwe trainer, ander team en hopelijk een andere spelopvatting.

In het verleden was dat ook vaak de verwachting en konden we met moeite met 1 doelpunt verschil winnen, of helemaal niet winnen.
De laatste wedstrijd was ook een dikke 0-1 winst in Waalwijk.

Maar goed, nieuwe trainer, ander team en hopelijk een andere spelopvatting.
Precies dit, daar houdt ik mij gewoon aan vast.

Ja, boekje zou wel wat voor jou zijn. Ik die niet te zeggen dat ik het allemaal opgeslagen heb.

Ik weet nu overigens wel hoe Antenor echt heet ;)
Nee als ik het boekje gebruik gaat er weer veel over het verre verleden, dan staat de winnaar al bijna vast. Maar het broeden op vragen is al wel begonnen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan