RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 2 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoe verwachten jullie de opstelling vanavond en dan vooral de achterhoede?

Lang - Luuk- Bakayoko
Schouten - Saibari - Veerman
Dest - Boscagli - Ramalho- Teze

Ik vermoed dat Bosz Ramalho weer zal laten spelen. Hij zal Teze op RB willen houden. Lozano en Ketchup gaan nog niet starten, als ze er al bij zitten.

Lang - Luuk- Bakayoko

Ik vermoed dat Bosz Ramalho weer zal laten spelen. Hij zal Teze op RB willen houden. Lozano en Ketchup gaan nog niet starten, als ze er al bij zitten.
Dit verwacht ik inderdaad ook eigenlijk.

Lang - Luuk- Bakayoko

Lozano heeft nog een werkvergunning nodig. Ketchup niet, denk ik. Maar die zat gisteren nog in Engeland.

Lozano heeft nog een werkvergunning nodig. Ketchup niet, denk ik. Maar die zat gisteren nog in Engeland.
Beiden zullen best intensieve dagen gehad hebben en hebben dan nog niet meegetraind. Die zien we na de interlandperiode wel. Met de huidige groep, wat gewoon de Rangers groep - Sangare is, moet je RKC natuurlijk wel kunnen verslaan.

Gek genoeg toch lichte zenuwen. Waarschijnlijk omdat we zo dicht bij de perfecte seizoensstart zijn. CL gehaald, goede zaken gedaan op de transfermarkt. Nog 1 wedtrijd en we hebben ook de eerste 3 competitiewedstrijden gewonnen. Dan heb je echt de beste seizoensstart in jaren hoor. Kom op PSV, geconcentreerd zijn vanavond! Je ziet het elk jaar weer. Ook vanavond kun je een bananenschil tegenkomen als je niet oplet.

Gek genoeg toch lichte zenuwen. Waarschijnlijk omdat we zo dicht bij de perfecte seizoensstart zijn. CL gehaald, goede zaken gedaan op de transfermarkt. Nog 1 wedtrijd en we hebben ook de eerste 3 competitiewedstrijden gewonnen. Dan heb je echt de beste seizoensstart in jaren hoor. Kom op PSV, geconcentreerd zijn vanavond! Je ziet het elk jaar weer. Ook vanavond kun je een bananenschil tegenkomen als je niet oplet.
Ook heel vaak vlsk voor de interland break dat we uitglijden

Verwacht eigenlijk nagenoeg dezelfde opstelling als woensdag, maar dan Schouten doorgeschoven naar het middenveld (ipv Sangaré) en Ramalho centraal achterin.

Als het kan, jongens als Pepi, Babadi, Tillman en Vertessen ruim voldoende speeltijd gunnen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan