Ralf Edström
Trainer Coach
Kan Lozano al spelen? Bij 0-5 misschien de spanning terugbrengen door Ramalho in te laten vallen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hoe verwachten jullie de opstelling vanavond en dan vooral de achterhoede?
Dit verwacht ik inderdaad ook eigenlijk.Lang - Luuk- Bakayoko
Schouten - Saibari - Veerman
Dest - Boscagli - Ramalho- Teze
Ik vermoed dat Bosz Ramalho weer zal laten spelen. Hij zal Teze op RB willen houden. Lozano en Ketchup gaan nog niet starten, als ze er al bij zitten.
Al sluit ik ook niet uit dat ie Teze RCV en Sambo op rechts zet. Misschien zelfs Pepi een keer voor Luuk.Dit verwacht ik inderdaad ook eigenlijk.
Laat Sambo eerst eens lekker bijtekenenAl sluit ik ook niet uit dat ie Teze RCV en Sambo op rechts zet. Misschien zelfs Pepi een keer voor Luuk.
Tegen Kramer kun je denk ik beter met Ramalho spelen.Al sluit ik ook niet uit dat ie Teze RCV en Sambo op rechts zet. Misschien zelfs Pepi een keer voor Luuk.
Lozano heeft nog een werkvergunning nodig. Ketchup niet, denk ik. Maar die zat gisteren nog in Engeland.Lang - Luuk- Bakayoko
Schouten - Saibari - Veerman
Dest - Boscagli - Ramalho- Teze
Ik vermoed dat Bosz Ramalho weer zal laten spelen. Hij zal Teze op RB willen houden. Lozano en Ketchup gaan nog niet starten, als ze er al bij zitten.
Beiden zullen best intensieve dagen gehad hebben en hebben dan nog niet meegetraind. Die zien we na de interlandperiode wel. Met de huidige groep, wat gewoon de Rangers groep - Sangare is, moet je RKC natuurlijk wel kunnen verslaan.Lozano heeft nog een werkvergunning nodig. Ketchup niet, denk ik. Maar die zat gisteren nog in Engeland.
Ook heel vaak vlsk voor de interland break dat we uitglijdenGek genoeg toch lichte zenuwen. Waarschijnlijk omdat we zo dicht bij de perfecte seizoensstart zijn. CL gehaald, goede zaken gedaan op de transfermarkt. Nog 1 wedtrijd en we hebben ook de eerste 3 competitiewedstrijden gewonnen. Dan heb je echt de beste seizoensstart in jaren hoor. Kom op PSV, geconcentreerd zijn vanavond! Je ziet het elk jaar weer. Ook vanavond kun je een bananenschil tegenkomen als je niet oplet.
Vooral erna, van wat ik me herinner. Hoe dan ook, gruwelijk irritant, die interlandbreaks. Als we nou op z'n minst nog een indrukwekkend Nederlands elftal hadden ipv deze b-garnituur...Ook heel vaak vlsk voor de interland break dat we uitglijden
Geen Lozano dus?Best kans dat Vertessen speelt in plaats van Lang. Die lijkt me nog steeds niet helemaal fris.
Tegen broodje kroket? Beter Ketchup denk ik.Tegen Kramer kun je denk ik beter met Ramalho spelen.
Die moet eerst zn schoenen nog poetsenGeen Lozano dus?
Moet die niet eerst een paar wedstrijden in Jong PSV spelen om aan het systeem te wennen, of is ie daarvoor te oud?Die moet eerst zn schoenen nog poetsen