RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 2 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Alle tijd nog toch? We hebben nog even..
Staat een raar najaar voor de deur hier, en het broeden begon bij de eerste edities ook in september. Een goede, evenwichtige quiz neerzetten is niet iets wat je in een avondje doet. Zeker niet als het geheel opgeleukt wordt met foto en filmmateriaal.

Nee als ik het boekje gebruik gaat er weer veel over het verre verleden, dan staat de winnaar al bijna vast. Maar het broeden op vragen is al wel begonnen.
Mag ik protest aantekenen tegen het negeren van het verre verleden?
"Een volk dat zijn geschiedenis vergeet is gedoemd die te herhalen."
Geen idee overigens van wie dit citaat is en of het hier uberhaupt van toepassing is.;)

Wel moet gezegd worden dat onderschatting van RKC - zeker na de euforie van gisteren - absoluut uit den boze is.
Dat leert het verleden ons PSVers namelijk wel.

Mag ik protest aantekenen tegen het negeren van het verre verleden?
"Een volk dat zijn geschiedenis vergeet is gedoemd die te herhalen."
Geen idee overigens van wie dit citaat is en of het hier uberhaupt van toepassing is.;)

Wel moet gezegd worden dat onderschatting van RKC - zeker na de euforie van gisteren - absoluut uit den boze is.
Dat leert het verleden ons PSVers namelijk wel.
mag ik protest aantekenen tegen het verdraaien van mijn woorden. Waar zeg ik dat ik het verre verleden volledig ga negeren.

- Albert Einstein
- Michael Scott
Ik prefereer de originele Britse versie van The Office boven de Amerikaanse.:)
En dus is het citaat dat Antenor aanhaalde van toepassing :drumroll:
Een anecdote van vlak voor mijn pensioen als leraar Engels;
een leerling die tijdens het mondeling literatuur dacht dat Charles Dickens - wie zegt u? - een of andere voetballer van Arsenal was.
Dit is niet verzonnen.;)

Laatst bewerkt:
Ik prefereer de originele Britse boven de Amerikaanse versie.:)

Een anecdote van vlak voor mijn pensioen als leraar Engels;
een leerling die tijdens het mondeling literatuur dacht dat Charles Dickens - wie zegt u? - een of andere voetballer van Arsenal was.
Dit is niet verzonnen.;)
Ja, ik maakte laatst een opmerking en bracht Mussolini naar voren. "Wie is dat?" was het antwoord van mijn HBO opgeleide collega die geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan schrijven :(

Ja, ik maakte laatst een opmerking en bracht Mussolini naar voren. "Wie is dat?" was het antwoord van mijn HBO opgeleide collega die geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan schrijven :(
Dachten ze dat dat de nieuwe keeper van ac Milan was? 😁

Gaat gewoon een normale overwinning worden. Verwacht geen puntverlies, maar ook geen spektakel daags na de euforie tegen Rangers.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan