RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zeker, maar ik heb liever gewoon aantrekkelijk voetbal en al helemaal tegen een clubje als RKC.
We hebben het ook in goede jaren uit bij RKC lastig gehad. Sterker nog, we hebben bijna op de helft al best wat lastige uitwedstrijden gehad. En we staan gewoon 2e. Kon allemaal stukken minder, gezien waar we vandaan komen.
Om echt kampioen te kunnen worden en in Europa nog 1 of 2 rondjes verder te komen, heb je achterin echt wat beters nodig.
 
Ik laat de analisten voor wat ze zijn. Bruggink irriteert me ook een beetje. Vandaag is zo’n dag blijkbaar dat alles wat PSV meekrijgt afgezeken moet worden. Even zien of de consequentie blijft als het Ajax overkomt. We weten het antwoord al natuurlijk. Gewoon prima overwinning van PSV, matig spel, maar nu in ieder geval eens meer dan 1 of 2 doelpunten. Door naar dinsdag en vol erin klappen 10 januari.
 
Ik word knettergek van het constante geprovoceer en op de man spelen van die penalty. Walgelijk mannetje en er wordt maar niets aangedaan. Hij mag zich blijkbaar alles permitteren hier. Vanwaar die bevoorrechte positie?
Toch vreemd dat jij dat bij vrijwel iedereen hebt. Als iemand op een post van jou reageert zie jij dat meteen als provoceren

Jouw post van 29 november
Dat begrijp ik. Maar het zijn constant dezelfde mensen die in een discussie reageren en mij belachelijk maken. Zolang die mensen er niet zijn is er een goede discussie mogelijk. Maar Hoeterick, Der Jaufe, Bacchus, ELPSV en Penalty zijn mensen die mij echt bewust opzoeken. Steeds als zij zich ermee gaan bemoeien gaat het fout. Laat ze dan niet op mij reageren. Dat komt de sfeer alleen maar ten goede. BTW er is 1 van die mensen die mij voor ajacied uitmaakt. Dat pik ik helemaal van niemand. Laat dat duidelijk zijn!

29 november.png

Blijkbaar mag niemand op jou reageren en mag jij iedereen uitschelden. :rolleyes:
 
Toch vreemd dat jij dat bij vrijwel iedereen hebt. Als iemand op een post van jouw reageert zie jij dat metaan als porovoceren

Jouw post van 29 november


Bekijk bijlage 2866

Blijkbaar mag niemand op jou reageren en mag jij iedereen uitschelden. :rolleyes:
Heb je nog meer voorbeelden? Gaan we allemaal bespreken en wegknuffelen bij de frustratiecoach.
 
Ik vind bovenstaande supportersgelul.
Als iemand supporter is van Rosario ben jij het, met in dit geval voorbeelden als ‘snelheid van verplaatsing’en ‘duelkracht’.
Prima, dat mag jij vinden. Ik vind dat jij hier laat zien waarom je geen trainer bent.

Overigens vond ik Rosario de eerste 70 minuten de beste man op het veld. Daarna was het wel erg slordig.
 
Toch vreemd dat jij dat bij vrijwel iedereen hebt. Als iemand op een post van jouw reageert zie jij dat metaan als porovoceren

Jouw post van 29 november


Bekijk bijlage 2866

Blijkbaar mag niemand op jou reageren en mag jij iedereen uitschelden. :rolleyes:
Daarom heb ik t opgegeven, hele calimero-verhaal aangaande Schmidt is werkelijk lachwekkend. Maar als ik zulks post zal ik wel weer provoceren, ik laat t lopen, als hij geniet van een forum waar op termijn niemand meer op m reageert omdat je anders toch voor vanalles wordt uitgemaakt dan heeft ie mijn zegen.
 
Rosario is heilig. Schijnt. Ik zie liever een speler als Fein of straks Ginkel erbij. Vind ik aanvullender dan 2 brekers.
Ik vond Rosario erg goed vandaag. Mooie passes. Maar wel een domme gele. Fein vind ik niet erg sterk. Tegen ADO was ie goed. Daarna niet veel goeds van gezien.
 
Daarom heb ik t opgegeven, hele calimero-verhaal aangaande Schmidt is werkelijk lachwekkend. Maar als ik zulks post zal ik wel weer provoceren, ik laat t lopen, als hij geniet van een forum waar op termijn niemand meer op m reageert omdat je anders toch voor vanalles wordt uitgemaakt dan heeft ie mijn zegen.
Hij doet me sterk herinneren aan een ander persoon die hier een tijd rondgezworven heeft.
 
We hebben het ook in goede jaren uit bij RKC lastig gehad. Sterker nog, we hebben bijna op de helft al best wat lastige uitwedstrijden gehad. En we staan gewoon 2e. Kon allemaal stukken minder, gezien waar we vandaan komen.
Om echt kampioen te kunnen worden en in Europa nog 1 of 2 rondjes verder te komen, heb je achterin echt wat beters nodig.

Blijkbaar ben ik een van de weinigen die het niet om aan te gluren vond, prima.
 
Ik vond Rosario erg goed vandaag. Mooie passes. Maar wel een domme gele. Fein vind ik niet erg sterk. Tegen ADO was ie goed. Daarna niet veel goeds van gezien.
Ik mag hopen dat die gele een bewussie was ivm schorsing tegen VVV ipv Ajax. Dat was zo opzichtig (en anders erg dom).
 
Om alvast in kerstsfeer te komen
giphy.gif
 
Blijkbaar ben ik een van de weinigen die het niet om aan te gluren vond, prima.
Niet om aan te gluren vind ik te negatief. Maar genieten was het voor grote delen ook absoluut niet. Rustig achteroverleunen, af en toe naar voren etc.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan