RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik word knettergek van het constante geprovoceer en op de man spelen van die penalty. Walgelijk mannetje en er wordt maar niets aangedaan. Hij mag zich blijkbaar alles permitteren hier. Vanwaar die bevoorrechte positie?
Niet waar!
 
Ik word knettergek van het constante geprovoceer en op de man spelen van die penalty. Walgelijk mannetje en er wordt maar niets aangedaan. Hij mag zich blijkbaar alles permitteren hier. Vanwaar die bevoorrechte positie?
Dan is dat nog geen reden voor het gebruik van scheldwoorden, zeker als je zelf al een aantal waarschuwingen hebt gehad. We gaan eens overleggen binnen de forumleiding.

In de tussentijd vraag ik eenieder hier niet verder op in te gaan.
 
Ik word knettergek van het constante geprovoceer en op de man spelen van die penalty. Walgelijk mannetje en er wordt maar niets aangedaan. Hij mag zich blijkbaar alles permitteren hier. Vanwaar die bevoorrechte positie?

Omdat we de negeer knop hebben voor 1 persoon die je niet zo aanstaat. Zelf heb ik em ook voor meerdere personen aanstaan die mij enorm irriteerde. Gebruik em, It's worth it!
 
Nouuu, ik heb het ook een beetje.
Het gaat me iets teveel over vermoeidheid en belasting. Je kunt je dat zelf ook aanpraten. Tikkeltje onnodig.

Dat, en ik vind ook dat PSV wel weer errug Eindhovens / Brabants overkomt. Geen uitstraling met landelijke sponsors, laat staan internationale sponsors. Het voelt erg ‘klein’.

Was daarom enorm aangenaam verrast met Gotze en Schmidt.
 
Mag toch hopen dat we VVV komende dinsdag helemaal kapot spelen zodat de jonkies langer de wei in kunnen
 
Fredrik Oppegård gaat nog 1 minuten zijn debuut maken. Wisselen in de 94e minuut hoeft toch echt niet. :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan