RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bijzonder, persoon A vraagt om te kijken naar de posts van persoon B. Persoon A wordt geschorst. Wat voor compromitterende foto's heeft Penalty van de forumleiding, was hij erbij op die beruchte avond bij de Griek?? ;)
Wie is persoon A en wie is persoon B?
En aan wie stel jij jouw vraag? :(
 
ik vind dat Fein te weinig de kans krijgt, toch weer een assist gegeven en tegen Omonia ook 2 assists, meestal als die invalt draait het team al minder omdat jongens als Malen en Max etc gewisseld worden voor Hendrix en Viergever en dan is het ook logisch dat die het team niet draaiende houdt, maar vind Fein echt een jongen die meer kansen verdiend zeker geen slechte speler.
 
ik vind dat Fein te weinig de kans krijgt, toch weer een assist gegeven en tegen Omonia ook 2 assists, meestal als die invalt draait het team al minder omdat jongens als Malen en Max etc gewisseld worden voor Hendrix en Viergever en dan is het ook logisch dat die het team niet draaiende houdt, maar vind Fein echt een jongen die meer kansen verdiend zeker geen slechte speler.
Maar voor wie? Rosario en Sangare spelen prima en zijn beide nodig in deze opstelling.
 
Maar voor wie? Rosario en Sangare spelen prima en zijn beide nodig in deze opstelling.
Voor Rosario natuurlijk. Sangaré is een stofzuiger. Een creatieve speler als Fein ernaast werkt in de meeste wedstrijden veel beter. Betere aansluiting tussen middenveld en aanval ook dan. Fein komt ook veel vaker in schietpositie dan Rosario bijvoorbeeld.
 
Voor Rosario natuurlijk. Sangaré is een stofzuiger. Een creatieve speler als Fein ernaast werkt in de meeste wedstrijden veel beter. Betere aansluiting tussen middenveld en aanval ook dan. Fein komt ook veel vaker in schietpositie dan Rosario bijvoorbeeld.
Rosario is gewoon een hele degelijke en nodige middenvelder. Over hem zijn er alleen voor- of tegenstanders, dus op deze zullen wij het nooit eens worden. Maar ik zou nooit Rosario inruilen voor Fein. Helemaal omdat die laatste het alleen tegen kleine tegenstanders heeft laten zien. Hij is ook alleen maar positief opgevallen op basis van een wedstrijd tegen Willem 2 of ADO thuis. Verdedigend is hij net zo passief als een van Ginkel of Afellay was.
 
Rosario is gewoon een hele degelijke en nodige middenvelder. Over hem zijn er alleen voor- of tegenstanders, dus op deze zullen wij het nooit eens worden. Maar ik zou nooit Rosario inruilen voor Fein. Helemaal omdat die laatste het alleen tegen kleine tegenstanders heeft laten zien. Hij is ook alleen maar positief opgevallen op basis van een wedstrijd tegen Willem 2 of ADO thuis. Verdedigend is hij net zo passief als een van Ginkel of Afellay was.
Afellay schuwde er ooit niet voor om haalde hoge cijfers in de VI als cvm terwijl hij een echte cam was. We hebben ook gewoon heel veel middenvelders en dat maakt het gecompliceerd.
 
Rosario is gewoon een hele degelijke en nodige middenvelder. Over hem zijn er alleen voor- of tegenstanders, dus op deze zullen wij het nooit eens worden. Maar ik zou nooit Rosario inruilen voor Fein. Helemaal omdat die laatste het alleen tegen kleine tegenstanders heeft laten zien. Hij is ook alleen maar positief opgevallen op basis van een wedstrijd tegen Willem 2 of ADO thuis. Verdedigend is hij net zo passief als een van Ginkel of Afellay was.
Ik zou tegen de kleinere tegenstanders met Fein beginnen voor het voetbal vanuit het middenveld en tegen de (sub)toppers met Rosario voor meer zekerheid. Tegen de kleine ploegen moet het ook kunnen met 1 echte cvm.
 
Wat velen niet begrijpen is dat Rosario zijn opdrachten tot in de perfectie uitvoerd. En ja, daar zit een keer een foute pass bij en meer van dat, maar als je inzoomt is hij onmisbaar nu. Fein is een prima speler, meer creatief maar brengt (nog) niet wat Rosario nu wel doet. Bite me :)
 
EpqrnINW4AEg6Uw


Tja, geen idee wat Schmidt in hem ziet :rolleyes:
 
Rosario is gewoon een hele degelijke en nodige middenvelder. Over hem zijn er alleen voor- of tegenstanders, dus op deze zullen wij het nooit eens worden. Maar ik zou nooit Rosario inruilen voor Fein. Helemaal omdat die laatste het alleen tegen kleine tegenstanders heeft laten zien. Hij is ook alleen maar positief opgevallen op basis van een wedstrijd tegen Willem 2 of ADO thuis. Verdedigend is hij net zo passief als een van Ginkel of Afellay was.
Dit is natuurlijk heel makkelijk gezegd, meestal al Fein in komt zijn er al jongens als Hendrix, Viergever, Piroe en mauro ingevallen dan is je kwaliteit gewoon stukken minder logisch dat die minder opvalt als het spel van het hele team minder wordt. Wil Fein een keer zien spelen met Gakpo Malen Gotze en Ihattaren voor hem dan kan je het pas eerlijk vergelijken.
 
EpqrnINW4AEg6Uw


Tja, geen idee wat Schmidt in hem ziet :rolleyes:
Is ook een stukje uitstraling. Hij is beter dan Lerby maar die straalde uit dat er vandaag niks te halen valt. Rosario is vast nuttig maar door zijn grijze uitstraling valt dat niet op.
 
Wederom een pot om snel te vergeten. Na een half seizoen is het allemaal qua kijkspel niet best. resultaten zijn uiteindelijk prima.
we hebben een aantal verbeterpunten die vrij simpel zijn. we doen te weinig met standaard situaties zowel voor als tegen missen we kopkracht. Hopelijk komt er een CV die heerst in de lucht. Ook vrije trappen op goal moeten beter en meer goals worden.
Malen,Gakpo en Sangare zijn echte toppers aan het worden. Mo kan hier bij Komen als hij de lijn doorzet en geen terugval krijgt.
 
Ik blijf het allemaal erg wisselvallig vinden. Ik gun het hem echt. Maar ik mis iets.
Zekers. Hij heeft goede passes, onderschept genoeg ballen. Ik erger me steeds minder aan hem.
Maar doet ook nog genoeg rare dingen in een wedstrijd. Alleen doorjagen tot aan de laatste man, veel uitballen weggeven zonder alternatieven te hebben gezien.
Je vraagt je af waarom hij niet leert van Götze. Al staan er 3 man om Götze heen; bal tegen scheenbeen en uitbal voor PSV.
Het meest ongemakkelijke vind ik zelf het afdekken van de ruimte op het middenveld. In de 2e helft loopt hij en het niet meer goed en kunnen zelfs tegenstanders als RKC vrij gemakkelijk oversteken. En dat zijn keuzes. Ik mis de afstemming met Sangare. Al ben ik er niet achter wie nou begint met verkeerde timing. En of het een communicatie dingetje is. Maar het komt bijna elke wedstrijd terug...
Lullige is dat over 2 jaar zij dit beiden wel onder de knie hebben maar dan niet meer bij PSV voetballen.
 
Laatst bewerkt:
Dit is natuurlijk heel makkelijk gezegd, meestal al Fein in komt zijn er al jongens als Hendrix, Viergever, Piroe en mauro ingevallen dan is je kwaliteit gewoon stukken minder logisch dat die minder opvalt als het spel van het hele team minder wordt. Wil Fein een keer zien spelen met Gakpo Malen Gotze en Ihattaren voor hem dan kan je het pas eerlijk vergelijken.
Als hij echt zo goed is als op dit moment gezegd wordt, dan had hij al gespeeld ten koste van Rosario of Sangare. Blijkbaar blinken anderen meer uit.

Daarbij heeft Fein ook al een aantal minuten gemaakt met die spelers die jij opnoemt. Viel zeker niet teleur, maar was toch ook niet spectaculair. Hij zal zeker zijn kans nog krijgen. Laat het hem dan maar zien.

Maar zo lang ze nu winnen en er een stijgende lijn zichtbaar is, waarom zou je dan nu een positiewisseling doorvoeren?
 
Als hij echt zo goed is als op dit moment gezegd wordt, dan had hij al gespeeld ten koste van Rosario of Sangare. Blijkbaar blinken anderen meer uit.

Daarbij heeft Fein ook al een aantal minuten gemaakt met die spelers die jij opnoemt. Viel zeker niet teleur, maar was toch ook niet spectaculair. Hij zal zeker zijn kans nog krijgen. Laat het hem dan maar zien.

Maar zo lang ze nu winnen en er een stijgende lijn zichtbaar is, waarom zou je dan nu een positiewisseling doorvoeren?
Ik zeg ook niet dat die ten koste moet van Rosario of Sangare nergens gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik vind dat hij meer de kans verdiend om te spelen en dat hij lastig te vergelijken is omdat Fein vaak met de mindere jongens moet spelen (waardoor het elftal vaak 2e helft minder draait) en Rosario vaak met de beste 11. Wil Fein ook graag zien Spelen met jongens als Götze, Gakpo en Malen. Maar voor het het waard is Fein in 372 min 3 assists, Rosario in 1423 min 3 assists (bron transfermarkt). Tuurlijk zijn hier de verdedigende cijfers niet meegenomen, ben ik me bewust van. Maar vind wel dat deze cijfers aantonen dat Fein meer de kans krijgt dan dat die nu krijgt. Hij hoeft niet elke wedstrijd voor Rosario of Sangare te spelen, maar geef hem simpelweg gewoon meer de kans.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan