Ritsu Doan (A)

Ik blijf vinden dat hij te weinig scoort als aanvallende middenvelder. Ik zou - bij wijze van experiment - hem wel eens als controleur op het middenveld willen zien. Ipv S of R. Ginkel en Pröpper ernaast en Götze ervoor als ‘10’.
Doe maar 1 keer tegen PAOK dan. Daarna zien te verkopen.
 
Mooi om te zien dat Doan zich ontwikkelt. Schmidt gaf ook aan hem te hebben gevolgd tijdens de wedstrijden van Bielefeld en hij had echt een goede indruk van hem gekregen. Aan de werklust en technische vaardigheden van een Japanner zal het nooit liggen iig. Het is meer in welk systeem en welke positie hij moet spelen plus de fysieke vereisten.
 
Mooi om te zien dat Doan zich ontwikkelt. Schmidt gaf ook aan hem te hebben gevolgd tijdens de wedstrijden van Bielefeld en hij had echt een goede indruk van hem gekregen. Aan de werklust en technische vaardigheden van een Japanner zal het nooit liggen iig. Het is meer in welk systeem en welke positie hij moet spelen plus de fysieke vereisten.
Zou er geen controleur van te maken zijn?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En toch heb ik er nog ergens hoop dat Doan een goede rol kun vervullen binnen PSV.
Ik ook; dit is gewoon een uitstekende speler! Alleen de concurrentie is wel heel groot aan de zijkanten. Centraal nr 10 kan hij ook als backup voor Gotze. Zie hem liever dan thomas die misbruikt werd als halve 10
 
Ik ook; dit is gewoon een uitstekende speler! Alleen de concurrentie is wel heel groot aan de zijkanten. Centraal nr 10 kan hij ook als backup voor Gotze. Zie hem liever dan thomas die misbruikt werd als halve 10
Of nummer 8 met lijst 😁🤫
 
219264443_10159479249498953_137301480453930387_n.jpg

:)
 
Doan assist en penalty gescoord tegen Mexico. Zou dat niet gewoon een goeie vervanger zijn als Gotze geblesseerd raakt? Ik was nooit zo'n fan van hem in het eerste jaar, maar denk dat ie wel gegroeid is.
 
Doan assist en penalty gescoord tegen Mexico. Zou dat niet gewoon een goeie vervanger zijn als Gotze geblesseerd raakt? Ik was nooit zo'n fan van hem in het eerste jaar, maar denk dat ie wel gegroeid is.
Ik denk het zeker! I.i.g een ideale 12 man wat mij betreft. Beter dan Mauro en Thomas
 
Wordt niet gezegd of ze hem willen kopen of huren. Nog een keer huur zou ik niet doen. Verkopen voor 7-8 miljoen. We kunnen niet alles met verlies verkopen ( Bruma, Baumgartl straks, Lukassen..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan