Ritsu Doan (A)

Wordt niet gezegd of ze hem willen kopen of huren. Nog een keer huur zou ik niet doen. Verkopen voor 7-8 miljoen. We kunnen niet alles met verlies verkopen ( Bruma, Baumgartl straks, Lukassen..)
Gewoon houden voor de breedte. Hij heeft een goed seizoen gehad in Duitsland en op de OS. Mag het hier nog wel een keer proberen.
 
3 geïnteresseerde clubs, en je vraagt de kostprijs... tja...:drool::FP:

Hou hem nou maar gewoon nog een seizoen; kan echt nog wel eens gaan verrassen.
Met ze 3en samen betalen ze nog niet eens de kostprijs. Die blijft wel.
 
Kennelijk heeft die wat goeds laten zien in de Bundesliga, dus kunnen we er vanuit gaan die die gegroeid is. Ik heb hem nooit “slecht” gevonden dus wil hem nog wel jaartje zien in ons shirt.
Bij een ploeg degradatievoetbal speelde. Die spelen dus heel ander voetbal. Ook qua aanvallende impulsen. Ik vind Doan een handig werkbijtje. Zou wellicht een leuke stand-in kunnen zijn voor Sangaré.
 
Bij een ploeg degradatievoetbal speelde. Die spelen dus heel ander voetbal. Ook qua aanvallende impulsen. Ik vind Doan een handig werkbijtje. Zou wellicht een leuke stand-in kunnen zijn voor Sangaré.
Klopt, alleen spelers ontwikkelingen zich. Heb het idee dat Doan hard werkt/traint en daarvoor vind ik dat hij nog wel een kans verdiend als back up
 
Klopt, alleen spelers ontwikkelingen zich. Heb het idee dat Doan hard werkt/traint en daarvoor vind ik dat hij nog wel een kans verdiend als back up m

Bij een ploeg degradatievoetbal speelde. Die spelen dus heel ander voetbal. Ook qua aanvallende impulsen. Ik vind Doan een handig werkbijtje. Zou wellicht een leuke stand-in kunnen zijn voor Sangaré.
Sangare een stevige boom van ne vent van 1.91 m die de fysieke duels niet schuwt vervangen door iemand van 1.72 m , is dat wel verstandig ?
 
Sangare een stevige boom van ne vent van 1.91 m die de fysieke duels niet schuwt vervangen door iemand van 1.72 m , is dat wel verstandig ?
En die bovendien een aanvallende middenvelder is met creatieve impulsen; geen waterdrager die simpel balletjes afpakt en ze weer inlevert bij iemand die wel kan voetballen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan