Ritsu Doan (A)

Ik was ooit blij dat Doan kwam, maar het niveau waar wij naartoe moeten streven is ineens een paar stappen hoger. Dus helaas, mooi strikje eromheen en voor 10 mln de etalage in.
 
Ik was ooit blij dat Doan kwam, maar het niveau waar wij naartoe moeten streven is ineens een paar stappen hoger. Dus helaas, mooi strikje eromheen en voor 10 mln de etalage in.
Ineens? Het is meer dat het aangetrokken niveau niet voldeed aan het niveau, waarop PSV zou moeten acteren.
 
Iedereen die zich zorgen maakte over de optie wordt op zijn wenken bediend. Kijken hoeveel extra miljoenen die geweldige Doan ons gaat opleveren....
 
Bielefeld bevestigt nu ook dat Doan daar vertrekt. Gezien een prima seizoen moet je er toch wat voor kunnen vangen, en anders kijken of ie in het systeem van Schmidt past. Ik heb ergens nog wel een gevoel dat er meer in zit dan we hebben gezien, al is mijn voorkeur wel verkopen.
 
Ik lees dat hij naar de OS gaat. Hopelijk blinkt hij daar uit en verkast hij daarna voor een mooi bedrag naar een geïnteresseerde club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan