Ritsu Doan (A)

Wel een hele dure speler met 10-12 miljoen. Voorin wordt het allemaal net wat lichter uitgegeven dan achterin, wat misschien ook begrijpelijk is gezien een grote kans op winst bij goede prestaties. Doan, tja, lijkt me niet echt de missing link op dit moment en ben benieuwd waar hij komt te staan. Normaal zou je zeggen op de plaats van Bergwijn, maar dan kom je dus weer vast te zitten met de andere flankspelers. Bergwijn hoort op die flank overigens. Het beste zou je dan denk ik uitkomen met:

Bergwijn - Mitroglou - Malen
-----------Doan----------------
Guti ----------------? Sadilek ?


Jammer voor Gakpo, verlies op Bruma en hopen dat onze Griekse Sibon v1.1 het goed gaat doen. Maar met de gedachte om alle spelers op hun beste positie te zetten dan ga je denk ik toch hierop uitkomen.

Het middenveld is zo wel heel licht maar in de Eredivise zou dat moeten kunnen. Rosario kan echt niet meer en dan ben ik toch geneigd om Sadilek daar neer te zetten om het vuile werk op te knappen. Heeft ook het loopvermogen om balverlies van Doan & Dumfries op te vangen, staat alleen dan wel aan de verkeerde kant van het middenveld.
Over loopvermogen: Rosario had vorige wedstrijd 12.7 kilometer gelopen.
 
Mitroglou is gehaald als invaller achet Malen. dat heeft MvB zelf gezegd, dus alle opsetllingen met Mitro in de spits en Malen op de flank, kunnen echt de prullenbak in.

Maakt het niet meteen logisch natuurlijk aangezien Malen op de flank gewoon beter is dan in het centrum. Ik vind het geen spits in een 4-3-3 opstelling, 4-4-2 misschien wel.

Dat MvB dat zegt snap ik wel, hij houdt van spelers op andere plekken dan hun beste positie. Wat mij betreft zetten we Mitro gewoon daar neer nu hij er toch is, lijkt me toch wel een speler die heel aardig mee moet kunnen hier in Nederland.
 
Ik begrijp intussen dat het niet 7,5 miljoen euro is, maar dat het totale koopbedrag 10+ is, exclusief bonussen. Nu wordt 7,5 overgemaakt en in 2020 nog ruim 2,5 miljoen euro. Inclusief bonussen kan het rond de 12 miljoen euro worden, waarbij Groningen ook een doorverkooppercentage van 15% heeft afgedwongen. Als dit allemaal echt klopt , dan word ik daar absoluut niet blij van. JDJ heeft ons blij gemaakt met een dode mus en laat ons terugkomen van een koude kermis. Nu maar zien of Doan dit kapitale bedrag waard is in het shirt van PSV....ik heb mijn twijfels, maar uiteraard laat ik mij graag aangenaam verrassen door Ritsu Doan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik had lang mijn twijfels over deze transfer, maar ik zie er steeds meer de meerwaarde van in. Met Doan heb je de gewenste vervanger van Pereiro in huis en hij kan ook nog op de rechtsbuitenpositie, waar de spoeling momenteel erg dun is. Veel PSV-fans zien liever Ihattaren op nummer tien, maar dat is gewoon niet realistisch. Alle speeltijd die hij krijgt is mooi meegenomen, maar je kan en mag niet verwachten dat hij nu al een heel seizoen gaat spelen. Laat staan dat hij wedstrijd na wedstrijd het verschil kan maken op een bepalende positie, waar zelfs Pereiro nooit geheel onomstreden was.

Het lijkt me dat Van Bommel het beste zo kan gaan spelen:

Bergwijn - Malen - Doan/Bruma
--------Ihattaren/Doan ----------

Het enige vraagteken is wat mij betreft dan nog de invulling van de andere twee plekken op het middenveld. Bij Gutierrez lijkt de laatste weken het kwartje eindelijk te zijn gevallen en ik snap ergens wel dat er geen vervanger voor Rosario gehaald is, want Afellay en Thomas komen ook nog terug en zélfs de verguisde Luckassen zou eventueel nog gebruikt kunnen worden als verdedigende middenvelder. Als verdediger is hij ongeschikt, maar als controleur heeft hij het volgens mij niet heel verkeerd gedaan bij AZ. Fysiek kan hij wat toevoegen aan het middenveld, zeker als je daar met Doan of Ihattaren speelt.

Het is eigenlijk vooral jammer dat Pereiro niet verkocht is, want hij is nu echt overbodig geworden. Met dat geld had je ook nog een linkercentrale verdediger kunnen halen. Die Senesi bijvoorbeeld.

Nog even over de vlag. Ik snap weer niet dat mensen overal een ophef over moeten maken. Laat het van je afglijden. Wie ligt er in Azië nu wakker van een PSV-tweet?
Tja, in Azië begrijpen ze dan weer de ophef in Europa niet over bepaalde modeverschijnselen in Azië, zoals het dragen van Nazi-uniformen en kleren met Nazi-symbolen door jongeren. De Japanese oorlogsvlag is wel degelijk een besmet symbool. Een vergelijking met de Duitse Nazi-vlag gaat veel te ver, maar de vlag is op zijn minst omstreden te noemen en roept in sommige delen van Azië connotaties op met de Japanse gruweldaden tijdens de Tweede Wereldoorlog. Gelukkig heeft PSV de afbeelding snel aangepast, want dit is echt geen goede reclame in landen als Zuid-Korea.
 
Laatst bewerkt:
Mitroglou is gehaald als invaller achet Malen. dat heeft MvB zelf gezegd, dus alle opsetllingen met Mitro in de spits en Malen op de flank, kunnen echt de prullenbak in.

Maar we hebben Lammers ook nog. Wordt Mitroglou dan derde spits? Lijkt mij toch wel logisch dat Malen naar rechts gaat wanneer Lammers fit is. Al zal MVB Ihattaren waarschijnlijk op rechts laten staan.
 
Komt dat omdat ie hard werkt of zich slecht positioneert. Kort gezegd, leuk getal, hebt er geen klap aan.
Mijn argument is niet om aan te sterken dat Rosario in de basis hoort.
Het is meer dat ik aan wil tonen dat loopvermogen aanhalen door Tradgard geen nut heeft in het geval van Rosario. Dat heeft die namelijk al.
Op andere parameters kan Rosario wel te kort schieten.
 
Ik had lang mijn twijfels over deze transfer, maar ik zie er steeds meer de meerwaarde van in. Met Doan heb je de gewenste vervanger van Pereiro in huis en hij kan ook nog op de rechtsbuitenpositie, waar de spoeling momenteel erg dun is. Veel PSV-fans zien liever Ihattaren op nummer tien, maar dat is gewoon niet realistisch. Alle speeltijd die hij krijgt is mooi meegenomen, maar je kan en mag niet verwachten dat hij nu al een heel seizoen gaat spelen. Laat staan dat hij wedstrijd na wedstrijd het verschil kan maken op een bepalende positie, waar zelfs Pereiro nooit geheel onomstreden was.

Het lijkt me dat Van Bommel het beste zo kan gaan spelen:

Bergwijn - Malen - Bruma
------------Doan ----------

Met Gakpo heb je de ideale stand-in voor Bergwijn, Ihattaren kan Bruma en Doan vervangen, en Mitroglou is de back-up voor Malen. Het enige vraagteken is wat mij betreft dan nog de invulling van de andere twee plekken op het middenveld. Bij Gutierrez lijkt de laatste weken het kwartje eindelijk te zijn gevallen en ik snap ergens wel dat er geen vervanger voor Rosario gehaald is, want Afellay en Thomas komen ook nog terug en zelfs Luckassen zou eventueel nog gebruikt kunnen worden als controleer. Als verdediger is hij ongeschikt, maar als CM heeft hij het volgens mij niet heel verkeerd gedaan bij AZ. Fysiek kan hij wat toevoegen aan het middenveld, zeker als je daar met Doan of Ihattaren speelt. Het is vooral jammer dat Pereiro niet verkocht is, want met dat geld had je nog een linkercentrale verdediger kunnen halen. Die Senesi bijvoorbeeld.

Tja, in Azië begrijpen ze dan weer de ophef in Europa niet over bepaalde modeverschijnselen in Azië, zoals het dragen van Nazi-uniformen en kleren met Nazi-symbolen door jongeren. De Japanese oorlogsvlag is wel degelijk een besmet symbool. Een vergelijking met de Duitse Nazi-vlag gaat veel te ver, maar de vlag is op zijn minst omstreden te noemen en roept in sommige delen van Azië connotaties op met de Japanse gruweldaden tijdens de Tweede Wereldoorlog. Gelukkig heeft PSV de afbeelding snel aangepast, want dit is echt geen goede reclame in landen als Zuid-Korea.
Precies, zo zie ik het ook. Voordeel van de twijfel.
 
Mijn argument is niet om aan te sterken dat Rosario in de basis hoort.
Het is meer dat ik aan wil tonen dat loopvermogen aanhalen door Tradgard geen nut heeft in het geval van Rosario. Dat heeft die namelijk al.
Op andere parameters kan Rosario wel te kort schieten.

Ik verwacht dat Sadilek op de andere parameters momenteel beter scoort dan Rosario en ook nog eens loopvermogen heeft. Rosario kan inderdaad lopen, dit is ook niet echt het probleem. De rest wel...

Maar we dwalen af..
 
Precies, zo zie ik het ook. Voordeel van de twijfel.
Dat kun je alleen doen als je een relatief goedkope speler voor de breedte haalt en niet een speler waar we uiteindelijk 12 miljoen voor betalen plus 15% doorverkoop percentage... Over zo een speler moeten er weinig twijfels zijn. Dat zijn voor de PSV begrippen de toppertjes die je binnen haalt tenzij je denkt dat PSV best wel bedragen van 25-30 miljoen kan neerleggen voor de andere categorie waardoor dit bedrag meevalt. PSV vond immers 15 miljoen voor Alvarez of Lyanco te gortig, want wie zegt dat zij er wel meteen staan, werd hier geroepen. Maar nu we voor een speler van Groningen 10 +2+15% percentage neerleggen, moet dat kunnen en geven we hem het voordeel van de twijfel...
 
Zou mooi zijn als Doan vandaag of morgen gekeurd wordt, daarna meetraint met de selectie en zondag direct mee kan doen tegen RKC....
 
Maar we hebben Lammers ook nog. Wordt Mitroglou dan derde spits? Lijkt mij toch wel logisch dat Malen naar rechts gaat wanneer Lammers fit is. Al zal MVB Ihattaren waarschijnlijk op rechts laten staan.

Lammers kan als spits, maar ook als aanvallende middenvelder. Als iedereen fit is, is er gewoon een goede concurrentie waarbij spelers als Gakpo en Ihattaren wel minuten kunnen maken, maar geen volledig seizoen in de basis hoeven te staan. Doan, Bruma, Lammers en Pereirio (als hij blijft) mogen de strijd met elkaar aangaan. Bergwijn en Malen lijken me zekerheidjes, alhoewel voor laatstgenoemde ook voldoende back-up is.
 
Bergwijn moet wel meer assists/goals maken. Hij heeft een mindere ratio dan bijv. Narsingh, met zijn kwaliteiten moet het beter
 
Dat kun je alleen doen als je een relatief goedkope speler voor de breedte haalt en niet een speler waar we uiteindelijk 12 miljoen voor betalen plus 15% doorverkoop percentage... Over zo een speler moeten er weinig twijfels zijn. Dat zijn voor de PSV begrippen de toppertjes die je binnen haalt tenzij je denkt dat PSV best wel bedragen van 25-30 miljoen kan neerleggen voor de andere categorie waardoor dit bedrag meevalt. PSV vond immers 15 miljoen voor Alvarez of Lyanco te gortig, want wie zegt dat zij er wel meteen staan, werd hier geroepen. Maar nu we voor een speler van Groningen 10 +2+15% percentage neerleggen, moet dat kunnen en geven we hem het voordeel van de twijfel...
Volgens mij is het 7,5 miljoen nu, en 2,5 miljoen later + een doorverkooppercentage (DvhN en ED). Daarnaast is het voor ons moeilijk de commerciele inkomsten te schatten. Als er nu een dealtje met Japanse media komt, TV rechten worden verkocht of 5 miljoen shirtjes worden verkocht, drukt dat de prijs ook wel weer.
Vergelijking met Lyanco of Alvarez is lastig. Als Alvarez vooral als rechtsback en middenvelder werd gebruikt, had PSV het er wellicht niet voor over. Wij zochten immers vooral naar een rots achterin, niet naar een rechtsbenige Blind. En misschien wilde Alvarez helemaal niet naar PSV? Lyanco staat nu wissel bij Torino, dus misschien is hij die 15 miljoen inderdaad niet waard. Achteraf lullen is altijd makkelijk, en we zullen het nooit precies weten.
Lozano is weg, en er is ruimte voor een rechtsbuiten / nummer 10. An sich is daar helemaal niks mis mee. We zitten zo in de groepsfase EL, en daar zouden we ook moeten kunnen overwinteren. Dat betekent dat er super veel wedstrijden komen. Mo'tje en Cody zijn prachtige voetballers, maar die gaan geen seizoen lang een dubbel programma spelen. Daarnaast probeert PSV (denk ik) Pereiro nog steeds te verkopen, des noods in de winter. Dan hoeven we daar geen vervanger voor te halen.
 
Volgens mij is het 7,5 miljoen nu, en 2,5 miljoen later + een doorverkooppercentage (DvhN en ED). Daarnaast is het voor ons moeilijk de commerciele inkomsten te schatten. Als er nu een dealtje met Japanse media komt, TV rechten worden verkocht of 5 miljoen shirtjes worden verkocht, drukt dat de prijs ook wel weer.
Vergelijking met Lyanco of Alvarez is lastig. Als Alvarez vooral als rechtsback en middenvelder werd gebruikt, had PSV het er wellicht niet voor over. Wij zochten immers vooral naar een rots achterin, niet naar een rechtsbenige Blind. En misschien wilde Alvarez helemaal niet naar PSV? Lyanco staat nu wissel bij Torino, dus misschien is hij die 15 miljoen inderdaad niet waard. Achteraf lullen is altijd makkelijk, en we zullen het nooit precies weten.
Lozano is weg, en er is ruimte voor een rechtsbuiten / nummer 10. An sich is daar helemaal niks mis mee. We zitten zo in de groepsfase EL, en daar zouden we ook moeten kunnen overwinteren. Dat betekent dat er super veel wedstrijden komen. Mo'tje en Cody zijn prachtige voetballers, maar die gaan geen seizoen lang een dubbel programma spelen. Daarnaast probeert PSV (denk ik) Pereiro nog steeds te verkopen, des noods in de winter. Dan hoeven we daar geen vervanger voor te halen.
De VI meldt toch andere bedragen, iig hoger dan wat ED zegt. 10 miljoen plus 2 plus 15%.
Ten tweede had ik het over je opmerking dat je hem “voordeel van de twijfel” geeft. Mijn reactie was dat je dat alleen kan uitspreken over een speler voor de breedte en niet zon dure speler die wordt geacht een topper te zijn. Ik verwacht dan ook dat Doan er meteen staat en zijn waarde, weliswaar te laat..., meteen laat zien.
En ik lul niet achteraf: van begin af aan heb ik gezegd dat Bruma overbodig was, dat PSV Alvarez door zijn handen heeft laten glippen etc. Ik vind het bovendien vreemd dat je je afvraagt of Alvarez wel naar PSV wilde... PSV was al een jaar lang met hem bezig en hij en zijn zaakwaarnemer hebben vaak aangegeven naar de “populairste club van NL” te willen. PSV is verrast door Ajax en dat is het verhaal. Dat Lyanco op de bank zit zegt me niets. Het gaat er om dat PSV niet bereid was om voor een verdediger uit serie A veel geld neer te leggen maar wel voor Bruma die nergens geslaagd is en nu dus voor een speler van Groningen.
 
Nou, ik denk dat Doan zeker wel tot de betere spelers behoort. Zeker als je die van PSV en Ajax buiten beschouwing laat. Of hij echt iets toevoegt aan PSV, weet ik niet. Ik sta er wat huiverig in, omdat ik denk dat de grootste voetbaltalenten als bij PSV, Ajax en de buitenlandse clubs zitten. Dus dat binnenlandse scouting wel heel zorgvuldig dient te gebeuren.

Tot de beteren behoren buiten de traditionele top 3 is onvoldoende om één van de duurste aankopen in de geschiedenis van de club te zijn. Dan moet je in de speeltuindivisie de pannen van de dak spelen zoals Maher en in iets mindere mate Ramselaar deden.

De 1e seizoenshelft en de aanval van FC Groningen in het algemeen was vorig jaar ook wel echt dramatisch. Ik denk dus niet dat we ons op deze statistieken moeten gaan richten.

Na 17 wedstrijden stond FC Groningen namelijk 15e met slechts 15 punten en 18 goals voor. Alleen PEC en de Graafschap hadden op dat moment minder goals gemaakt. De tweede seizoenshelft ging het kwa punten een stuk beter (33 punten in 17 wedstrijden) echter kwam dit vooral doordat hun verdediging in de 2e seizoenshelft de minst gepasseerde verdediging was van de Eredivsie met maar 13 tegengoals tegenover 17 van AZ en 18 van PSV, en dus niet omdat de aanval nou zo productief was. Als je kijkt wie er daar voorin liepen vorig seizoen dan verbaast dit ook niks (Gladon; Mahi; Bel Hassani en Sierhuis).

Over het hele seizoen scoorde alleen NAC (29x) en de Graafschap (38x) minder dan FC Groningen (39x) die dan ook respectievelijk 17e en 18e zijn geworden tegenover een 8e plaats van FC Grongingen.

El Khayati speelde ook bij een club uit het rechter rijtje en wist zich toch te onderscheiden met goals en assists. Dat Groningen het minder deed zegt mij dus niet alles.
 
Aan aankoopbeleid John de Jong is geen touw vast te knopen. Deze aankoop past daar wel in. Wat mij vooral verbaast aan de reacties hier op het forum is dat men vindt dat Ihattaren niet klaar is om een heel seizoen te spelen, maar kennelijk wel er vertrouwen in hebben dat Doan dat wel eventjes invult.

Op basis van wat ik tot nu toe heb gezien van Ihattaren vind ik hem nu al tot de uitblinkers van PSV behoren. Dat is krankzinnig gezien zijn leeftijd. Ik zou zijn leeftijd juist een argument laten zijn om hem in de basis te laten. Als hij dit niveau nu al kan aantikken, hoe hard zal zijn groei zijn als hij veel meters maakt dit seizoen? Ik heb van dichtbij in het stadion hem een paar pasjes zien versturen, dat moeilijk op televisie vast te leggen is, die zijn klasse verraden. Hij geeft er net zo'n geniepig effectje aan mee dat de bal net om de tegenstander krult of net wat makkelijker in de loop ontvangen kan worden door zijn medespeler. Zoveel gevoel in dat linkerbeen van hem. Ik vind hem qua balgevoel en technische vaardigheid minstens zo goed als Ziyech, maar lijdt ondanks risicovolle pasjes minder balverlies. Hij lijdt nog wel balverlies maar dat zie je aan Ziyech, daar ontkom je niet aan bij spelers die iets proberen te creëren.

Dan nog iets over aanname dat hij nog niet klaar zou zijn om een heel seizoen te spelen. Je ziet bij Mo meer durf, flair en verbetenheid om de ballen te krijgen/veroveren dan iedere andere speler op het veld. Hij heeft enorm veel zelfvertrouwen en wil continu in het spel betrokken raken. Dat gecombineerd met zijn fabelachtige techniek denk ik echt dat we goud in handen hebben. Hij zal de eerste speler zijn die de eredivisie verlaat voor meer dan 100 miljoen euro, mits JDJ het niet verpest met contractsonderhandelingen. Zo'n uniek talent ga je toch niet laten banken door een hardwerkende Japanner die met pijn en moeite nog geen 10 goals/assists per seizoen kan verzorgen in de eredivisie? Iedereen gaat er maar vanuit dat hij bij PSV productiever zal zijn, maar gaat voorbij aan het gegeven dat hij bij Groningen net als Maher bij AZ destijds het spel om hem draait. Bij PSV is hij één van de velen. Sterker nog, hij zal één van de minderen zijn tussen Bergwijn, Malen en Ihattaren. Maher kwam niet in zijn spel bij PSV omdat hij veel minder betrokken raakte bij het spel. Daarom vind ik het een valse verwachting dat hij bij PSV productiever zal zijn.

Uiteindelijk kan alles anders uitpakken dan op papier. Voor hetzelfde geld speelt hij de pannen van het dak. Net als dat je bij een aankoop zoals Maher zou verwachten dat hij meteen de ster zou zijn maar uiteindelijk mislukt.
 
Maar we hebben Lammers ook nog. Wordt Mitroglou dan derde spits? Lijkt mij toch wel logisch dat Malen naar rechts gaat wanneer Lammers fit is. Al zal MVB Ihattaren waarschijnlijk op rechts laten staan.
Ik denk niet dat Mitroglou gekomen was, als Lammers niet zwaar geblesseerd was geraakt. Al lijkt het me - ook met een fitte Lammers - een fijne toevoeging aan de selectie. De mannen moeten maar om hun plek vechten.
Tot de beteren behoren buiten de traditionele top 3 is onvoldoende om één van de duurste aankopen in de geschiedenis van de club te zijn. Dan moet je in de speeltuindivisie de pannen van de dak spelen zoals Maher en in iets mindere mate Ramselaar deden.
Eens!
 
Aan aankoopbeleid John de Jong is geen touw vast te knopen. Deze aankoop past daar wel in. Wat mij vooral verbaast aan de reacties hier op het forum is dat men vindt dat Ihattaren niet klaar is om een heel seizoen te spelen, maar kennelijk wel er vertrouwen in hebben dat Doan dat wel eventjes invult.

Op basis van wat ik tot nu toe heb gezien van Ihattaren vind ik hem nu al tot de uitblinkers van PSV behoren. Dat is krankzinnig gezien zijn leeftijd. Ik zou zijn leeftijd juist een argument laten zijn om hem in de basis te laten. Als hij dit niveau nu al kan aantikken, hoe hard zal zijn groei zijn als hij veel meters maakt dit seizoen? Ik heb van dichtbij in het stadion hem een paar pasjes zien versturen, dat moeilijk op televisie vast te leggen is, die zijn klasse verraden. Hij geeft er net zo'n geniepig effectje aan mee dat de bal net om de tegenstander krult of net wat makkelijker in de loop ontvangen kan worden door zijn medespeler. Zoveel gevoel in dat linkerbeen van hem. Ik vind hem qua balgevoel en technische vaardigheid minstens zo goed als Ziyech, maar lijdt ondanks risicovolle pasjes minder balverlies. Hij lijdt nog wel balverlies maar dat zie je aan Ziyech, daar ontkom je niet aan bij spelers die iets proberen te creëren.

Dan nog iets over aanname dat hij nog niet klaar zou zijn om een heel seizoen te spelen. Je ziet bij Mo meer durf, flair en verbetenheid om de ballen te krijgen/veroveren dan iedere andere speler op het veld. Hij heeft enorm veel zelfvertrouwen en wil continu in het spel betrokken raken. Dat gecombineerd met zijn fabelachtige techniek denk ik echt dat we goud in handen hebben. Hij zal de eerste speler zijn die de eredivisie verlaat voor meer dan 100 miljoen euro, mits JDJ het niet verpest met contractsonderhandelingen. Zo'n uniek talent ga je toch niet laten banken door een hardwerkende Japanner die met pijn en moeite nog geen 10 goals/assists per seizoen kan verzorgen in de eredivisie? Iedereen gaat er maar vanuit dat hij bij PSV productiever zal zijn, maar gaat voorbij aan het gegeven dat hij bij Groningen net als Maher bij AZ destijds het spel om hem draait. Bij PSV is hij één van de velen. Sterker nog, hij zal één van de minderen zijn tussen Bergwijn, Malen en Ihattaren. Maher kwam niet in zijn spel bij PSV omdat hij veel minder betrokken raakte bij het spel. Daarom vind ik het een valse verwachting dat hij bij PSV productiever zal zijn.

Uiteindelijk kan alles anders uitpakken dan op papier. Voor hetzelfde geld speelt hij de pannen van het dak. Net als dat je bij een aankoop zoals Maher zou verwachten dat hij meteen de ster zou zijn maar uiteindelijk mislukt.
De beste moet uiteindelijk spelen. Maar al met al is het niet de meest logische aankoop zo.
 
Aan aankoopbeleid John de Jong is geen touw vast te knopen. Deze aankoop past daar wel in. Wat mij vooral verbaast aan de reacties hier op het forum is dat men vindt dat Ihattaren niet klaar is om een heel seizoen te spelen, maar kennelijk wel er vertrouwen in hebben dat Doan dat wel eventjes invult.

Op basis van wat ik tot nu toe heb gezien van Ihattaren vind ik hem nu al tot de uitblinkers van PSV behoren. Dat is krankzinnig gezien zijn leeftijd. Ik zou zijn leeftijd juist een argument laten zijn om hem in de basis te laten. ......Uiteindelijk kan alles anders uitpakken dan op papier. Voor hetzelfde geld speelt hij de pannen van het dak. Net als dat je bij een aankoop zoals Maher zou verwachten dat hij meteen de ster zou zijn maar uiteindelijk mislukt.

Eens met veel wat je zegt. De andere kant is dat Doan de enige echte rechtervleugelspeler is in de selectie. Dus hij kan net zo goed daarvoor gehaald zijn. Ik heb nog geen staflid horen zeggen dat hij specifiek voor de 10 is gehaald?
 
Terug
Bovenaan Onderaan