Ritsu Doan (A)

een middenveld dat fysiek gaat omver gelopen worden en helemaal geen duelkracht in de lucht


Precies , had gratis Honda gehaald als stand in voor ihattaren, die heeft de aanvaring. En had het geld geïnvesteerd in een verdedigende middenvelder of de LCV die Feyenoord nu wil halen.

Aanvallend is PSV geweldig als het gaat lopen, middenveld is matig
en verdediging zeer matig
 
Aan aankoopbeleid John de Jong is geen touw vast te knopen. Deze aankoop past daar wel in. Wat mij vooral verbaast aan de reacties hier op het forum is dat men vindt dat Ihattaren niet klaar is om een heel seizoen te spelen, maar kennelijk wel er vertrouwen in hebben dat Doan dat wel eventjes invult.
Ik denk niet dat dit de mening van het forum is. Spelers als Gakpo en Ihattaren zijn op zich goed genoeg om mee te doen bij PSV. Echter... Daarachter zit te weinig potentieel. Met Doan er bij ben je dubbel bezet op zowel de 10 als op RB. Dan ook nog eens met kwaliteit i.p.v. kwantiteit.

Ik ben wel positief gestemd over de aankoop van Doan. Of hij het geld waard is mag blijken.
 
El Khayati speelde ook bij een club uit het rechter rijtje en wist zich toch te onderscheiden met goals en assists. Dat Groningen het minder deed zegt mij dus niet alles.

Het zegt niet alles maar wel veel. ADO had meer doelpogingen, doelpunten en assists dus is de kans groter dat je als aanvallende middenvelder bij meer doelpunten betrokken bent. Tevens is E Khayati bijna 9 jaar ouder, er is dus nauwelijks restwaarde en potentie tot ontwikkeling.
 
Het zegt niet alles maar wel veel. ADO had meer doelpogingen, doelpunten en assists dus is de kans groter dat je als aanvallende middenvelder bij meer doelpunten betrokken bent. Tevens is E Khayati bijna 9 jaar ouder, er is dus nauwelijks restwaarde en potentie tot ontwikkeling.
Aan de andere kant zijn spelers als Doan en El Khayati zelf debet aan het aantal gecreëerde kansen.
 
Doan kan mooi vanaf rechts de bal aan de linksbuiten geven. Datzelfde kan Guti vanaf links op de rechtsbuiten. Zal denk ik als 7/8/10 gebruikt worden. Door hem zal Dumfries ook weer beter renderen.
 
Hij heeft wel oog voor zijn medespelers, dat is wel een plus.
Scorend Vermogen, wel lekkere goals hoor. Dat valt gewoon niet te ontkennen. Ik had op voorhand liever Honda transfervrij gehaald, en nog liever Diego Lainez voor het middenveld, maar die Doan is echt goed.
Na 40 seconden heb ik de video stilgelegd. Ik weet genoeg..

ようこそ
 
Ik denk niet dat dit de mening van het forum is. Spelers als Gakpo en Ihattaren zijn op zich goed genoeg om mee te doen bij PSV. Echter... Daarachter zit te weinig potentieel. Met Doan er bij ben je dubbel bezet op zowel de 10 als op RB. Dan ook nog eens met kwaliteit i.p.v. kwantiteit.

Ik ben wel positief gestemd over de aankoop van Doan. Of hij het geld waard is mag blijken.
Ben je dat ook als dat betekent dat Inhatarren uit de basis verdwijnt?
 
Nou, Bruma/Gakpo op links, Doan/Ihattaren op rechts. Voorin Malen en Mitroglou.

Als aanvallende middenvelder Bergwijn (die misschien op links zou moeten spelen)en Lammers (die ook in de spits kan spelen). Ihattaren zou ook nog kunnen. Pereiro zal alsnog vertrekken of banken.

Voor de andere posities op het middenveld is het te hopen dat Ibi en Thomas snel kunnen spelen. Hendrix, Rosario en Sadilek zijn teveel van hetzelfde, waarbij Rosario uit vorm is. Guti begint langzaam zijn vorm te vinden, maar als de eerstgenoemden fit zijn, heb je meer variatie.

Achterin is het te hopen dat Dumfries ook weer zijn vorm pakt. Baumgartl is een kwalitatieve toevoeging, Viergever de eeuwige 6. Boscalgi lijkt een redelijke back, en Lato is een vraagteken. Schwaab is een mooie back-up, evt. aangevuld met Luckassen.

In de goal hoop ik op een goede Zoet, en anders mag Unerstall het zeker proberen.

Dat is toch geen verkeerd team. Met Doan (om weer on-topic te komen), is er een jonge, creatieve rechterspits bij gekomen. Was hij door een buitenlandse subtopper opgepikt en over 2 jaar voor veel geld verkocht, dan was JdJ weer verketterd over het feit dat hij Doan over het hoofd heeft gezien. En ja, 10 miljoen (+ evt doorverkooppercentage) is veel, maar Til gaat net zo gemakkelijk voor 18 miljoen weg. Cru gezegd: dat zijn de prijzen tegenwoordig, net zoals 5 jaar terug iedereen 5 miljoen mocht kosten.

Over de transfersom: in eerste instantie was het 7,5 miljoen + doorverkooppercentage. Nu lees ik 7,5 miljoen en 2,5 miljoen aan bonus. Nergens lees ik 7,5 miljoen, over 2 jaar 2,5 miljoen, bonussen +doorverkooppercentage.

Ik zie het wel zitten in hem.
 
Dit is PSV geen Feyenoord. We hebben gewoon veel opties met kwaliteit nodig, met Doan heb je er weer twee goede bij (vleugel, aanvallende middenvelder)

Nou, Bruma/Gakpo op links, Doan/Ihattaren op rechts. Voorin Malen en Mitroglou.

Als aanvallende middenvelder Bergwijn (die misschien op links zou moeten spelen)en Lammers (die ook in de spits kan spelen). Ihattaren zou ook nog kunnen. Pereiro zal alsnog vertrekken of banken.

Voor de andere posities op het middenveld is het te hopen dat Ibi en Thomas snel kunnen spelen. Hendrix, Rosario en Sadilek zijn teveel van hetzelfde, waarbij Rosario uit vorm is. Guti begint langzaam zijn vorm te vinden, maar als de eerstgenoemden fit zijn, heb je meer variatie.

Achterin is het te hopen dat Dumfries ook weer zijn vorm pakt. Baumgartl is een kwalitatieve toevoeging, Viergever de eeuwige 6. Boscalgi lijkt een redelijke back, en Lato is een vraagteken. Schwaab is een mooie back-up, evt. aangevuld met Luckassen.

In de goal hoop ik op een goede Zoet, en anders mag Unerstall het zeker proberen.

Dat is toch geen verkeerd team. Met Doan (om weer on-topic te komen), is er een jonge, creatieve rechterspits bij gekomen. Was hij door een buitenlandse subtopper opgepikt en over 2 jaar voor veel geld verkocht, dan was JdJ weer verketterd over het feit dat hij Doan over het hoofd heeft gezien. En ja, 10 miljoen (+ evt doorverkooppercentage) is veel, maar Til gaat net zo gemakkelijk voor 18 miljoen weg. Cru gezegd: dat zijn de prijzen tegenwoordig, net zoals 5 jaar terug iedereen 5 miljoen mocht kosten.

Over de transfersom: in eerste instantie was het 7,5 miljoen + doorverkooppercentage. Nu lees ik 7,5 miljoen en 2,5 miljoen aan bonus. Nergens lees ik 7,5 miljoen, over 2 jaar 2,5 miljoen, bonussen +doorverkooppercentage.

Ik zie het wel zitten in hem.
Is een middenveld met Sadilek goed getest? Goede post verder.

Die past helemaal niet bij PSV, schiet van afstand, en nog op de goal ook. Wat moeten we daar nou mee in ons brei-elftal?
Jawel een breinaald, om te prikken..
 
Precies , had gratis Honda gehaald als stand in voor ihattaren, die heeft de aanvaring. En had het geld geïnvesteerd in een verdedigende middenvelder of de LCV die Feyenoord nu wil halen.

Aanvallend is PSV geweldig als het gaat lopen, middenveld is matig
en verdediging zeer matig
Zullen we eens stoppen met Honda te noemen als optie? Heeft 8 wedstrijden vorig jaar gespeeld in jawel Australië.
 
Gini kon op dit forum maar op weinig steun rekenen, zeg ik nog steeds enigszins verbitterd.

Ik vond het destijds ook een luxe aankoop, niet echt odig, maar het voelde wel lekker dat PSV toen even het toptalent van Feyenoord voor erbij haalde :grin:. Hij had ook wel wat tijd nodig om zich te ontpoppen tot de speler die hij in het laatste seizoen was, dus het was niet helemaal op niks gebaseerd dat hij weinig steun kreeg. Uiteindelijk niet alleen op het veld maar ook voor de camera een topvertegenwoordiger van PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als ik Social Media moet geloven heeft PSV een behoorlijke flater gemaakt met de presentatie op Social Media van Doan. Ze hadden op de achtergrond de "Rising Sun" weergegeven. Dat staat "gelijk" aan het presenteren van Schwaab met een Hakenkruis op de achtergrond.
Bekijk bijlage 1419

Het lijkt inmiddels aangepast:
Bekijk bijlage 1420

Nou, met die 'Syndroom van Doan' tekening van Doan is de flater nog niet geheel opgelost.:ROFL:

Hij heeft wel oog voor zijn medespelers, dat is wel een plus.
Scorend Vermogen, wel lekkere goals hoor. Dat valt gewoon niet te ontkennen. Ik had op voorhand liever Honda transfervrij gehaald, en nog liever Diego Lainez voor het middenveld, maar die Doan is echt goed.

Liever een versleten dertiger Honda dan een jonge talentvolle Doan waar nog rek en potentiële goeie doorverkoop in zit?:eek:
 
Laatst bewerkt:
Het zegt niet alles maar wel veel. ADO had meer doelpogingen, doelpunten en assists dus is de kans groter dat je als aanvallende middenvelder bij meer doelpunten betrokken bent. Tevens is E Khayati bijna 9 jaar ouder, er is dus nauwelijks restwaarde en potentie tot ontwikkeling.

Misschien scoren ze wel meer juist omdat hij zoveel goals maakt en assists verzorgt ;)
 
Ik denk niet dat dit de mening van het forum is. Spelers als Gakpo en Ihattaren zijn op zich goed genoeg om mee te doen bij PSV. Echter... Daarachter zit te weinig potentieel. Met Doan er bij ben je dubbel bezet op zowel de 10 als op RB. Dan ook nog eens met kwaliteit i.p.v. kwantiteit.

Ik ben wel positief gestemd over de aankoop van Doan. Of hij het geld waard is mag blijken.

Zie anders als reactie op zijn aankoop een hele hoop opstellingen voorbij komen van de voorhoede (inclusief 10) waarbij Ihattaren op het bankje zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan