Riechedly Bazoer

Memphis moet vele malen harder werken dan Robben om in de buurt van dat niveau te komen maar dat wil niet zeggen dat we genoegen moeten nemen met een laag bedrag. Als Blind voor 18 miljoen wordt verkocht dan ben je als psv zijnde gek om akkoord te gaan met elk bedrag onder de 25 miljoen plus doorverkoop percentage. Memphis wordt geen Robben maar nog altijd HET talent van Nederland.

Kishna, en El Ghazi zijn nu al veel beter dan Memphis. Willems is ook veel meer waard dan Memphis. Als je nog 20 miljoen krijgt moet je het doen. Zelf denk ik dat 15 miljoen al 10 miljoen teveel is.
 
Memphis moet vele malen harder werken dan Robben om in de buurt van dat niveau te komen maar dat wil niet zeggen dat we genoegen moeten nemen met een laag bedrag. Als Blind voor 18 miljoen wordt verkocht dan ben je als psv zijnde gek om akkoord te gaan met elk bedrag onder de 25 miljoen plus doorverkoop percentage. Memphis wordt geen Robben maar nog altijd HET talent van Nederland.

Blind kan je niet als vergelijk nemen. Dat was een kadootje van Louis aan z'n vader. Maar als je vindt dat Memphis veel minder talent heeft dan Robben, dan is 20 miljoen toch een prima bedrag? Ik denk dat als scouts de afgelopen toppers hebben bekeken (Zenith, ajax) dat ze zelfs 20 miljoen al veel te veel vinden.
 
Kishna, en El Ghazi zijn nu al veel beter dan Memphis. Willems is ook veel meer waard dan Memphis. Als je nog 20 miljoen krijgt moet je het doen. Zelf denk ik dat 15 miljoen al 10 miljoen teveel is.

Jij bent ..... ;) Kishna en El ghazi hebben een paar leuke potjes gespeeld. Het zou mij helemaal niet verbazen als beiden het niet gaan redden en een carriere in de marge/bank in de buitenlandse middenmoot tegemoet gaan.
 
Jij bent ..... ;) Kishna en El ghazi hebben een paar leuke potjes gespeeld. Het zou mij helemaal niet verbazen als beiden het niet gaan redden en een carriere in de marge/bank in de buitenlandse middenmoot tegemoet gaan.

Precies. Die Ralf, een beetje olie op het vuur gooien...
 
Kishna, en El Ghazi zijn nu al veel beter dan Memphis. Willems is ook veel meer waard dan Memphis. Als je nog 20 miljoen krijgt moet je het doen. Zelf denk ik dat 15 miljoen al 10 miljoen teveel is.
Ha ha grapjas.

Blind kan je niet als vergelijk nemen. Dat was een kadootje van Louis aan z'n vader. Maar als je vindt dat Memphis veel minder talent heeft dan Robben, dan is 20 miljoen toch een prima bedrag? Ik denk dat als scouts de afgelopen toppers hebben bekeken (Zenith, ajax) dat ze zelfs 20 miljoen al veel te veel vinden.
Ik denk het niet als ik zie welke andere bedragen vooral de Engelse clubs uitgeven voor stel middelmaten. Chadli ging voor 12 miljoen plus doorverkooppercentages en hij had ook niet eens een langdurig contract. En als A.S. Roma die nooit grote bedragen betaald 20 miljoen neerlegt voor Strootman, een middenvelder, dan denk ik niet dat jouw theorie echt klopt, zeker niet als Memphis straks de topscorer wordt van de Eredivisie. En hij is niet eens een echte spits.
 
Blind kan je niet als vergelijk nemen. Dat was een kadootje van Louis aan z'n vader. Maar als je vindt dat Memphis veel minder talent heeft dan Robben, dan is 20 miljoen toch een prima bedrag? Ik denk dat als scouts de afgelopen toppers hebben bekeken (Zenith, ajax) dat ze zelfs 20 miljoen al veel te veel vinden.
Als ik de bedragen voor andere spelers zie, denk ik dat 30 miljoen best een minimum mag zijn.
Robben komt uit een andere tijd en nu ook van een andere planeet ;)

Jij bent ..... ;) Kishna en El ghazi hebben een paar leuke potjes gespeeld. Het zou mij helemaal niet verbazen als beiden het niet gaan redden en een carriere in de marge/bank in de buitenlandse middenmoot tegemoet gaan.
Kishna was eigenlijk behoorlijk slecht tegen PSV, ook steeds maar balverlies maar wel beslissend.
 
Hijzelf blijkbaar niet, als hij tenminste echt zo bang was dat hij naar Ajax moest verkassen om aan de bak te komen.
Willems en Depay speelden met 18 regelmatig in het eerste van PSV.

Argument om naar onze grootste concurrent te verkassen, was toch dst hij hier niet aan de bak kwam, hij was 16 toen.
Bij Ajax heeft hij tot 18 moeten wachten om te debuteren, terwijl bij PSV het bij talenten soms met 17 al debuteerden.
Slap argument dus, of hij twijfelde zelf aan zijn talent.
Wel ondankbaar PSV zag het als eerste in hem zitten en investeerde in zijn opleiding en dan net voordat hij klaar was overstap maken naar de grootste concurrent. Ondankbare hond en smerig van die kutclub uit Amsterdam, die hebben met het schenden van de "Gentlemans Agreedment" weer eens laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn.
Want toen brak er zo ongelooflijk veel jeugd door... Ik vind het jammer, net als Bakalli, maar ik begrijp het (in ieder geval bij Bazoer) wel.
Ben trouwens ook mijn iPhone4 kwijt
:D
 
Snap echt niet waarom je telefoon naar hem toe smijt, ben je toch niet goed bij je hoofd?!?! Verder kan ik zijn keuze goed begrijpen toendertijd, al hoewel ik hem nu zie spelen het natuurlijk wel jammer is.
 
Snap echt niet waarom je telefoon naar hem toe smijt, ben je toch niet goed bij je hoofd?!?! Verder kan ik zijn keuze goed begrijpen toendertijd, al hoewel ik hem nu zie spelen het natuurlijk wel jammer is.

Ja Steevast, leg uit.
 
Snap echt niet waarom je telefoon naar hem toe smijt, ben je toch niet goed bij je hoofd?!?! Verder kan ik zijn keuze goed begrijpen toendertijd, al hoewel ik hem nu zie spelen het natuurlijk wel jammer is.


Misschien dat zijn beltegoed op was :p

Maar ff serieus: Dat je een printer naar zijn kop smijt omdat de toner op is, en een nieuwe printer goedkoper is dan een nieuwe toner, dat begrijp dan weer wel ;)
 
Snap echt niet waarom je telefoon naar hem toe smijt, ben je toch niet goed bij je hoofd?!?! Verder kan ik zijn keuze goed begrijpen toendertijd, al hoewel ik hem nu zie spelen het natuurlijk wel jammer is.
Maatje van mij gooide ooit z'n discman (een soort antieke mp3-speler:p) naar de ME, tijdens een uitje. Hij weet nu nog niet waarom hij dat deed. 'Ja, weet ik veel...ik was boos denk ik'. :D
 
Maatje van mij gooide ooit z'n discman (een soort antieke mp3-speler:p) naar de ME, tijdens een uitje. Hij weet nu nog niet waarom hij dat deed. 'Ja, weet ik veel...ik was boos denk ik'. :D

En toen organiseerde de ME natuurlijk zo'n paardenrenwedstrijd. Waarbij onschuldige slachtoffers worden gezien als een noodzakelijk kwaad.
 
Maatje van mij gooide ooit z'n discman (een soort antieke mp3-speler:p) naar de ME, tijdens een uitje. Hij weet nu nog niet waarom hij dat deed. 'Ja, weet ik veel...ik was boos denk ik'. :D

Zeg zeg, ik mag dan wel pas 20 zijn, maar ik weet echt wel wat een discman is :rf:

HAhaha, lekker slim ook om hem te gooien hahaha
 
En toen organiseerde de ME natuurlijk zo'n paardenrenwedstrijd. Waarbij onschuldige slachtoffers worden gezien als een noodzakelijk kwaad.
Nee, toen kreeg hij de lange lat van de eerste twee rijen een paar keer over z'n rug. :D
 
Maatje van mij gooide ooit z'n discman (een soort antieke mp3-speler:p) naar de ME, tijdens een uitje. Hij weet nu nog niet waarom hij dat deed. 'Ja, weet ik veel...ik was boos denk ik'. :D
Als je geen aansteker of losse klinkers bij de hand hebt, is het toch normaal te gooien met iets wat je hebt, en toch wel wat gewicht heeft.
Een schoen is ook een goed idee, daar zijn bekende voorbeelden van....
 
Als je geen aansteker of losse klinkers bij de hand hebt, is het toch normaal te gooien met iets wat je hebt, en toch wel wat gewicht heeft.
Een schoen is ook een goed idee, daar zijn bekende voorbeelden van....

Maar dan zijn er ook van die mensen die dan met hun bier gaan gooien... Te triest voor woorden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan