Riechedly Bazoer

Doet Ajax wel goed, gaan ze een hoop geld aan verdienen.
Is nog maar afwachten, twee voorbeelden die achteraf niks of weinig opleverden zijn Labyrat en Reis.
En zo is er nog een hele rits van jongens met vaders en/of broers met zaakwaarnemers, die later gigantisch door het ijs zakken.


Hoop dat dat met deze drol ook gebeurd.
 
Is nog maar afwachten, twee voorbeelden die achteraf niks of weinig opleverden zijn Labyrat en Reis.
En zo is er nog een hele rits van jongens met vaders en/of broers met zaakwaarnemers, die later gigantisch door het ijs zakken.


Hoop dat dat met deze drol ook gebeurd.

Ik hoop het niet want hij kan het Nederlands Elftal vertegenwoordigen.
 
Is nog maar afwachten, twee voorbeelden die achteraf niks of weinig opleverden zijn Labyrat en Reis.
En zo is er nog een hele rits van jongens met vaders en/of broers met zaakwaarnemers, die later gigantisch door het ijs zakken.


Hoop dat dat met deze drol ook gebeurd.

Ja die voorbeelden zijn er, maar hij doet het tot nu toe erg goed en ik denk dat hij een betere mentaliteit heeft dan degene die jij opnoemt.
Hij gaat niet voor niks bijtekenen is wel een teken dat hij zich niet gelijk gek laat maken door buitenlandse interesse.
 
Voetbalprimeur had hierbij de titel: 'Nieuwe Viera tekent langdurig contract bij ajaks' :FP:

Eigenlijk had iemand dat is bij moeten houden, wie er allemaal de nieuwe Messi, Ronaldo, Viera, Pirlo zouden worden maar uiteindelijk de nieuwe Van Beukering of Kromkamp werden.
 
Ja die voorbeelden zijn er, maar hij doet het tot nu toe erg goed en ik denk dat hij een betere mentaliteit heeft dan degene die jij opnoemt.
Hij gaat niet voor niks bijtekenen is wel een teken dat hij zich niet gelijk gek laat maken door buitenlandse interesse.

Als hij een goede mentaliteit had gehad was hij wel hier gebleven
 
Als hij een goede mentaliteit had gehad was hij wel hier gebleven
Ik weet niet of het aan zijn mentaliteit lag. Bazoer heeft hier 9 jaar gezeten en er is niemand die ooit iets zei over zijn mentaliteit. Hij is net te vroeg vertrokken, voordat psv besloot om veel jeugd in te passen. Hij heeft hier jaar in jaar uit gezien dat Marcelotjes en Manolevjes werden gekocht en er geen jeugd doorkwam, dat de jeugd te weinig krediet kreeg etc etc... Vergeet ook niet dat er idioten waren bij psv die kennelijk vonden dat Bazoer in de verdediging moest spelen, iets wat hij helemaal niet wilde. Hij is bij psv weggegaan als verdediger, nadat ajax hem had beloofd in hem een middenvelder te zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het aan zijn mentaliteit lag. Bazoer heeft hier 9 jaar gezeten en er is niemand die ooit iets zei over zijn mentaliteit. Hij is net te vroeg vertrokken, voordat psv besloot om veel jeugd toe te passen. Hij heeft hier jaar in jaar uit gezien dat Marcelotjes en Manolevjes werden gekocht en er geen jeugd doorkwam, dat de jeugd te weinig krediet kreeg etc etc... Vergeet ook niet dat er idioten waren bij psv die kennelijk vonden dat Bazoer in de verdediging moest spelen, iets wat hij helemaal niet wilde. Hij is bij psv weggegaan als verdediger, nadat ajax hem had beloofd in hem een middenvelder te zien.

Spijker op zijn kop, volgens mij de rekening van ons oude beleid. Hopelijk kunnen we in de toekomst onze talenten behouden, dat zal beginnen met ze een kans te geven (al ben ik bang dat er momenteel niet veel rond loopt)
 
Ik weet niet of het aan zijn mentaliteit lag. Bazoer heeft hier 9 jaar gezeten en er is niemand die ooit iets zei over zijn mentaliteit. Hij is net te vroeg vertrokken, voordat psv besloot om veel jeugd in te passen. Hij heeft hier jaar in jaar uit gezien dat Marcelotjes en Manolevjes werden gekocht en er geen jeugd doorkwam, dat de jeugd te weinig krediet kreeg etc etc... Vergeet ook niet dat er idioten waren bij psv die kennelijk vonden dat Bazoer in de verdediging moest spelen, iets wat hij helemaal niet wilde. Hij is bij psv weggegaan als verdediger, nadat ajax hem had beloofd in hem een middenvelder te zien.

Ja een gemiste kans voor PSV. Jammer dat hij nu bij Ajax speelt.
 
Hé stelletje zeiksnorren:

why-so-serious-1.jpg


Ik doelde uiteraard op zijn beroerde mentaliteit om als jeugdspeler van PSV naar Ajax te verkassen, maar dat ging dus aan iedereen voorbij...of zit ik soms op het verkeerde forum :unsure:

Gelukkig zijn er nog PSV talenten die het wel begrepen hebben:

Belgische talenten dromen van een toekomst bij PSV
 
Hé stelletje zeiksnorren:

http://www.filmschoolrejects.com/images/why-so-serious-1.jpg

Ik doelde uiteraard op zijn beroerde mentaliteit om als jeugdspeler van PSV naar Ajax te verkassen, maar dat ging dus aan iedereen voorbij...of zit ik soms op het verkeerde forum :unsure:

Gelukkig zijn er nog PSV talenten die het wel begrepen hebben:

Belgische talenten dromen van een toekomst bij PSV

:D
Tja Belgische talenten bij psv: ik moet het nog zien. De cijfers zijn niet in hun voordeel. De beste Belgische talenten hebben tot nu toe bij ajax gezeten. Bakkali niet, maar die zit eigenlijk ook niet bij ons......
 
:D
Tja Belgische talenten bij psv: ik moet het nog zien. De cijfers zijn niet in hun voordeel. De beste Belgische talenten hebben tot nu toe bij ajax gezeten. Bakkali niet, maar die zit eigenlijk ook niet bij ons......

Ik dacht dat Bakkali juist voornamelijk zat.
 
Misschien is zijn transfer naar Ajaks voor PSV wel een wake-up call geweest om meer in de jeugd te investeren en ze een kans te geven. In dat geval kan ik er mee leven. Maar toch gewoon erg jammer dat zo'n verschrikkelijk groot talent naar de concurrent is gegaan...
 
Is nog maar afwachten, twee voorbeelden die achteraf niks of weinig opleverden zijn Labyrat en Reis.
En zo is er nog een hele rits van jongens met vaders en/of broers met zaakwaarnemers, die later gigantisch door het ijs zakken.


Hoop dat dat met deze drol ook gebeurd.

Ik zeg niet dat Bazoer gigantisch door het ijs gaat, ik zie wel dat ie al door een deel van de fans wordt uitgekotst (kan ook aan de fans liggen). Heeft een duidelijke dip die 'nieuwe Viera'
 
Ik zeg niet dat Bazoer gigantisch door het ijs gaat, ik zie wel dat ie al door een deel van de fans wordt uitgekotst (kan ook aan de fans liggen). Heeft een duidelijke dip die 'nieuwe Viera'

Ik heb nooit begrepen wat er zo excellent is aan Bazoer. Ik heb nog nooit excellente dingen van hem gezien. Maar bij Ajax gaan ze er al meteen van uit dat hij heel veel geld waard is. Waar is dat op gebaseerd. Als iemand het weet, dan hoor ik het graag.
 
Ik heb nooit begrepen wat er zo excellent is aan Bazoer. Ik heb nog nooit excellente dingen van hem gezien. Maar bij Ajax gaan ze er al meteen van uit dat hij heel veel geld waard is. Waar is dat op gebaseerd. Als iemand het weet, dan hoor ik het graag.
Hij is heel ''volwassen, omdat hij op 18 jarige leeftijd al balletjes terug kon geven.
 
Ik heb nooit begrepen wat er zo excellent is aan Bazoer. Ik heb nog nooit excellente dingen van hem gezien. Maar bij Ajax gaan ze er al meteen van uit dat hij heel veel geld waard is. Waar is dat op gebaseerd. Als iemand het weet, dan hoor ik het graag.

Hij begon wel goed. Sterk in balbezit. Strakke passes en af en toe een goaltje meepikken...maar nu laat hij helemaal niks meer zien en dat is maar goed ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan