Riechedly Bazoer

Ik vond het toch geen vertoning van de supporters die met voorwerpen waarvan een met een mobiele telefoon, gingen gooien naar Bazoer. Als de Feyenoord-hoolies dit soort dingen doen dan hebben we daar commentaar op en vinden we hen agressief. Maar nu blijft het toch opvallend stil. Ja, een kutjong die ons inruilt voor ajax, en uitfluiten mag ook best maar met dingen gaan gooien naar een 18 jarige is gewoon zielig.

Niet alleen zielig. Wat Bazoer deed is niets anders dan wat Scamacca doet: een plek zoeken waar hij meer en sneller zekerheid heeft op een plaats bij het eerste. En gezien de omstandigheden destijds was dat helemaal niet zo'n rare beslissing.

Maar ik denk niet dat dezelfde lieden Scamacca gaan uitfluiten als hij in het veld zou staan.
 
Ik vind Bazoer echt een geweldige middenvelder. Een talent uit de absolute topcategorie à la Willems en Depay. Een type Arthuro Vidal.
 
Ik vind Bazoer echt een geweldige middenvelder. Een talent uit de absolute topcategorie à la Willems en Depay. Een type Arthuro Vidal.

Hij wordt al vergeleken met Rijkaard, hoewel hij zo een postuur niet heeft. Maar je hebt gelijk, hij is echt van de buitencategorie a la Vidal, Seedorf, Rijkaard (zijn wel verschillende types maar toch).
 
Die jongen is 18 en we gaan hem nu al vergelijken met Vidal, overdrijven is ook een vak. Dit is vaak het probleem waarom talenten zo hard kunnen tegenvallen, dat in de hemel prijzen na een paar wedstrijden. Nog een beetje vroeg niet.
 
Die jongen is 18 en we gaan hem nu al vergelijken met Vidal, overdrijven is ook een vak. Dit is vaak het probleem waarom talenten zo hard kunnen tegenvallen, dat in de hemel prijzen na een paar wedstrijden. Nog een beetje vroeg niet.

Klopt, maar voorlopig maakt hij een goede indruk. En dat laat hij al jaren in jeugdelftallen (club en oranje) zien.
 
Ik vond het toch geen vertoning van de supporters die met voorwerpen waarvan een met een mobiele telefoon, gingen gooien naar Bazoer. Als de Feyenoord-hoolies dit soort dingen doen dan hebben we daar commentaar op en vinden we hen agressief. Maar nu blijft het toch opvallend stil. Ja, een kutjong die ons inruilt voor ajax, en uitfluiten mag ook best maar met dingen gaan gooien naar een 18 jarige is gewoon zielig.

Is me echt ontgaan, dat hoort inderdaad niet. Als dat zo was mag de werper van mij een stadionverbod krijgen.
Ik haat zulk gedrag. Hard aanpakken zulke gast.
 
Die jongen is 18 en we gaan hem nu al vergelijken met Vidal, overdrijven is ook een vak. Dit is vaak het probleem waarom talenten zo hard kunnen tegenvallen, dat in de hemel prijzen na een paar wedstrijden. Nog een beetje vroeg niet.

Mwa. Vaak zie je, als een talent van 17,18 of 19 debuteert al aan de kleine dingetjes wat de potentie is en wat ze in hun mars hebben. Daarna komt een fase waar het talent het over een langere periode moet laten zien om constant te presteren. Zijn ze zich bewust wat er van hun gevraagd wordt? Zijn ze bereidt te investeren in zichzelf? Maken ze fysiek progressie, zijn ze mentaal weerbaar? Hoe laten ze zich beïnvloeden door een vormdip en hoe komen ze eruit? Is er sprake van een stijgend niveau en een groeiende prestatiecurve? Op dit moment vind ik Bazoer topcategorie. Zijn plafond wordt bepaald door de ontwikkeling die hij nu gaat doormaken. Van bijvoorbeeld Tonny Vilhena, Ola John en Jean-Paul Boëtius werd gezegd dat ze de top (Arsenal, Atlético, Marseille) gingen halen. Nu ze wat verder zijn kunnen we het plafond al naar beneden stellen naar subtop.
 
Niet alleen zielig. Wat Bazoer deed is niets anders dan wat Scamacca doet: een plek zoeken waar hij meer en sneller zekerheid heeft op een plaats bij het eerste. En gezien de omstandigheden destijds was dat helemaal niet zo'n rare beslissing.

Maar ik denk niet dat dezelfde lieden Scamacca gaan uitfluiten als hij in het veld zou staan.


Memphis Depay was toen 18 en kreeg toch ook zijn kans.
Effe PSV zijn opleiding laten sponsoren en dan bij de grootste concurrent gaan spelen maakt je niet geliefd.
Bovendien zag PSV het eerste iets in heb, waar was Ajax om toen.
Sorry, goede voetballer,maar wel ondankbare hond.
PSV heeft wel zijn opleiding betaald.
Bij Ajax heeft hij toch ook nog 2 jaar moeten wachten.
Tevens smerige streek van Ajax, van elkaars jeugdspelers blijf je af tijdens de opleiding. (Gentlemans Agreedment)
 
Terug
Bovenaan Onderaan