heb em even verbeterd voor je.Dat wilde ik nu net vragen, Jeff
Ik zie het namelijk in deze jongen zitten, ennietslechts zelden komen spelers sterker terug na zo'n ***&& blessure.
Begaafde voetballer met een prima mentaliteit.
En je hebt ook spelers die na zo'n blessure na een zuchtje wind weer geblesseerd raken *kuch* Romero *kuch*Dat wilde ik nu net vragen, Jeff
Ik zie het namelijk in deze jongen zitten, en niet zelden komen spelers sterker terug na zo'n ***&& blessure.
Begaafde voetballer met een prima mentaliteit.
zie dat iemand dit vandaag aan orakel Rik Elfrink heeft gevraagd, die geeft aan dat t nog enkele maanden gaat durenIemand enig idee hoe het herstel van Ledezma vordert?
zie dat iemand dit vandaag aan orakel Rik Elfrink heeft gevraagd, die geeft aan dat t nog enkele maanden gaat duren![]()
Zal vast ook eerst weer bij JPSV aansluiten.dank voor de reacties
Hmm ... nog een aantal maanden ... zat er een beetje in, hoorde zijn naam niet of nauwelijks langskomen in bespiegelingen over de selectie
Traint hij al mee met jong of 1?Ff n bumpje, schijnt weer fit te zijn om te spelen kwam ik gister tegen (kan de link zo snel niet vinden)? Zal vast eerst in jong zijn minuten krijgen? Iemand beter op de hoogte?
Aangezien hier staat dat het nog enkele maanden kan duren. Dat zou ongeveer nu moeten zijn, maar meestal komt hier een bericht van
Staat weer op het veld!
Traint hij al mee met jong of 1?
Aangezien hier staat dat het nog enkele maanden kan duren. Dat zou ongeveer nu moeten zijn, maar meestal komt hier een bericht van
Traint hij al mee met jong of 1?
Ik geloof erin dat hij het kanStoom hem na de winterstop maar klaar voor een rol als vervanger van Gotze.
Hij kan het aan.
Op basis van al die balcontacten van vandaag.Stoom hem na de winterstop maar klaar voor een rol als vervanger van Gotze.
Hij kan het aan.
Nee hoor. Ik volg hem al een tijdje.Op basis van al die balcontacten van vandaag.