Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
iedere dag trainen, 1x per week een topwedstrijd geen idee of dat goed is voor een jongen in de groei.Zoveel speelt Ledezma toch niet. Bij jong ja, maar bij PSV 1 valt het toch mee.
iedere dag trainen, 1x per week een topwedstrijd geen idee of dat goed is voor een jongen in de groei.Zoveel speelt Ledezma toch niet. Bij jong ja, maar bij PSV 1 valt het toch mee.
Je bent geen groot talentje bij PSV tenzij je minimaal 1 keer een flinke blessure hebt gehad. Zo ruk hoe vaak PSV dit heeft. Breekt een talent door en ja hoor, daar is de zware blessure weer.
Ik zie hem wel als een behoorlijk talent eigenlijk. Wat ik tot nu toe van 'm gezien heb, zag ik de flair ook wel.Jammer voor die jongen. Zag persoonlijk niet heel veel flair bij hem, dus persoonlijk denk ik niet dat het gemis groot is in de selectie. Alleen zo jongen gun je het niet.
Dat lijkt me niet.Misschien inherent aan de belasting van jonge spelers waardoor het risico op blessures gewoon hoog is.
HelaasLedezma heeft zijn voorste kruisband afgescheurd.. Seizoen voor hem zit er op.
Vreselijke blessure
Net nu hij op het punt stond om door te breken. Kan niet anders of PSV is zo ondertussen de dubieuze recordhouder m.b.t. spelers met een zware knieblessure. Nu is het maar de vraag hoe hij daarvan terug gaat komen. Wordt het een Strootmannetje of een Nistelrooijtje?Ledezma heeft zijn voorste kruisband afgescheurd.. Seizoen voor hem zit er op.
Vreselijke blessure
Eigenlijk kunnen we daar Narsingh ook wel bijzetten. Voor zijn blessure was Narsingh erg goed. Na zijn blessure alleen nog maar een blinde draver, met af en toe een leuke actie. Zelfs dat is nu weg.Net nu hij op het punt stond om door te breken. Kan niet anders of PSV is zo ondertussen de dubieuze recordhouder m.b.t. spelers met een zware knieblessure. Nu is het maar de vraag hoe hij daarvan terug gaat komen. Wordt het een Strootmannetje of een Nistelrooijtje?![]()
Nou, ik vond Narsingh voor zijn blessure bij PSV ook al een blinde draver en geen balvirtuoos, iemand die het van zijn snelheid moest hebben maar moeite had om iets vanuit stilstand te kunnen forceren.Eigenlijk kunnen we daar Narsingh ook wel bijzetten. Voor zijn blessure was Narsingh erg goed. Na zijn blessure alleen nog maar een blinde draver, met af en toe een leuke actie. Zelfs dat is nu weg.
Nou, ik vond Narsingh voor zijn blessure bij PSV ook al een blinde draver en geen balvirtuoos, iemand die het van zijn snelheid moest hebben maar moeite had om iets vanuit stilstand te kunnen forceren.
Ik noemde Strootman en van Nistelrooij specifiek omdat zij allebei op hun respectievelijke posities zeer veelbelovend waren op het moment van hun blessures, en omdat Strootman er nooit goed van terug is gekomen, maar van Nistelrooij wel.
Ledezma kan nu bij van Nistelrooij terecht, kan emotionele steun vragen bij Thomas, en kan samen bij Romero op de bank gaan zitten gamen. PSV, de zware knieblessure club...
Niet vergeten, maar ze hoefden niet allemaal genoemd te wordenJe vergeet er nog een, maar weet niet of Ledezma van coke houdt
Poe, heb je net een vreselijke blessure opgelopen en dan is god goed. Hoe erge blessure zou je dan krijgen als god slecht is?Hij heeft n wit voetje gehaald
Dit topic gaat over Ledezma niet over religie.Poe, heb je net een vreselijke blessure opgelopen en dan is god goed. Hoe erge blessure zou je dan krijgen als god slecht is?
Eigen jeugd is heilig?Dit topic gaat over Ledezma niet over religie.
Das meer rooms / orthodox, ik heb t gevoel dat hij daar niet bij zit.Eigen jeugd is heilig?![]()
Ja sorry, maar dat staat in de tekst. Misschien heb jij hem dan verkeerd geplaatst?Dit topic gaat over Ledezma niet over religie.
Dit onderwerp gaat over Richard Ledezma, en niet over 'Bedenk het onderschrift'.Hij heeft n wit voetje gehaald