Richard Ledezma (M)

Dat wilde ik nu net vragen, Jeff ;)

Ik zie het namelijk in deze jongen zitten, en niet zelden komen spelers sterker terug na zo'n ***&& blessure.
Begaafde voetballer met een prima mentaliteit.
 
Dat wilde ik nu net vragen, Jeff ;)

Ik zie het namelijk in deze jongen zitten, en niet zelden komen spelers sterker terug na zo'n ***&& blessure.
Begaafde voetballer met een prima mentaliteit.
En je hebt ook spelers die na zo'n blessure na een zuchtje wind weer geblesseerd raken *kuch* Romero *kuch*
 
zie dat iemand dit vandaag aan orakel Rik Elfrink heeft gevraagd, die geeft aan dat t nog enkele maanden gaat duren :(

dank voor de reacties

Hmm ... nog een aantal maanden ... zat er een beetje in, hoorde zijn naam niet of nauwelijks langskomen in bespiegelingen over de selectie
 
dank voor de reacties

Hmm ... nog een aantal maanden ... zat er een beetje in, hoorde zijn naam niet of nauwelijks langskomen in bespiegelingen over de selectie
Zal vast ook eerst weer bij JPSV aansluiten.
 
Ff n bumpje, schijnt weer fit te zijn om te spelen kwam ik gister tegen (kan de link zo snel niet vinden)? Zal vast eerst in jong zijn minuten krijgen? Iemand beter op de hoogte?
 
Traint hij al mee met jong of 1?

Aangezien hier staat dat het nog enkele maanden kan duren. Dat zou ongeveer nu moeten zijn, maar meestal komt hier een bericht van

Er is bericht van geweest. Hij traint alweer 2 a 3 weken mee met het 1e.
Ik wilde het bericht melden in zijn topic, maar ik kon zijn topic niet vinden (nu dus wel weer).
 

PSV in gesprek met Ledezma over nieuw contract​

link

Richard Ledezma en PSV zijn in gesprek over een nieuwe verbintenis. PSV ziet veel perspectief voor de aanvallende middenvelder getuige de gesprekken over een nieuw meerjarig contract. Zijn huidige verbintenis loopt tot komende zomer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan