Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is gewoon een matig elftal. Te weinig echte kwaliteit. Ook weinig echte PSV-ers. Behalve Gakpo misschien. In elke linie moet er minstens een topspeler bij wil je in de toekomst wel verder komen. Maar dan moet je ook een goede TD hebben die de juiste spelers weet te halen, en een goede trainer.
Kwaliteit genoeg. Maar als je tegendoelpunten rondstrooit als pepernoten ben je gewoon gezien.

8 tegen in de EL, in 6 wedstrijden.
22 tegen in de Eredivisie, in 15 wedstrijden.
 
In dit geval had Schmidt beter op de counter kunnen en moeten spelen. Wij hoefden het spel niet te maken......tactisch echt een slechte wedstrijd van Schmidt.
Het is altijd slecht van Schmidt. Die waardeloze instelling was eerder het probleem.
 
Wanneer je alle belangrijke wedstrijden verliest heb je gewoon kwaliteit tekort. Overigens heb je het tegen Monaco al laten liggen
 
Kwaliteit genoeg. Maar als je tegendoelpunten rondstrooit als pepernoten ben je gewoon gezien.

8 tegen in de EL, in 6 wedstrijden.
22 tegen in de Eredivisie, in 15 wedstrijden.
Die ramalho….in het begin dacht Hehe we hebben er weer een en nu denk ik hehe we hebben er WEER een
 
Lekker man voor zo'n Real Sociedad. Je moet scoren en je mag counteren.

Dit is behoorlijk klassiek. PSV valt aan terwijl dat niet hoeft. Geeft beste kansen weg. Is energie al 70% kwijt.
En tweede helft kunnen we ook uittekenen. PSV stopt er nog meer energie in en we krijgen, tussen het tijdrekken door, 2 counters om de oren.
Bal terugleggen op de 11, altijd iemand vrij. Want middenvelders zijn dan pleite.

Gakpo in de spits is zonde van z'n kwaliteiten.
Götze heeft het nog niet vandaag.
Guti #tikkiebreed kan het (nog steeds) niet.

Het enige positieve aan deze wedstrijd is het opgevijzelde Toto.nl saldo.
En dat duidelijk wordt dat Schmidt zich slecht kan aanpassen. En dat is in hedendaags Europees voetbal of Eredivisie toppers dodelijk.

Ongeschikt
 
Geen CL tegen 10 man van Benfica. Geen Europa League. Geen enkele topwedstrijd gewonnen. Wat heet, kansloos eraf gegaan tegen Ajax en Feyenooit en vandaag tegen Sociedad.

Als het aan mij had gelegen. Had ik die Schmidt per direct naar Leipzig gestuurd. Zonder twijfel.
 
Het is gewoon een matig elftal. Te weinig echte kwaliteit. ..,

Dat vind ik dus ook. Ja, we hebben een paar spelers met kwaliteiten (Gakpo, Gotze in redelijke doen, en misschien nog een of twee), maar verder spelers die tekort komen. En de meeste daarvan hebben we al jaren.
 
Wanneer je alle belangrijke wedstrijden verliest heb je gewoon kwaliteit tekort. Overigens heb je het tegen Monaco al laten liggen
Dat is het ook helaas. Frustrerend voor ons als fans. Zeker met de mooie prestaties van de concurrent.

Sociedad liet slim het spel maken door PSV, zodat het in de eerste helft best aardig oogde. Maar ook toen sneden ze af en toe al aardig door de verdediging. Met als echte klap die ongelukkige penalty.

Scheids was ook een ergernis trouwens.

Doelstelling niet gehaald. Zou dan toch PSV die contractverlenging van Schmidt maar eens even uitstellen?
 
Het is altijd slecht van Schmidt. Die waardeloze instelling was eerder het probleem.
Nee, niet altijd, maar ik vond het echt heel zwak om Gakpo in de 2e helft in de spits te laten staan, terwijl dat totaal niet werkte. Vervolgens wisselt ie... je beste speler(Gakpo). Hij had Gakpo gewoon op links moeten zetten. Ik vond dat echt zwak.
 
Dat is het ook helaas. Frustrerend voor ons als fans. Zeker met de mooie prestaties van de concurrent.

Sociedad liet slim het spel maken door PSV, zodat het in de eerste helft best aardig oogde. Maar ook toen sneden ze af en toe al aardig door de verdediging. Met als echte klap die ongelukkige penalty.

Scheids was ook een ergernis trouwens.

Doelstelling niet gehaald. Zou dan toch PSV die contractverlenging van Schmidt maar eens even uitstellen?
Lijkt me wel, doelstelling niet gehaald.. exit coach
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan