RC Lens - PSV | Dinsdag 24 oktober | Eindstand 1-1

Wat ik maar wil zeggen dat mijn oplossing veel minder ernstig is dan hetgeen jij voorstelt.

Ze hadden het gisteravond prima uit kunnen roeien want het volk stond al apart. Gemiste kans wat mij betreft. Het gebeurde al in de rust.

Heb zelf 5,5 uur in de auto gezeten door weer en ellende (botsingen). Ik wil gewoon een leuke awayday in het buitenland.
Ik vind huisarrest (is dat overigens te handhaven?) ernstiger dan een stadionverbod. Stadionverbod is 1 plek waar je dan niet heen kan gaan. huisarrest mag je nergens heen.
 
Ik vind huisarrest (is dat overigens te handhaven?) ernstiger dan een stadionverbod. Stadionverbod is 1 plek waar je dan niet heen kan gaan. huisarrest mag je nergens heen.
Ook wel lekker. Even nergens heen hoeven. Dat was tijdens de covid ook fijn. Even niets moeten. Geen schoonfamilie, geen spits, geen verplichtingen. Voor Even best lekker..
 
Wat mij betreft de spijker op zijn kop. Misschien wel een beetje drammen van mij, maar hier nog een voorbeeld. Ik was in 2016 mee naar Atletico, georganiseerde vliegreis. Heb de dag doorgebracht in de stad, ontzettend fijne dag gehad, geweldige sfeer in het stadion. Later werd mij bekend dat er op het plein waar de meeste fans zaten zigeuners vernederend werden behandeld. De wereld sprak er schande van, foei, dat mag niet. Word ik daar dan ook op aangekeken, alleen omdat ik een kaartje had voor dezelfde wedstrijd, terwijl ik geen seconde op dat plein geweest ben? Ik weet het, ik toon geen bewijs, dus iedereen zou mij op mijn woord moeten geloven, maar toch....
Ik geloof je op je woord.;)
Spijtig dat , omdat men niet durft op te treden tegen enkele idioten die alleen wel veel media aandacht krijgen, het overgrote deel van de supporters daar steeds onder moet lijden.
 
Ook wel lekker. Even nergens heen hoeven. Dat was tijdens de covid ook fijn. Even niets moeten. Geen schoonfamilie, geen spits, geen verplichtingen. Voor Even best lekker..
Ja, en lekker doorbetaald krijgen. Dat op enkele gigantische bedrijven na de hele wereldeconomie er van naar de knoppen ging en de hele middenstand om zeep werd geholpen namen we maar even op de koop toe.
 
Ja, en lekker doorbetaald krijgen. Dat op enkele gigantische bedrijven na de hele wereldeconomie er van naar de knoppen ging en de hele middenstand om zeep werd geholpen namen we maar even op de koop toe.
Ik heb als zzp er gelukkig wel geld gehad. Ik had het niet nodig maar dat maakte blijkbaar niet uit.
 
Dan nog moet je 2e kunnen worden
Héél eerlijk gezegd, vind ik dat PSV tweede moet worden. Ik denk dat we meer kwaliteit hebben dan zowel Lens als Sevilla. Het enige echte verschil is volgens mij dat beide ploegen gewend zijn aan een hogere intensiteit. Je staat bij beide ploegen - Lens nog meer dan Sevilla - tegen 11 atleten te spelen, die gewend zijn veel kracht en energie in het spel te leggen. Er is weinig tijd om na te denken. Belangrijkste is om niet mee te gaan met het fysieke spel, maar steeds de organisatie op orde te houden. Aanschuiven, compact houden, linies kort en veld -vooral backs - breed. Blijven bewegen, voortdurende concentratie. Dan wordt dit PSV gewoon tweede. Desnoods met 6 punten.
 
Héél eerlijk gezegd, vind ik dat PSV tweede moet worden. Ik denk dat we meer kwaliteit hebben dan zowel Lens als Sevilla. Het enige echte verschil is volgens mij dat beide ploegen gewend zijn aan een hogere intensiteit. Je staat bij beide ploegen - Lens nog meer dan Sevilla - tegen 11 atleten te spelen, die gewend zijn veel kracht en energie in het spel te leggen. Er is weinig tijd om na te denken. Belangrijkste is om niet mee te gaan met het fysieke spel, maar steeds de organisatie op orde te houden. Aanschuiven, compact houden, linies kort en veld -vooral backs - breed. Blijven bewegen, voortdurende concentratie. Dan wordt dit PSV gewoon tweede. Desnoods met 6 punten.
In het geval van Sevilla heb je gelijk. Franse competitie stelt ook niet barveel voor.
 
Hij drukte vooral de mensen op het hart dat ze moeten beseffen wat het effect hiervan kan zijn. Dat je de club zelf heel veel schade toedoet. Ik kan me niet herinneren dat hij actieve preventie of een plan heeft genoemd.
Open deur. Wat gaat PSV doen? Het zal vast helpen als brands en steward tussen het publiek gaan zitten om die gasten rustig te houden ipv op hun verwarmde stoelen en hun koude biertjes.
 
Laatst bewerkt:
Open deur. Wat gaat PSV doen? Het zal vast helpen als brands en steward tussen het publiek gaan zitten om die gasten rustig te houden ipv op hun verarmde stoelen en hun koude biertjes.
Verarmde stoelen? Hebben zij armleuningen? Het mag de directie ook aan niets ontbreken (met een steuntje slaapt het makkelijker).
 
Zonder muts geen probleem. Je snapt ook wel waar het om gaat.

Dus niet de gasten hier vooraan (want die herken je zo en PSV weet ook wie het zijn,) maar dat gepeupel erachter.

Bekijk bijlage 6068
Er zijn er best wel wat te herkennen. Op de tweede rij, bedoel ik. Staan een paar vrouwen tussen. Leeftijd is hier en daar best hoog, te zien aan de vleespetten. Maar ook onherkenbaren.

Hoe verenigen deze supporters zich? Op welke platform hebben ze contact gehad over de dresscode?

Is er sprake van groepsdruk, want als je geen relschopper bent: waarom zou je je willen vermommen met deze kleding als je niets te verbergen hebt? Je hebt zo gigantisch de schijn tegen.

Op deze manier vermengen kwaadwillende relschoppers van een vechtclub (motorbende of zo) zich wel heel makkelijk met de voetbalclub PSV. Wanneer 3/4 op deze foto zich dat beseft, en wat anders aantrekt, kom je al een heel eind. Zo niet, dan zijn zij het probleem, zijn zij de vechtclub en kan je het collectief aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
Wat een verfrissend geluid was dit geweest als dit werd geuit nav ongeregeldheden volksfeest Marokkanen in Nederland tijdens WK ;P
Je kruipt hier met een knipoog toch niet in de slachtoffererrol mag ik hopen.

Vergelijk bovenstaande blz in dit topic qua dresscode en sociale controle met het vergoeilijken/afwijzen van het collectieve, infantiele uitfluiten van tegenstanders van de Marokkanen en dan ben je er ongeveer.
Dat uitfluiten is synoniem aan het dragen van de hoodies.

Ik heb er niet 1 gehoord die dat fluiten verschrikkelijk vond, integendeel, terwijl het een uiterst polariserend ‘wij tegen zij’ is.

Wanneer alle Marokkanen dat prima vinden, dan zijn het alle Marokkanen die na de wedstrijd onrust veroorzaken.

PSV versus Lens, dus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan