Rai Vloet (M)

Vloet kunnen we wel afschrijven. Nu was het niet mijn verwachting dat hij naar een jaar Cambuur klaar zou zijn voor PSV, maar ik had toch wel iets meer verwacht dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij speelt niet voor niets weinig bij de nummer laatst van de eredivisie. Jammer.
 
Vloet kunnen we wel afschrijven. Nu was het niet mijn verwachting dat hij naar een jaar Cambuur klaar zou zijn voor PSV, maar ik had toch wel iets meer verwacht dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij speelt niet voor niets weinig bij de nummer laatst van de eredivisie. Jammer.
Zijn papa is al jaren werkzaam in de voetballerij en heeft waarschijnlijk meermaals als kruiwagentje gediend. Kruiwagens zijn handig, maar als je het vervolgens niet waar kunt maken, op niveau, dan wordt je overal weer weggestuurd. Vloet is een leuke voetballer, maar hij moet het gewoon als hobby blijven doen bij een amateurclubje in de eerste klasse ofzo.
 
Zijn papa is al jaren werkzaam in de voetballerij en heeft waarschijnlijk meermaals als kruiwagentje gediend. Kruiwagens zijn handig, maar als je het vervolgens niet waar kunt maken, op niveau, dan wordt je overal weer weggestuurd. Vloet is een leuke voetballer, maar hij moet het gewoon als hobby blijven doen bij een amateurclubje in de eerste klasse ofzo.

Nou ja, niveau JL. In JPSV deed hij het wel aardig, dacht ik.
 
Zijn papa is al jaren werkzaam in de voetballerij en heeft waarschijnlijk meermaals als kruiwagentje gediend. Kruiwagens zijn handig, maar als je het vervolgens niet waar kunt maken, op niveau, dan wordt je overal weer weggestuurd. Vloet is een leuke voetballer, maar hij moet het gewoon als hobby blijven doen bij een amateurclubje in de eerste klasse ofzo.

Zijn 'papa' zit bij FC Den Bosch.
 
Vloet kunnen we wel afschrijven. Nu was het niet mijn verwachting dat hij naar een jaar Cambuur klaar zou zijn voor PSV, maar ik had toch wel iets meer verwacht dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij speelt niet voor niets weinig bij de nummer laatst van de eredivisie. Jammer.

Tja, hij doet t wat mij betreft naar mijn verwachting.
 
Probleem met Vloet is ook wel dat hij gewoon niet op zijn positie speelt. Het is een middenvelder, een 10 volgens hem zelf. Dan vind ik hem meer daar niet echt de speler voor, maar je kent je eigen kwaliteit het beste. Het is geen aanvaller verder, maar daar wordt hij wel steeds geparkeerd. Dan kan je zeggen, het is maar een linie, maar het is toch een linie. Zullen wij voor de gein onze linkerflank allemaal een linie opschuiven? Werkt ook niet he :D Niet dat ik hem een PSV speler vind, maar zou wel benieuwd zijn naar een paar wedstrijden op 10
 
FC Eindhoven kan hem goed gebruiken. Bij PSV lijkt hij helemaal uitgerangeerd. Als hij Jupiler League gaat spelen had hij anders net zo goed in Jong PSV kunnen spelen.

Ik snap dit ook niet helemaal. Waarschijnlijk staat hij bij JPSV andere talenten in de weg en hebben zich geen eredivisieclubs gemeld.
 
Ik snap dit ook niet helemaal. Waarschijnlijk staat hij bij JPSV andere talenten in de weg en hebben zich geen eredivisieclubs gemeld.

Hij heeft hier geen toekomst meer en stond inderdaad talenten in de weg. Als hij niet definitief weg kon, is dit een prima oplossing. Voor Eindhoven een prima speler lijkt me.
 
Ik snap dit ook niet helemaal. Waarschijnlijk staat hij bij JPSV andere talenten in de weg en hebben zich geen eredivisieclubs gemeld.

Ja, wat PSVEindhoven ook zegt: zijn J-PSV tijd zit erop. Als hij nu nog niet rijp is voor PSV 1 (hij komt uit hetzelfde bouwjaar als Hendrix), dan is het over en uit en mag hij verder gaan kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan