Rai Vloet (M)

Er is een kind dood. Zullen we het daar even over hebben in plaats van over die twee klootzakken?
Een kind van vier. Uit het leven gerukt omdat jij en je kameraad geen maat kunnen houden en denken dat je ook onder invloed wel deel kunt nemen aan het verkeer. Een gezin dat nooit meer hetzelfde zal zijn en waar altijd een lege stoel aan tafel blijft staan. Ik ben zo ontzettend boos op die eikels.
Er is een kind dood. Je hebt een kind vermoord.... Ik hoop dat 'ie zich doodrijdt op de dag dat hij weer in een auto plaatsneemt. Afval, meer is 't niet. Walgelijk pleurisvarken.

Zo, het is eruit.
 
Voorzichtig concludeer ik dan dat Vloet de bestuurder was. De andere verdachte is gewoon vrijgelaten en Vloet voor de behandeling.

Zoals gezegd zou het mij niet verbazen, maar als het zijn chauffeur is geweest blijft het ook uitermate triest. Indien ze onder invloed zijn geweest mogen ze wat mij betreft voor doodslag gaan maar helaas weten we ook dat het niet vaak zo werkt. Levens van de slachtoffers bij verkeers'ongelukken' tellen amper mee.
Ja, dat is vaak wel treurig.
 
Ik snap helemaal wat je zegt, maar het blijft wel een tikkie gevaarlijk nu al allerlei conclusies over Vloet te trekken terwijl we niet weten hoe het exact is gegaan. En ook ik vind het te kort door de bocht om te stellen dat in alle scenario's Vloet sowieso schuld heeft, want dan had ie maar niet in moeten stappen. We weten nog niks. Als ie dronken of high was (los van wat je daarvan wil vinden bij een topsporter) en in coma op de stoel lag, krijgt ie weinig meer mee van wat de bestuurder allemaal uitspookt. Stellen dat ie dat van tevoren al kon weten lijkt me ook iets teveel koffiedik kijken.

Eerst maar afwachten wat er nog over wordt gezegd. Als hij schuld blijkt te hebben, kunnen we los gaan.
Conclusies staan er al voorzichtig in het nieuws bericht. Ik schets slechts het gevoel wat het bij mij als vader oproept naar beide heren toe (1 van hen zal hoofdschuldige zijn afgaande op de berichten).
 
Meneer is er snel tussenuit geknepen:


Ouders zijn hun kind kwijt, en de dader kan zonder enige consequenties poen verdienen in Kazachstan.
 
Meneer is er snel tussenuit geknepen:


Ouders zijn hun kind kwijt, en de dader kan zonder enige consequenties poen verdienen in Kazachstan.
Heracles hoeft geen transfersom, netjes, ken een club die een verdachte waar ze ook vanuit de politie signalen over kregen nog ff snel verkochten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Meneer is er snel tussenuit geknepen:


Ouders zijn hun kind kwijt, en de dader kan zonder enige consequenties poen verdienen in Kazachstan.
Ik weet het niet hoor maar waar ligt de grens eigenlijk bij het opnieuw oppakken van je leven, ook na een schandaal, grove fout etc? Moet ie nog 2 jaar niets doen en is het dan wel geaccepteerd dat je de draad weer oppakt? Ik weet niet in hoeverre hij de vrijheid gekregen om gewoon weer zijn leven te gaan leiden als profvoetballer, in het buitenland. Maar ergens gaat zo’n iemand ook verder met zijn leven, ondanks de pijn die die ouders hebben vanwege wat hij heeft veroorzaakt. Gelukkig betaalt nog altijd de rechter dat en niet wij met onze emoties.
 
Ik weet het niet hoor maar waar ligt de grens eigenlijk bij het opnieuw oppakken van je leven, ook na een schandaal, grove fout etc? Moet ie nog 2 jaar niets doen en is het dan wel geaccepteerd dat je de draad weer oppakt? Ik weet niet in hoeverre hij de vrijheid gekregen om gewoon weer zijn leven te gaan leiden als profvoetballer, in het buitenland. Maar ergens gaat zo’n iemand ook verder met zijn leven, ondanks de pijn die die ouders hebben vanwege wat hij heeft veroorzaakt. Gelukkig betaalt nog altijd de rechter dat en niet wij met onze emoties.
Zaak is nog niet afgehandeld kan mij voorstellen dat een deel het als vluchtgedrag ziet. Voor hen die dat zien, in NL spelen was ook geen optie meer dus lijkt mij dit een logische stap.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik weet het niet hoor maar waar ligt de grens eigenlijk bij het opnieuw oppakken van je leven, ook na een schandaal, grove fout etc? Moet ie nog 2 jaar niets doen en is het dan wel geaccepteerd dat je de draad weer oppakt? Ik weet niet in hoeverre hij de vrijheid gekregen om gewoon weer zijn leven te gaan leiden als profvoetballer, in het buitenland. Maar ergens gaat zo’n iemand ook verder met zijn leven, ondanks de pijn die die ouders hebben vanwege wat hij heeft veroorzaakt. Gelukkig betaalt nog altijd de rechter dat en niet wij met onze emoties.
Het is ook verdomde lastig, de fout herstellen lukt niet en de straf is aan de rechter. Maar t liefst heb je denk ik ook dat anderen er iets van leren. In die zin kun je je afvragen of er niet veel te lichtvoetig over jonge mensen met geld in combinatie met snelle auto's gedacht word. Zelfs beschonken trainers gehad die t nieuws haalden, maar ook dIngen als snelheidsovertredingen of Madueke zonder papieren is n potentieel veel groter probleem. De kous is nu wel weer wat snel af naar mijn smaak.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is ook verdomde lastig, de fout herstellen lukt niet en de straf is aan de rechter. Maar t liefst heb je denk ik ook dat anderen er iets van leren. In die zin kun je je afvragen of er niet veel te lichtvoetig over jonge mensen met geld in combinatie met snelle auto's gedacht word. Zelfs beschonken trainers gehad die t nieuws haalden, maar ook dIngen als snelheidsovertredingen of Madueke zonder papieren is n potentieel veel groter probleem. De kous is nu wel weer wat snel af naar mijn smaak.
Punt zit er ook meer in dat, volgens de berichtgeving, hij amper contact heeft gezocht met de ouders en zich niet lijkt te realiseren hoe groot de impact bij die familie is.
Er zijn ook ongelukken waarbij de dader wordt vergeven door de nabestaanden. Met drank in het spel wordt dat natuurlijk al heel erg lastig, maar het enige wat je kan doen is ontzettend veel spijt betuigen en je heel nederig opstellen richting de nabestaanden.
 
Misschien wordt het eens tijd om ook met auto's te doen wat ze met motoren hebben gedaan.. Pas vanaf x leeftijd een x vermogen mogen besturen. Met een Fiat Panda kun je ook iemand mee dood rijden maar daarmee ga je niet als 'n idioot rijden. Veel gastjes denken dat ze al kunnen rijden wanneer ze 't roze pasje binnen hebben. Je leert pas rijden wanneer je dat pasje krijgt... Niet ervoor
 
Misschien wordt het eens tijd om ook met auto's te doen wat ze met motoren hebben gedaan.. Pas vanaf x leeftijd een x vermogen mogen besturen. Met een Fiat Panda kun je ook iemand mee dood rijden maar daarmee ga je niet als 'n idioot rijden. Veel gastjes denken dat ze al kunnen rijden wanneer ze 't roze pasje binnen hebben. Je leert pas rijden wanneer je dat pasje krijgt... Niet ervoor
Vloet is 26 jaar oud, moet wel een stevige staffeling worden om die leeftijd daar nog in te laten vallen. Hebben natuurlijk al wel het 5 jaar puntenrijbewijs. Daarbij, de kans dat ISA ingevoerd gaat worden neemt steeds verder toe, dan zijn dit soort bokkesprongen niet meer mogelijk.
 
Dua de ouders van Nouri zijn geldwolven maar deze ouders moet je als club geld schenken zonder dat een partij in het verhaal bent. Bijzonder.
Moet niks maar als je hem dan toch gratis wegdoet doe dan nog wat voor de nabestaanden die nergens om vragen. Verhaal Nouri is natuurlijk een domme vergelijking uwe kant.
 
Vele families zijn alleen maar een kind armer zonder het geld. Gewoon geldwolven die misbruik hebben gemaakt van de publieke opinie. Blijf het een schande vinden dat de Ajax artsen verantwoordelijk worden gehouden. Wanneer ik een hartstilstand krijg op werk is mijn werkgever die mij verkeerd reanimeert niet schuldig maar gewoon een man die zijn best gedaan heeft. Laat ze maar snel verhuizen naar Marokko. Daar is die 7.5 miljoen nog veel meer waard.

Moet niks maar als je hem dan toch gratis wegdoet doe dan nog wat voor de nabestaanden die nergens om vragen. Verhaal Nouri is natuurlijk een domme vergelijking uwe kant.

Jij noemt de ouders van Nouri zelf geldwolven, heeft weinig met een domme vergelijking te maken maar slechts het aaneenrijgen van uw eigen reacties.
 
Jij noemt de ouders van Nouri zelf geldwolven, heeft weinig met een domme vergelijking te maken maar slechts het aaneenrijgen van uw eigen reacties.
De ouders van Nouri vragen om geld. De ouders van deze jongen vragen niet om geld maar je mag het ze wel geven. Klinkt inderdaad hetzelfde.
Verder bedenk ik nu dat die ouders misschien helemaal geen geld willen wat indirect afkomstig is van die bloedhond.

Gewoon een like geven Der Jaufe en weer naar de andere topics 😂
 
De ouders van Nouri vragen om geld. De ouders van deze jongen vragen niet om geld maar je mag het ze wel geven. Klinkt inderdaad hetzelfde.
Ouders die hun leven lang zorg dragen voor een kastplantje versus een begrafenis (ja, dit is heel bot, je moet geen leed met leed vergelijken, dat is geen wedstrijd)
Verder bedenk ik nu dat die ouders misschien helemaal geen geld willen wat indirect afkomstig is van die bloedhond.
Dat zou inderdaad best kunnen
Gewoon een like geven Der Jaufe en weer naar de andere topics 😂
En dan is de meest rechter optie zeker weer niet goed ;), ok je krijgt je like :D
 
Ouders die hun leven lang zorg dragen voor een kastplantje versus een begrafenis (ja, dit is heel bot, je moet geen leed met leed vergelijken, dat is geen wedstrijd)

Dat zou inderdaad best kunnen

En dan is de meest rechter optie zeker weer niet goed ;), ok je krijgt je like :D
Ik bedoel gewoon Heracles laat hem nu gratis gaan en daar heeft alleen de club wat aan die hem haalt. Wanneer je toch een statement wilt maken vraag dan gewoon een transfersom en geef het de ouders. Is ook een statement en die mensen die nergens om vragen hebben er nog wat aan. Dat was alles wat ik er mee bedoelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan