Rai Vloet (M)

Vloet 3x gescoord tegen Telstar. Nog eentje die een basisplaats (correctie: meer speeltijd) gaat claimen. Hoe gaat Cocu dit nou weer managen?
Schaars, Pereiro, Locadia (als Lestienne er weer is), Maher en nu Vloet.
Je kunt er maar 3 wisselen vanaf de 73e minuut.
 
Laatst bewerkt:
Vloet 3x gescoord tegen Telstar. Nog eentje die een basisplaats (correctie: meer speeltijd) gaat claimen. Hoe gaat Cocu dit nou weer managen?
Schaars, Pereiro, Locadia (als Lestienne er weer is), Maher en nu Vloet.
Je kunt er maar 3 wisselen vanaf de 73e minuut.
En zelfs als je een kwartier eerder gaat wisselen blijft het aantal op drie steken... Hoop overigens dat Vloet niet gelijk gaat zeuren, maar het over een langere periode gaat laten zien bij Jong.
 
Ik vraag me echt af hoe goed deze jongen nou is. Op een goede assist na tegen de amateurs zie ik verder nooit wat bijzonders waarbij ik denk "hé die Vloet moet echt vaker spelen, wát een talent!".
 
Ik vraag me echt af hoe goed deze jongen nou is. Op een goede assist na tegen de amateurs zie ik verder nooit wat bijzonders waarbij ik denk "hé die Vloet moet echt vaker spelen, wát een talent!".

Ik heb m ook nimmer op iets kunnen betrappen waar ik enthousiast van werd. De beste jongen is 'al' 20.5 jaar oud, volgend jaar verhuren, daarna verkopen als ie zich in de picture heeft gespeeld lijkt mij een mogelijk pad.
 
Zijn niveau, als je het mij vraagt, maar Cambuur moet vanaf nu echt vechtvoetbal gaan spelen en de vraag is of zo een jongen daar echt aan de bak komt.

Da's waar. Hij is meer een technische speler dan een vechter. Ik ben wel benieuwd. Niveautje Ritzmaier denk ik.
 
Nah, ook bij Cambuur kan ik niet genieten van de momenten van Rai....

Als hij ergens bij een Eredivisie club terecht kan komen, mag hij erg blij zijn. Technisch redelijk maar voor de rest op alle fronten erg zwak. Dat zulke jongens de hele jeugdopleiding bij een topclub hebben mogen doorlopen.....
 
Als hij ergens bij een Eredivisie club terecht kan komen, mag hij erg blij zijn. Technisch redelijk maar voor de rest op alle fronten erg zwak. Dat zulke jongens de hele jeugdopleiding bij een topclub hebben mogen doorlopen.....

Ik heb m nooit op n actie kunnen betrappen waardoor ik dacht 'ja, jij hoort hier te zijn' moet hier eerlijkheidshalve wel bij aantekenen dat ik lang niet alles van m heb gezien.
 
Ik heb m nooit op n actie kunnen betrappen waardoor ik dacht 'ja, jij hoort hier te zijn' moet hier eerlijkheidshalve wel bij aantekenen dat ik lang niet alles van m heb gezien.

Eens, heb toch redelijk wat beelden van hem gezien, maar de enige mooie dingen die me bij zijn gebleven zijn een paar mooie afstandsschoten. Dat is bij bijvoorbeeld Bergwijn of zelfs Scamacca wel anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan