Racisme & Discriminatie

Tsja, waarom plaats je zoiets op internet?

Humor, grappen, mannen onderling, dit is dood normaal iets onderling. Wie zulke grappen en acties niet heeft met zijn vrienden/collega's heeft pas een kut leven. Dit filmpje ging gewoon rond in de groepsapps van KLM en 1 dacht ik pak ze terug stuur het naar de Telegraaf, dan huilt Nederland en is alles weer racisme :lmao:

Ik ben blij dat ik bij de groep mensen zit die om racisme lacht, zelf discrimineert incaseert en uitdeelt ipv te huilen steeds.
 
Heeft Rutte al geroepen dat Rusland uit de EU moet? :mask:
Hier noemen ze dit discriminatie, daar haalt dit bericht nieuws niet eens omdat het totaal niet boeiend of nieuwswaardig is.


14b4c8257f4b3727cfd7cd16eec69ee5.png
Q, hierbij jouw portie aandacht.
Mensen die de smilies niet zien + sarcasme en doordenkers niet snappen.. :rolleyes: :lmao:
Q, hierbij jouw portie aandacht.
Nice try, hoe graag men hier/west europa denkt dat zij superieur zijn en alles beter weten, klopt dat geregeld ook niet. Wat normaal hier is is in andere landen het niet, kan men wel roepen dat hun dan dom zijn maar nee, die hebben andere prioriteiten en lopen misschien wat achter, over 50 jaar is het daar ook shocking news dit. Maar nu? Who gives a fuck about lesbians als er ergere dingen in hun leven spelen.

Hoe schattig het ook is dat men hier altijd dus de slimme en superieuren ras uithang die alles beter weet en graag andere landen/culturen de les leest :lmao:
Q, hierbij jouw portie aandacht.
Nee nee, die mensen hebben het goed en janken nog, spelen graag de slachtoffer in een luxe positie en hebben keuzes genoeg hoe zich te gedragen. Ik doelde op hun/mensen/landen/culturen waar het leven totaal ander is, waar discriminatie op plek 37 ergens komt. Als je met 150e per maand moet overleven en alles word duurder dan heb je schijt aan homo's en discussies over dat, maar dan komen de mensen uit het westen je les lezen dat discriminatie zielig is, foei blabla..
Q, hierbij jouw portie aandacht.
Discriminatie en racisme :love:
Alleen jammer dat mensen onze humor niet snappen... een Marokkaan dist zijn eigen Marokkanen en de wereld vergaat, racisme... :lmao::lmao::lmao:

Dr. Fatima heeft dr diploma ook ergens gekocht, als ze niet dr eigen landgenoten niet herkent en de humor hier van niet ziet
Q, hierbij jouw portie aandacht.


HOLY SHIT, HET WERKT!!!:love::love::love:
 
Humor, grappen, mannen onderling, dit is dood normaal iets onderling. Wie zulke grappen en acties niet heeft met zijn vrienden/collega's heeft pas een kut leven. Dit filmpje ging gewoon rond in de groepsapps van KLM en 1 dacht ik pak ze terug stuur het naar de Telegraaf, dan huilt Nederland en is alles weer racisme :lmao:

Ik ben blij dat ik bij de groep mensen zit die om racisme lacht, zelf discrimineert incaseert en uitdeelt ipv te huilen steeds.
Ik hou ook wel van die humor maar deze is totaal niet leuk.
Misschien kan die vetklep 10 keer met Bacchus trainen.
 
Ik hou ook wel van die humor maar deze is totaal niet leuk.
Misschien kan die vetklep 10 keer met Bacchus trainen.
Alleen als de Marokkaan die dit gefilmd heeft (en niet vies is van wat zelfspot) ook meedoet. :sneaky:

Het is geen heel hoogstaand niveau nee, maar als je als Marokkaan al geen grappen meer mag maken over Marokkanen, dan gaat er wel iets mis.
In dit geval ben ik #TeamQaugmire.
 
Alleen als de Marokkaan die dit gefilmd heeft (en niet vies is van wat zelfspot) ook meedoet. :sneaky:

Het is geen heel hoogstaand niveau nee, maar als je als Marokkaan al geen grappen meer mag maken over Marokkanen, dan gaat er wel iets mis.
In dit geval ben ik #TeamQaugmire.
Zeker, maar hij is meer niveau Daniël Arends in plaats van Theo Maassen zeg maar.
 
Alleen als de Marokkaan die dit gefilmd heeft (en niet vies is van wat zelfspot) ook meedoet. :sneaky:

Het is geen heel hoogstaand niveau nee, maar als je als Marokkaan al geen grappen meer mag maken over Marokkanen, dan gaat er wel iets mis.
In dit geval ben ik #TeamQaugmire.

Nee mag nog steeds niet, want er kunnen Marokkanen zijn die door deze Marokkaan beledigd kunnen zijn ondanks dat het een Marokkaan is die andere Marokkanen fuckt..😂

Alles is zo triest overgevoelig anno 2021 😂
 
Alleen als de Marokkaan die dit gefilmd heeft (en niet vies is van wat zelfspot) ook meedoet. :sneaky:

Het is geen heel hoogstaand niveau nee, maar als je als Marokkaan al geen grappen meer mag maken over Marokkanen, dan gaat er wel iets mis.
In dit geval ben ik #TeamQaugmire.
Ach zo'n geintje is t probleem ook niet, lekker delen in je vriendengroep. T online gooien is gewoon niet handig in deze tijd waarin alles onder een vergrootglas ligt. Wat dat betreft vlniet heel anders dan de foute grap na t EK aangaande oranje en de instelling van de spelers. Alles heeft zn plek en plaats.
 
Ja, aangezien 1 literatuurprofessor iets beweert, das nog geen harde grond om de hele boel ff grondig te veranderen. Daarbij, heb het vermoeden dat een Robin Hood film waarin in hij zijn maatjes prefereert boven Marian gewoon minder publiek trekt. Wat dat betreft bepaald het geld gewoon.
Dat klopt, maar als de hele homogemeenschap hier op los gaat word het een stukje lastiger. :)
 
Dat klopt, maar als de hele homogemeenschap hier op los gaat word het een stukje lastiger. :)
Dan financieren ze maar een film, krijgt vast ruimte in de kleinere bioscopen, maar een hollywood kasknaller zal t voorlopig niet zijn.

Daarbij, films zijn zelden geheel waarheidsgetrouw dus een andere lover valt gewoon onder de artistieke vrijheid :sneaky:
 
Dan financieren ze maar een film, krijgt vast ruimte in de kleinere bioscopen, maar een hollywood kasknaller zal t voorlopig niet zijn.

Daarbij, films zijn zelden geheel waarheidsgetrouw dus een andere lover valt gewoon onder de artistieke vrijheid :sneaky:
Wat kapitalistisch van je, dat ben ik helemaal niet gewend :eek:
 
Wat kapitalistisch van je, dat ben ik helemaal niet gewend :eek:
Het alternatief is voorschrijven hoe filmmakers moeten werken, moeten we eerst het ministerie van propaganda oprichten :unsure:. Aangezien het kijken van een film naar mijn mening geen primaire levensbehoefte is heb ik geen probleem om dit aan de markt over te laten.
 
Discriminatie en racisme :love:
Alleen jammer dat mensen onze humor niet snappen... een Marokkaan dist zijn eigen Marokkanen en de wereld vergaat, racisme... :lmao::lmao::lmao:

Dr. Fatima heeft dr diploma ook ergens gekocht, als ze niet dr eigen landgenoten niet herkent en de humor hier van niet ziet
Jammer dat de bazen de humor niet snappen :love:.

De heren zijn inmiddels ontslagen. In de eerste plaats omdat ze natuurlijk niet hadden mogen filmen daar (dat is op schiphol sowieso al direct exit) Maar de humor werd niet als zeer grappig bestempeld.
 
Jammer dat de bazen de humor niet snappen :love:.

De heren zijn inmiddels ontslagen. In de eerste plaats omdat ze natuurlijk niet hadden mogen filmen daar (dat is op schiphol sowieso al direct exit) Maar de humor werd niet als zeer grappig bestempeld.

Filmen op airside mag niet, maar staat geen ontslag op maar aantekening. Hun zijn dan er uit gekickt omdat KLM natuurlijk een statement wilt maken, stel je voor dat ze het als humor zien en racisme niet serieus nemen.. puh puhhhhh kan echt niet jo
 
Filmen op airside mag niet, maar staat geen ontslag op maar aantekening. Hun zijn dan er uit gekickt omdat KLM natuurlijk een statement wilt maken, stel je voor dat ze het als humor zien en racisme niet serieus nemen.. puh puhhhhh kan echt niet jo
Diegene heeft wel een soort Balkan-accent… :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan