Racisme & Discriminatie

“I am aware of my mistake and I immediately after the match apologized to the whole Thailand team,” Djurdjevic said, according to Vice News and a screengrab shared by a Twitter user. “I only wanted to address my teammates with the message: ‘now, we will start playing defense like them’, I didn’t mean to disrespect anyone.”

Hier deden ze het allemaal in 2017, maar toen was racisme niet hip dus werd er niks mee gedaan natuurlijk, waarschijnlijke reden was dat ze naar Japan gingen en ze zich hadden gekwalificeerd dacht ik

60b98065270000cf141ff607.jpeg
Netjes van haar. Ze had het niet eens 'mistake' hoeven noemen wat mij betreft, maar door deze reactie lijkt het probleem mij uit de wereld. Mensen die er nu nog over doorzaniken zijn mensen die gewoon graag doorzaniken.
 
“I am aware of my mistake and I immediately after the match apologized to the whole Thailand team,” Djurdjevic said, according to Vice News and a screengrab shared by a Twitter user. “I only wanted to address my teammates with the message: ‘now, we will start playing defense like them’, I didn’t mean to disrespect anyone.”

Hier deden ze het allemaal in 2017, maar toen was racisme niet hip dus werd er niks mee gedaan natuurlijk, waarschijnlijke reden was dat ze naar Japan gingen en ze zich hadden gekwalificeerd dacht ik

60b98065270000cf141ff607.jpeg
Ik zie een lading dames die hun wijsvingers op hun slapen leggen, ik zie geen dames die spleetogen maken. T is maar wat je wilt zien.
 
Daarom vind ik 80% van alle racisme gevallen dikke bullshit, waar andere gelijk huilie huilie doen en het maar erkennen om op safe te spelen, maar ja daarom zijn mensen als ik de racisten anno 2021 :lmao:

9bc66c890421c2a63a5c9b4d69fa7d10.png
 
Daarom vind ik 80% van alle racisme gevallen dikke bullshit, waar andere gelijk huilie huilie doen en het maar erkennen om op safe te spelen, maar ja daarom zijn mensen als ik de racisten anno 2021 :lmao:

9bc66c890421c2a63a5c9b4d69fa7d10.png
Maarre waar spreekt Ahmed over racisme? Jij bent degene die die term erbij haalt.
 
Mikasa je quote gaat niet goed

Dan nog, Hitler was geen racist, bij deze tweet over racisme zeiken is gewoon weer opvallend. Ik vind t een grappig geval, zodra je het er inziet krijg je t beeld lastig weg. Daarbij, geen idee waarom Kwekkie een screenshot van een tweet van ruim een jaar geleden deelt, te weinig moederliefde en een schreeuw om aandacht zou best kunnen.
 
Mikasa je quote gaat niet goed

Dan nog, Hitler was geen racist, bij deze tweet over racisme zeiken is gewoon weer opvallend. Ik vind t een grappig geval, zodra je het er inziet krijg je t beeld lastig weg. Daarbij, geen idee waarom Kwekkie een screenshot van een tweet van ruim een jaar geleden deelt, te weinig moederliefde en een schreeuw om aandacht zou best kunnen.



Ik bedoel.. "geen racist" kan ik ff niet volgen. Even los van die schoenen, uiteraard.
 


Ik bedoel.. "geen racist" kan ik ff niet volgen. Even los van die schoenen, uiteraard.
Hij had aan heel veel een hekel, Joden, homo's Sinti down syndroom. Wat dat betreft meer een gestoorde machtswellusteling. Wat dat betreft veel meer dan een racist.

Blijft t punt staan dat het zien van Hitler in die schoenen direct koppelen met huilen over racisme lant nog wal raakt. Wat dat betreft zie ik een bepaald persoon heel vaak los gaan over racisme en BLM terwijl t kant nog wal raakt. Geeft te denken over die persoon.
 
Hij had aan heel veel een hekel, Joden, homo's Sinti down syndroom. Wat dat betreft meer een gestoorde machtswellusteling. Wat dat betreft veel meer dan een racist.

Blijft t punt staan dat het zien van Hitler in die schoenen direct koppelen met huilen over racisme lant nog wal raakt. Wat dat betreft zie ik een bepaald persoon heel vaak los gaan over racisme en BLM terwijl t kant nog wal raakt. Geeft te denken over die persoon.

Ik denk dat je iemand die denkt in 'superieure' en 'inferieure' rassen toch wel kunt scharen onder het kopje racist. En daarnaast had ie nog een paar issues, zoveel is duidelijk. ;)

Volgens mij begint Quagmire over racisme bij die schoenen, omdat dat door sommigen online werd geroepen. Ik heb ergens wel iets voorbij zien komen. Maar eerlijk is eerlijk, als ik nu Google op "Puma shoes racist" kom je eigenlijk niks tegen en als je zoekt op "Puma shoes Hitler" zie je vooral dat men er grappen over maakte en weinig verwijten van racisme.
 
Ik denk dat je iemand die denkt in 'superieure' en 'inferieure' rassen toch wel kunt scharen onder het kopje racist. En daarnaast had ie nog een paar issues, zoveel is duidelijk. ;)

Volgens mij begint Quagmire over racisme bij die schoenen, omdat dat door sommigen online werd geroepen. Ik heb ergens wel iets voorbij zien komen. Maar eerlijk is eerlijk, als ik nu Google op "Puma shoes racist" kom je eigenlijk niks tegen en als je zoekt op "Puma shoes Hitler" zie je vooral dat men er grappen over maakte en weinig verwijten van racisme.
Primair facist, deels ook racist. Daarnaast een minderwaardigheidscomplex. Ging mij primair ook niet om Adolf in het goede hokje te krijgen. Maar om de schreeuw van aandacht van iemand die een meer dan een jaar oude tweet plaatst om het zodoende weer over racisme te kunnen hebben en de niet blanke medemens belachelijk te maken omdat die overal racisme zou zien.

Maybe the one who screams the most screams about himself...
 
De gebroeders Dassler
Ik denk dat je iemand die denkt in 'superieure' en 'inferieure' rassen toch wel kunt scharen onder het kopje racist. En daarnaast had ie nog een paar issues, zoveel is duidelijk. ;)

Volgens mij begint Quagmire over racisme bij die schoenen, omdat dat door sommigen online werd geroepen. Ik heb ergens wel iets voorbij zien komen. Maar eerlijk is eerlijk, als ik nu Google op "Puma shoes racist" kom je eigenlijk niks tegen en als je zoekt op "Puma shoes Hitler" zie je vooral dat men er grappen over maakte en weinig verwijten van racisme.
Leuk feitje is wel dat de gebroeders Dassler (Adi begon Adidas, de andere broer Puma) beiden lid waren van de nazi-partij.
 
De gebroeders Dassler

Leuk feitje is wel dat de gebroeders Dassler (Adi begon Adidas, de andere broer Puma) beiden lid waren van de nazi-partij.
Klopt, maar zou t een bewuste hommage zijn na al die jaren. Ik denk t niet. Overigens was de scheiding in adidas en puma pas laat in of na de oorlog dacht ik?
 
Klopt, maar zou t een bewuste hommage zijn na al die jaren. Ik denk t niet. Overigens was de scheiding in adidas en puma pas laat in of na de oorlog dacht ik?
Hommage? Ik draag witte Reebok sneakers. Ik draag sowieso graag witte sneakers. Veel liever dan zwarte. Ik heb niks met zwart.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar zou t een bewuste hommage zijn na al die jaren. Ik denk t niet. Overigens was de scheiding in adidas en puma pas laat in of na de oorlog dacht ik?
Moet ik nazoeken. Zag ooit een film over de broers. Verder gaat mijn historische kennis over de gebroeders Dassler niet. Geloof wel dat Jesse Owens 4 keer goud won in Berlijn. Juist. Die Spelen met een smetje. Maar goed, Owens was zwart en de Dasslers nazi.
 
Klopt, maar zou t een bewuste hommage zijn na al die jaren. Ik denk t niet. Overigens was de scheiding in adidas en puma pas laat in of na de oorlog dacht ik?
Al is het wel zo wat wel zo lijkt dan is het geen racisme maar gewoon smakeloos. Niets meer en niets minder.
 
Mikasa je quote gaat niet goed

Dan nog, Hitler was geen racist, bij deze tweet over racisme zeiken is gewoon weer opvallend. Ik vind t een grappig geval, zodra je het er inziet krijg je t beeld lastig weg. Daarbij, geen idee waarom Kwekkie een screenshot van een tweet van ruim een jaar geleden deelt, te weinig moederliefde en een schreeuw om aandacht zou best kunnen.

Omdat je het alweer eens niet snapt leg ik het uit, mijn printscreen was uit een discussie op twitter als voorbeeld, je kan foto's retweeten die 100 jaar oud zijn als voorbeeld, oude foto dus in een nieuwe verse discussie. Al gaf je de schoenen aan mij zou ik het zelf niet eens gezien hebben, zou ze eerder weggooien omdat ze lelijk zijn.

Dat jij dan Hitler gestoord verklaart en dan vrijwaart van racistische/fascistische trekjes is nog gekker dan de mensen die hem in een schoen zien
 
Omdat je het alweer eens niet snapt leg ik het uit, mijn printscreen was uit een discussie op twitter als voorbeeld, je kan foto's retweeten die 100 jaar oud zijn als voorbeeld, oude foto dus in een nieuwe verse discussie. Al gaf je de schoenen aan mij zou ik het zelf niet eens gezien hebben, zou ze eerder weggooien omdat ze lelijk zijn.

Dat jij dan Hitler gestoord verklaart en dan vrijwaart van racistische/fascistische trekjes is nog gekker dan de mensen die hem in een schoen zien
Aangezien je weer te dom bent om te lezen ga ik weer over op negeermodus. Het enige wat je doet is een discussie opgooien die hier geen discussie is, laatste weken ram je d'r weer vanalles in over BLS, racisme, huilie huilie doen.
 
Aangezien je weer te dom bent om te lezen ga ik weer over op negeermodus. Het enige wat je doet is een discussie opgooien die hier geen discussie is, laatste weken ram je d'r weer vanalles in over BLS, racisme, huilie huilie doen.

Yes, daar is dit topic voor, niet alles hoeft discussieerbaar te zijn maar mag het best kenbaar gemaakt worden, of zo als in velen gevallen belachelijk gemaakt worden :)
 
Yes, daar is dit topic voor, niet alles hoeft discussieerbaar te zijn maar mag het best kenbaar gemaakt worden, of zo als in velen gevallen belachelijk gemaakt worden :)
Tja, laat ik t zo zeggen, als je de tweet in 'leuke foto's en filpmjes' had geplaatst had ik er minder moeite mee. Door het aan dit topic te linken wordt t voor mijn gevoel anders.
 
Ze zijn niet verboden en mogen gewoon gedragen worden. Net zoals mensen een keppel mogen dragen. Mits het niet een gevaar kan zijn bij het uitvoeren van het werk. De uitleg van de weg. En neit de uitleg van een agent die denkt boven de wet te staan.


Ook moeders die zich houden aan boven genoemde wet moeten gewoon toegelaten wroden. Verder is het zo dat je op openbare scholen in Frankrijk geen uiting mag hebben van het geloof, ongeacht welk geloof. Een christen mag ook geen ketting dragen met een kruis. Dus in de basis geeft de franse wet al meer toe dan wat de normale omgangsvormen op de openbare scholen zijn. Zo zijn alle katholieke scholen standaard privescholen.


Hoetierick tijd voor een ander topic denk ik?
Breng het maar naar dit topic, hier is het meer passend lijkt me.

Heb je het artikel in mijn post gelezen? Het gaat helemaal niet om een agent die denkt boven de wet te staan, wat overigens wel heel makkelijk is en een flauwe manier is om wat ik zeg te ontkrachten, de kern van mijn post klopt dan nog steeds. Anyway, er staat letterlijk in dat artikel uit mijn post dat de burkini verboden is in de stranden van o.a. Nice en Cannes. De vrouw uit mijn voorbeeld is gedwongen, andere voorbeelden van vrouwen hebben boetes gekregen.

Over jouw laatste stukje, moet dat nu in het voordeel van Frankrijk spreken? Denk je dat ik daar nu een beetje tevreden mee ben? Christen, jood of Moslim, allemaal worden ze in hun vrijheid beperkt. Liberté, égalité, fraternité toch?

Maar bij wat er ook gebeurd buiten Europa komt Macron, toonbeeld van vrijheid en rechtvaardigheid, geen woorden tekort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan