Racisme & Discriminatie

Racisme is er, is er altijd geweest en zal er altijd blijven. Al die haters en meelopers die dagelijks protesteren luchten pas hun hart met de hoop dat het ooit zal over gaan, beter accepteert men het voor een deel dan leef je stuk makkelijker. En racisme is er voor en tegen iedereen, ongeacht kleur sexe of whataver, alleen onze donkere medemens overdrijft extreem. Als of zij het hier zo kut hebben hier, laat me niet lachen, dus ik ga absoluut niet mee in hun zielige gejank. Als ik de verhalen en voorbeelden uit USA lees dan lijkt het mij daar veel ernstiger op alle racistische fronten ja, maar hier is dat geen eens 5% van daar.

Altijd maar alles op racisme en kleur gooien, kijk mij zielig zijn, huilie huilie, alles en iedereen is tegen ons. En wie jankt het meeste? De gucci tasjes en petjes dragende hangjeugd wat verplicht moet soliciteren van de UWV en graag hun best doen om het te verneuken ook, want wil is er niet.. Maar dan achteraf wel heel show opvoeren hoe alles kut en racitisch is ipv naar je zelf te kijken. Genoeg succesvolle donkere mensen, die hoor je nooit? Die werken voor succes en papieren, worden ook afgewezen en weten dat het er bij hoort, maar geen huilie huilie want mijn kleur.

Klein percentage zal er direct mee te maken hebben, rest zijn meelopers of mee rellers. Verhaal van we leven in een land waar je het iedereen naar zijn zin moet maken is ook bullshit, hoe kan je mensen het naar hun zin maken die zich bij alles aangevallen of benadeeld voelen, alles is altijd schuld van andere. Deze mensen kicken op hun slachtofferrol, die levert ze veel meer aandacht en succes dan alles op je eigen benen zonder gejank te doen. Ze huilen om verandering maar hopen stiekem dat het er niet van komt want ja..

Dat je protesteert tegen politiegeweld volg ik nog, alle overige 98% van hun gejank nee, daar kunnen ze de bekende schijt van mij krijgen. Ik hoor jullie nu denken van ja maar je wilt dus niks doen, niks veranderen. Nee, maar als je iemand wilt helpen dan moet de persoon zelf verandering willen, deze dramaqueens zijn nog generaties verwijderd van dat moment. Ze voelen nu macht en vrij spel en draaien door, er gaan nog veel debiele dingen uit hun acties komen let maar op. Straks krijg je politieauto's waar het verplicht is om 1 zwarte en witte agent te hebben, dat de zwarte alleen zwarte mag aanhouden enz..

Triest, maar ook lachwekkend. Misbruik maken van 1 om tig andere punten te maken die totaal niet relevant zijn of overdreven.

Interessant.

Je hebt niet zoveel met universele mensenrechten, begrijp ik.
 
Je hebt niet zoveel met universele mensenrechten, begrijp ik.

Verklaar u nader, ik heb met alles wel iets en iets tegen alles ook. Ik ben geen meeloper met hypes en vind dingen niet automatisch zielig omdat het nu ff trending is. Zo zijn er wel meer alleen men blijft op safe spelen en kiest de kant van de meerderheid, want stel je voor dat men vind dat ... iets anders denkt.
 
Verklaar u nader, ik heb met alles wel iets en iets tegen alles ook. Ik ben geen meeloper met hypes en vind dingen niet automatisch zielig omdat het nu ff trending is. Zo zijn er wel meer alleen men blijft op safe spelen en kiest de kant van de meerderheid, want stel je voor dat men vind dat ... iets anders denkt.

Deze discussie wordt door u gekaapt.
Het gaat namelijk niet over ' op safe spelen' , of ' de meerderheid' .

Deze discussie gaat over principes.

Een woord waar u overduidelijk nog nooit van gehoord heeft.
 
Deze discussie gaat over principes.

Politiegeweld waar het mee begon.. Niks meer dan logica en principes waar ieder wel denkend mens het mee eens is.
Dat het er na overliep op andere bullshit sta ik niet achter, Verbaas me meer hoeveel kwetsbare, fragiele en zwakke mensen ineens opstaan uit het niks om er maar bij te horen of ff mee te rellen of zielig te doen.

Kijk naar VI, 99% heeft de hele uitzending niet gezien maar huilt over 1 zin. Heb je de volle 60 minuten gekeken dan kon je zien hoe Derksen over het hele incident praat, niks meer dan lof en respect. Maar omdat de 'zielige' groep altijd zoekt en aan 1 zin/grap/oneliner voldoende heeft steelt dat de show. Triest gewoon al die mensen die zo happen + mee gaan met zulke overgevoelige trends.

Wie lang genoeg zoekt vind overal problemen en racisme, met alles en iedereen. Jou profielfoto gaat ook als racisme bestempelt worden straks want je verheerlijkt een blanke man daar, waarom geen donkere dan? Je blijft verdacht.. En de man die Quagmire ontwierp ook, want negers zijn allemaal sexistisch en hebben een hoog libido toch, dus waarom koos hij dan voor een blanke Q...

Iedereen mag de zwarte handen en voeten kussen nu hoe die wilt, ik behandel ze niet anders dan voor de hype begon. Ik mag er genoeg en ik haat er genoeg, maar dat geld ook voor blanke en de rest ook in mijn leven. Als dat mij volgens hun nieuwe maatstaven racistisch maakt dan so be it.

Ik bekijk het heel simpel en zwart wit
 
' Verbaas me meer hoeveel kwetsbare, fragiele en zwakke mensen ineens opstaan uit het niks om er maar bij te horen of ff mee te rellen of zielig te doen.'

- Wat zou je doen om die mensen minder kwetsbaar, fragiel en zwak te laten zijn trouwens? Mocht je aan de macht komen in een land als NL?

- Op basis van WAT stel je dat juist deze groep gaat ' rellen of zielig doen' ?

Je kent ze allemaal persoonlijk blijkbaar?

- Heb je een mening over mensen die kwetsbaar, fragiel of zwak zijn? Een waardeoordeel misschien?

- Accepteer je het feit dat 7,5 miljard mensen op aarde misschien niet per sé vallen onder je eenzijdige definitie ' zwart of wit' , en dat ze meer diepgang en respect verdienen dan deze simpele benadering?
 
Dit bedrijf wil graag dat je anoniem solliciteert: ‘Zo selecteren we echt alleen op inhoud'


Stap in de goede richting. Als ik het goed begrijp verplicht het bedrijf nog niet om anoniem te soliciteren, wat 'jammer' is. Zou mogelijk goed zijn als de regering dit gaat verplichten.
 
:) Wat moeten we in deze tijd van fake news..... Lastig hoor.

Ik lees in ieder geval:

Afriyie:

' We gaan de volgende fase in. Mijn gezin wordt bedreigd, omdat ik samen met anderen tegen racisme strijd. Er zijn gemeenten die pas over 10 jr zwarte piet-racisme willen gaan aanpakken. Dit betekent dat racisten tot 10 jr de kans krijgen om hun plan uit te voeren. Let it sink in! '

En, belangrijker: een journaliste die ik hoog heb zitten: Sheila Sitalsing:

' Van Pegida. Hun voorman is nog weleens op tv keurig geïnterviewd, in zo'n praatshow, alsof het een volstrekt normale beweging is, met een geluid "dat ook gehoord mag worden"

Ik zeg: Pegida Noord weet dat ze niet bestaat.
Daarom dus, om mensen op het verkeerde been te zetten :)
 
:) Wat moeten we in deze tijd van fake news..... Lastig hoor.

Ik lees in ieder geval:

Afriyie:

' We gaan de volgende fase in. Mijn gezin wordt bedreigd, omdat ik samen met anderen tegen racisme strijd. Er zijn gemeenten die pas over 10 jr zwarte piet-racisme willen gaan aanpakken. Dit betekent dat racisten tot 10 jr de kans krijgen om hun plan uit te voeren. Let it sink in! '

En, belangrijker: een journaliste die ik hoog heb zitten: Sheila Sitalsing:

' Van Pegida. Hun voorman is nog weleens op tv keurig geïnterviewd, in zo'n praatshow, alsof het een volstrekt normale beweging is, met een geluid "dat ook gehoord mag worden"

Ik zeg: Pegida Noord weet dat ze niet bestaat.
Daarom dus, om mensen op het verkeerde been te zetten :)
Ik heb geen flauw idee wat de waarheid in deze is, ik zag de berichtgeving al eerder vandaag. Linksom of rechtsom is het ziek. Of het linksom of rechtsom is kan ik niet zeggen en ga ik ook niks over zeggen.
 
De moraalridders hebben er geen probleem mee om in Qatar te voetballen, kleding te dragen gemaakt in 'sweatshops', Mercedes Benz te rijden ( in ww2 verantwoordelijk voor tienduizenden doden ) .

En salaris te ontvangen van uiterst dubieuze afkomst. Sjeiken. Russiche oligarchen.

We leven in een vreemde wereld.
Ff serieus, ben jij van mening dat het nu kopen van een Mercedes dubieus is vanwege hun rol in WO II? Andere punten, je hebt een punt, maar geldt dat puntje van kleding niet voor een groot deel van de rijkeren op aarde? (armere ook, maar die hebben minder keuze)
 
Ff serieus, ben jij van mening dat het nu kopen van een Mercedes dubieus is vanwege hun rol in WO II? Andere punten, je hebt een punt, maar geldt dat puntje van kleding niet voor een groot deel van de rijkeren op aarde? (armere ook, maar die hebben minder keuze)

Nee. Maar ik heb moeite met de attitude van morele superioriteit die Virgil van Dijk en anderen zich aanmeten.

Iets meer bescheidenheid en zelfreflectie.

Dat zou niet verkeerd zijn.
 
Nee. Maar ik heb moeite met de attitude van morele superioriteit die Virgil van Dijk en anderen zich aanmeten.

Iets meer bescheidenheid en zelfreflectie.

Dat zou niet verkeerd zijn.
ok, maar waarom breng je dan überhaupt dat punt aangaande MB op?
Overigens niet eens met wat je zegt, zeggen ze niks dan roept men dat ze zich afzijdig houden terwijl ze invloed hebben, als ze wel wat zeggen is een andere groep weer verontwaardigd. Iets met kop boven het maaiveld uitsteken.
 
Der Jaufe : er zijn best wel veel bedrijven die fout waren in WW2. Philips inclusief. Denk ik.

Niet het punt.

Als voetballers, in het algemeen best aardig betaald, zich in het maatschappelijke debat gaan mengen, dan dienen zij zich te realiseren dat ook zij / hun handelen onder een vergrootglas komen te liggen.
 
Der Jaufe : er zijn best wel veel bedrijven die fout waren in WW2. Philips inclusief. Denk ik.

Niet het punt.

Als voetballers, in het algemeen best aardig betaald, zich in het maatschappelijke debat gaan mengen, dan dienen zij zich te realiseren dat ook zij / hun handelen onder een vergrootglas komen te liggen.
Eens,

Aangaande Philips in de oorlog, d'r is van t najaar een aantal stukkies verschenen rondom PSV en Phillips in de oorlog. Links zijn hier te vinden
 
Bekijk bijlage 2079

Alleraardigst, de anonieme helden die een constructieve dialoog willen met de heer Afriyie. Mooi hoor.
Gaaf land.

Als dit al klopt dan is het natuurlijk ziekelijk. Net zoals er aan de andere kant van dit soort Mongolen rondlopen die dit soort dingen doen en roepen. Dit ligt onder een vergrootglas nu omdat alles deze weken blijkbaar racisme ademt. Er is geen enkele ruimte meer voor een dialoog of andere mening blijkbaar. Jammer!
 
Der Jaufe : er zijn best wel veel bedrijven die fout waren in WW2. Philips inclusief. Denk ik.

Niet het punt.

Als voetballers, in het algemeen best aardig betaald, zich in het maatschappelijke debat gaan mengen, dan dienen zij zich te realiseren dat ook zij / hun handelen onder een vergrootglas komen te liggen.

Die dik betaalde voetballers maken nu een hypocriet statement inderdaad omdat er diverse gekleurde jongens in de selectie zitten. Als er een grap over Chinezen oid was gemaakt had je ze niet gehoord waarschijnlijk. Net als onze grote vriend Lewis Hamilton allemaal selectief verontwaardigd. Over andere misstanden maken ze nooit een statement en er zijn echt wel ergere dingen gebeurd de laatste tijd dan de grap van Johan Derksen schat ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan