PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Matig potje, blij met Dumfries, Gakpo, Rosario. Max en Götze weer goed, al grijpt Max verdedigend vaak laks in.
PSV weer behoorlijk slordig. Zahavi, Mauro, Fein, Boscagli en Malen zaten niet in de wedstrijd. Zelfs op halve snelheid.
Weinig kansen gecre-eerd tegen 10 van Willem2.

Kritiek van Perez is trouwens terecht. Komt door het excuus-gezeur van Schmidt en Gerbrands.
Als iedereen weet dat we corona gevallen hebben, hoef je dat toch niet zelf te benadrukken. Communicatie tactiek. Wordt niet toegepast door PSV leiding.
Staan nu tot eind van het jaar als excuus-club bekent....Lekker man
 
Matig potje, blij met Dumfries, Gakpo, Rosario. Max en Götze weer goed, al grijpt Max verdedigend vaak laks in.
PSV weer behoorlijk slordig. Zahavi, Mauro, Fein, Boscagli en Malen zaten niet in de wedstrijd. Zelfs op halve snelheid.
Weinig kansen gecre-eerd tegen 10 van Willem2.

Kritiek van Perez is trouwens terecht. Komt door het excuus-gezeur van Schmidt en Gerbrands.
Als iedereen weet dat we corona gevallen hebben, hoef je dat toch niet zelf te benadrukken. Communicatie tactiek. Wordt niet toegepast door PSV leiding.
Staan nu tot eind van het jaar als excuus-club bekent....Lekker man
Lekker belangrijk wat anderen van ons vinden!
 
Matig potje, blij met Dumfries, Gakpo, Rosario. Max en Götze weer goed, al grijpt Max verdedigend vaak laks in.
PSV weer behoorlijk slordig. Zahavi, Mauro, Fein, Boscagli en Malen zaten niet in de wedstrijd. Zelfs op halve snelheid.
Weinig kansen gecre-eerd tegen 10 van Willem2.

Kritiek van Perez is trouwens terecht. Komt door het excuus-gezeur van Schmidt en Gerbrands.
Als iedereen weet dat we corona gevallen hebben, hoef je dat toch niet zelf te benadrukken. Communicatie tactiek. Wordt niet toegepast door PSV leiding.
Staan nu tot eind van het jaar als excuus-club bekent....Lekker man
Née joh, de voetballerij is de waan van de dag. Win 5 keer op rij en je krijgt respect. Win van Ajax en Feyenoord en niemand heeft het er meer over.
 
Kritiek van Perez is trouwens terecht. Komt door het excuus-gezeur van Schmidt en Gerbrands.
Als iedereen weet dat we corona gevallen hebben, hoef je dat toch niet zelf te benadrukken. Communicatie tactiek. Wordt niet toegepast door PSV leiding.
Staan nu tot eind van het jaar als excuus-club bekent....Lekker man
Dit dus. We staan er weer lekker op dankzij Toon en met name Schmidt. Pfff. En helaas hobbelen veel medesupporters er vrolijk achteraan.
 
Matig potje, blij met Dumfries, Gakpo, Rosario. Max en Götze weer goed, al grijpt Max verdedigend vaak laks in.
PSV weer behoorlijk slordig. Zahavi, Mauro, Fein, Boscagli en Malen zaten niet in de wedstrijd. Zelfs op halve snelheid.
Weinig kansen gecre-eerd tegen 10 van Willem2.

Kritiek van Perez is trouwens terecht. Komt door het excuus-gezeur van Schmidt en Gerbrands.
Als iedereen weet dat we corona gevallen hebben, hoef je dat toch niet zelf te benadrukken. Communicatie tactiek. Wordt niet toegepast door PSV leiding.
Staan nu tot eind van het jaar als excuus-club bekent....Lekker man
Ik had juist het gevoel dat Götze en Gakpo niet helemaal in de wedstrijd zaten. Kan wel weer genieten van Dumfries en Sangaré. Wat hebben die twee een drive zeg.
 
Toch apart zo'n interview na de wedstrijd met de trainer als de interviewer (In dit geval Toine van Peterstraten) niet de antwoorden krijgt die hij graag hoort. Dit kun je wekelijks zien.
 
De Bondscoach , wat betreft Zahavi, denk ik dat ik weet wat het is. het eerste half uur, toen we volgas speelden, vond ik z'n balbehandeling niet goed. Harde ballen die hij aangespeeld kreeg, verspeelde hij, z'n passjes waren of te hard of te zacht. Hij heeft gewoon net te veel tijd nodig, als PSV voluit speelt. Daaraan zie je dat het ook geen topper is, en hij altijd in 2e rangscompetieties gespeeld heeft.

Toen PSV na een half uur op minder tempo ging spelen, deed Zahavi weer volop mee, gaf goede passjes, verdeelde het spel en schoot af en toe op goal.
Vond hem juist in de beginfase veel mee doen
 
Weet niet precies wie de Rosario lovers waren vorige keer maar die forumers hadden in ieder geval gelijk, kan niets anders zeggen. Top wedstrijd van Pablo, liet vandaag z’n waarde en kwaliteiten zeker een paar keer zien
Kan Willem 2 nou niet bepaald een maatstaf noemen voor zulke argumenten. Dan zou ADO weer het tegenbewijs zijn en dat vind ik ook te makkelijk eerlijk gezegd
 
Kan Willem 2 nou niet bepaald een maatstaf noemen voor zulke argumenten. Dan zou ADO weer het tegenbewijs zijn en dat vind ik ook te makkelijk eerlijk gezegd
Rosario laat veel vaker zien dat hij prima kan voetballen, maar hij valt niet echt op. Als het niet loopt bij PSV is hij vaak het slachtoffer bij de PSV supporters en ik vind dat onterecht. Bij een mindere wedstrijd is hij echt niet de enige die door de ondergrens zakt.
 
Blij met de overwinning (ik kon niet kijken, maar blijkbaar ging het PSV aardig makkelijk af). Toch lees ik dan ook weer dat Willem II niks voorstelde en bekruipt mij toch weer de angst dat het straks weer mis gaat in een wedstrijd waar je wel tegengas krijgt, of dat nou in de EL is of in een uitwedstrijd tegen een sterkere tegenstander. De volgende wedstrijd is bijvoorbeeld Twente uit en die zijn in vorm. Gaan we er dan weer met 2-1 of erger af? Ik hoop het niet. Blijkbaar was de tweede helft toch weer minder. PSV komt maar niet van het ''1 goed/1 slechte helft'' syndroom af en zoals tegen PAOK te zien was loopt dat fout af als je een tegenstander hebt die wel goed gas geeft. Het ziet er fantastisch uit als het loopt, maar de ondergrens van PSV is erg laag en al meermaals is PSV van goed spel naar die ondergrens gegaan in dezelfde wedstrijd. Als je me op basis hiervan pessimistisch wilt noemen, prima. Ik ben oprecht blij met deze overwinning, maar dat wordt pas structureel als we gewoon weer eens een goede reeks wedstrijden winnen, waarin we niet alleen maar voor de gek worden gehouden met 3/4-0 wedstrijden thuis tegen matige ploegen of een late winnende goal tegen een team dat je gewoon in reguliere tijd hoort op te rollen. Ach ja, om toch positief te eindigen: na de interlandbreak (die PSV goed kan gebruiken) is het hopelijk voorbij met corona bij PSV (hopen dat er niet een international corona weer meeneemt...) en kunnen we weer met een fittere en grotere selectie verder en dan heb ik er ook weer meer vertrouwen in dat de resultaten zullen verbeteren.

Tot zover uw nuchtere analyse op de zondagavond. Geniet van de overwinning iedereen!
 
Niet Feyenooit, niet wij, maar Vitesse is de grote uitdager van Ajax. We hebben de verkeerde Duitser genomen.
Organisatie van Vitesse over het algemeen goed. Roger krijgt dat er bij ons ook wel in. Die corona heeft een toch al korte voorbereiding helemaal verpest. Tactisch vind ik het bij ons gewoon goed staan. Het zijn tot nu toe toch teveel persoonlijke fouten die tegengoals opleveren.
 
Matig potje, blij met Dumfries, Gakpo, Rosario. Max en Götze weer goed, al grijpt Max verdedigend vaak laks in.
PSV weer behoorlijk slordig. Zahavi, Mauro, Fein, Boscagli en Malen zaten niet in de wedstrijd. Zelfs op halve snelheid.
Weinig kansen gecre-eerd tegen 10 van Willem2.

Kritiek van Perez is trouwens terecht. Komt door het excuus-gezeur van Schmidt en Gerbrands.
Als iedereen weet dat we corona gevallen hebben, hoef je dat toch niet zelf te benadrukken. Communicatie tactiek. Wordt niet toegepast door PSV leiding.
Staan nu tot eind van het jaar als excuus-club bekent....Lekker man
Vind ik juist totaal niet. Vaak worden er argumenten gegeven als. Ze missen toch niet veel spelers. Of dit is toch gewoon de basis (zonder Dumfries, rosario en Gakpo). Dus ja, ik vind het goed dat ze hun kritiek uiten richting de KNVB. De media vergeet namelijk vaak hoeveel spelers er missen. En ja. Hoe gek het ook klinkt mensen als viergever, baumgartl en Hendrix mis je ook gewoon in een selectie.
 
Organisatie van Vitesse over het algemeen goed. Roger krijgt dat er bij ons ook wel in. Die corona heeft een toch al korte voorbereiding helemaal verpest. Tactisch vind ik het bij ons gewoon goed staan. Het zijn tot nu toe toch teveel persoonlijke fouten die tegengoals opleveren.
Mee eens. Daarnaast is vandaag de eerste keer dat de 11 beoogde basisspelers (denk Gakpo voorkeur mo) samen speelde. En dat was met een selectie die er qua fitheid aardig doorheen zit. Na de interlands, indien iedereen fit terugkomt, kun je pas echt beoordelen wat Schmidt van plan is met PSV en of ze dat goed kunnen oppakken. De laatste weken was gewoon standje overleven. Met o.a. thomas en mauro als backs. Omdat het niet anders kon.
 
Mee eens. Daarnaast is vandaag de eerste keer dat de 11 beoogde basisspelers (denk Gakpo voorkeur mo) samen speelde. En dat was met een selectie die er qua fitheid aardig doorheen zit. Na de interlands, indien iedereen fit terugkomt, kun je pas echt beoordelen wat Schmidt van plan is met PSV en of ze dat goed kunnen oppakken. De laatste weken was gewoon standje overleven. Met o.a. thomas en mauro als backs. Omdat het niet anders kon.
Als we in januari op handlengte achter mochten staan op de nummer 1 dan denk ik dat we een geweldige tweede seizoenshelft gaan draaien. Ginkel komt er ook aan. Het is de el waar ik me wat zorgen over maak. Overwintering is een must.
 
Als we in januari op handlengte achter mochten staan op de nummer 1 dan denk ik dat we een geweldige tweede seizoenshelft gaan draaien. Ginkel komt er ook aan. Het is de el waar ik me wat zorgen over maak. Overwintering is een must.
Trouwens, hebben we goed afgestemd. Jij kijkt niet en ik wel... en ze winnen.
 
Eerste helft was goed. Maar de tweede helft begon dat achteruit lopen wederom weer, net als tegen PAOK. Echt verschrikkelijk. Willem II had op dat moment makkelijk de aansluitingstreffer kunnen maken. Gelukkig had Mvogo twee uitstekende reddingen op rij. Ook erg dom van die linksback van Willem II dat die een terechte rode kaart pakt. Smerige tackle. Toen was de wedstrijd wel binnen en maakt Malen nog op een mooie manier de 3-0. Heel blij dat Dumfries en Gakpo weer terug zijn.

Hopelijk rot dat Corona ff op en kan Schmidt bouwen aan zijn vaste elf, want dit is wel ongeveer de basiselftal die die in zijn gedachte heeft. Al ben ik wel benieuwd wat die gaat doen als Van Ginkel ook nog is volledig fit is en wedstrijden kan spelen.

Overwinningen tegen de Willem II's, Emmen's, PEC's, Fortuna's zijn leuk. Al mocht je tegen Emmen en Fortuna niet klagen, maar nu wil ik overwinningen tegen teams die hoog staan. Twente uit bijvoorbeeld na de interlandperiode wordt de volgende test voor Schmidt. Ook Europees moeten we een hoop goed maken want overwinten is een must.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan