PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
aceWGT8.jpg

77241_fullimage_ae_pre-match_013-psv---willem-ii_20-21.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Op basis van de wedstrijd die nu gespeeld wordt: 0-0 met Rosario, 0-2 zonder Rosario.
 
Dit seizoen zijn alle thuiswedstrijden me al gestolen.
En de rest zal me ook wel gestolen worden.
Nou, ze hebben je een gunst gedaan. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Het spel van PSV verdient geen publiek, dus wat dat betreft is de situatie wel passend.
 
Nou, ze hebben je een gunst gedaan. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Het spel van PSV verdient geen publiek, dus wat dat betreft is de situatie wel passend.
Ja dat klopt.
Voor het vorig seizoen had ik me voorgenomen dat dat het laatste seizoen zou zijn met een seizoenskaart, maar dat seizoen eindigde zo plotseling. Daarna heb ik me over laten halen een 50/50 seizoenskaart te nemen voor dit seizoen, maar daar heb ik dus niets aan. Veel seizoenskaarthouders hebben de volle mep betaalt en die krijgen dus helemaal niets voor nog meer geld.
 
We hebben Willem II uit vanavond al gehad.
Willem II thuis zal wel een makkie zijn. :rolleyes:
Reken er maar niet op. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog blijf kijken, het levert telkens alleen maar grote ergernis en plaatsvervangende schaamte op. Het is dat ene sprankje hoop tegen beter weten in dat me er toch elke keer weer in laat tuimen. Maar als het zo doorgaat is de grens wel bereikt en houd ik het voor gezien.
 
Nou, ze hebben je een gunst gedaan. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Het spel van PSV verdient geen publiek, dus wat dat betreft is de situatie wel passend.

Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.

Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
 
Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.

Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
Precies. Ik snap de emoties na zo'n drama tegen PAOK (en terecht ook), maar het is niet zo dat we nu ineens een prutsteam hebben dat onderin de Eredivisie gaat meedraaien. Met een team als dit:

-----------------------Mvogo-----------------------
------------------------------------------------------
---Dumfries----Teze-------Boscagli--------Max---
------------------------------------------------------
---Gotze----Rosario------Sangaré----Ihattaren---
------------------------------------------------------
-----------Zahavi-------------Malen----------------

....dan heb je nog Madueke en Gakpo als alternatieven voor de aanval. En voor het middenveld Fein en Hendrix. Enige puntje is dan dat je voor de verdediging weinig breedte hebt. Ja, je hebt Viergever, of gemankeerde backs als Mauro en Thomas.

Maar op volle sterkte maak ik me niet zo veel zorgen. Of je daarmee ajax aftroeft is een ander verhaal, maar ok.
 
Precies. Ik snap de emoties na zo'n drama tegen PAOK (en terecht ook), maar het is niet zo dat we nu ineens een prutsteam hebben dat onderin de Eredivisie gaat meedraaien. Met een team als dit:

-----------------------Mvogo-----------------------
------------------------------------------------------
---Dumfries----Teze-------Boscagli--------Max---
------------------------------------------------------
---Gotze----Rosario------Sangaré----Ihattaren---
------------------------------------------------------
-----------Zahavi-------------Malen----------------

....dan heb je nog Madueke en Gakpo als alternatieven voor de aanval. En voor het middenveld Fein en Hendrix. Enige puntje is dan dat je voor de verdediging weinig breedte hebt. Ja, je hebt Viergever, of gemankeerde backs als Mauro en Thomas.

Maar op volle sterkte maak ik me niet zo veel zorgen. Of je daarmee ajax aftroeft is een ander verhaal, maar ok.
Dit dus, en dan Gakpo en Madueke die ook basis kunnen zijn want Cody was toch een echt in vorm. En wie weet gaat een verdedigende middenvelder nog verrassen op de plek van Boscagli.
 
Precies. Ik snap de emoties na zo'n drama tegen PAOK (en terecht ook), maar het is niet zo dat we nu ineens een prutsteam hebben dat onderin de Eredivisie gaat meedraaien. Met een team als dit:

-----------------------Mvogo-----------------------
------------------------------------------------------
---Dumfries----Teze-------Boscagli--------Max---
------------------------------------------------------
---Gotze----Rosario------Sangaré----Ihattaren---
------------------------------------------------------
-----------Zahavi-------------Malen----------------

....dan heb je nog Madueke en Gakpo als alternatieven voor de aanval. En voor het middenveld Fein en Hendrix. Enige puntje is dan dat je voor de verdediging weinig breedte hebt. Ja, je hebt Viergever, of gemankeerde backs als Mauro en Thomas.

Maar op volle sterkte maak ik me niet zo veel zorgen. Of je daarmee ajax aftroeft is een ander verhaal, maar ok.
Op dit moment vind ik zelfs Gakpo waardevoller als Mo. Gakpo was namelijk erg beslissend in zijn wedstrijden. Eigenlijk een beetje wat we nu lijken te missen.
 
Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.

Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
Maar dat verschil in team zonder Corona gaat toch ook voor alle tegenstanders op. Het verschil zal dus hetzelfde blijven.
 
Maar dat verschil in team zonder Corona gaat toch ook voor alle tegenstanders op. Het verschil zal dus hetzelfde blijven.

Wij hebben een moment gehad dat we 14 spelers mistte. Ik weet het, het moet geen excuus zijn om dan met 4-1 van PAOK te verliezen. Maar je kunt onmogelijk aan iets bouwen als er om de haverklap iemand wegvalt.

Ik denk dat als wij op volle oorlogsterkte zijn, we na 5 wedstrijden een duidelijker systeem gaan zien. Het is aan deze gasten om dat aan mij te bewijzen tot januari. Vanaf dan moet Johnnie maar eens de transfermarkt op om een CV en back te halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan