PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Echt een topper. Werkt zich de pleuris maar scoort niet. Laat dat maar aan Malen over dan want van hem moeten we het hebben qua transfersom.
Maar voelt zich bij vlagen ook niet begrepen heb ik het gevoel. Nu toewerken naar een vaste basis, ik heb er nog steeds vertrouwen in dat t een leuk seizoen kan worden. (behalve dat we d'r niet naar toe kunnen dan)
 
Prima uitslag, bij vlagen prima voetbal. Ik kijk ondanks de zeperd van donderdag 100 keer liever naar dit PSV dan naar het PSV van voorgaande jaren. Er zit een bepaalde spelvreugde in en dan bevalt me.
Bijna alles wordt vooruit gespeeld met een bepaalde gedachte. Iedereen loopt overal. Moeilijk vat op te krijgen. Natuurlijk gaan er ook veel passes mis, maar er zit tenminste een idee achter.
 
De Bondscoach , wat betreft Zahavi, denk ik dat ik weet wat het is. het eerste half uur, toen we volgas speelden, vond ik z'n balbehandeling niet goed. Harde ballen die hij aangespeeld kreeg, verspeelde hij, z'n passjes waren of te hard of te zacht. Hij heeft gewoon net te veel tijd nodig, als PSV voluit speelt. Daaraan zie je dat het ook geen topper is, en hij altijd in 2e rangscompetieties gespeeld heeft.

Toen PSV na een half uur op minder tempo ging spelen, deed Zahavi weer volop mee, gaf goede passjes, verdeelde het spel en schoot af en toe op goal.
 
Maar voelt zich bij vlagen ook niet begrepen heb ik het gevoel. Nu toewerken naar een vaste basis, ik heb er nog steeds vertrouwen in dat t een leuk seizoen kan worden. (behalve dat we d'r niet naar toe kunnen dan)
Laat Zahavi gewoon de pingels nemen, scoort ie toch regelmatig. De rest komt vanzelf.
 
De Bondscoach , wat betreft Zahavi, denk ik dat ik weet wat het is. het eerste half uur, toen we volgas speelden, vond ik z'n balbehandeling niet goed. Harde ballen die hij aangespeeld kreeg, verspeelde hij, z'n passjes waren of te hard of te zacht. Hij heeft gewoon net te veel tijd nodig, als PSV voluit speelt. Daaraan zie je dat hety ook geen toper is, en hij altijd in 2e rangscompetieties gespeeld heeft.

Toen PSV na een half uur op minder tempo ging spelen, deed Zahavi weer volop mee, gaf goede passjes, verdeelde het spel en schoot af en toe op goal.

Het is ook echt erg druk in en om die 16 bij volgasvoetbal. Nu speelde je dat eerste half uur ook met 3, 4 aanvallers op enkele vierkante meters.
 
Had er al minimaal een met een kopbal bij Zwolle. Dacht ik.

Jammer dat PSV de tweede helft niet doorzet. Hopelijk na de interlands fitter, zodat dat wel lukt. Vond Götze ook wat tegenvallen vandaag.
Fitter alleen als we iedereen hier houden.
 
Waarom zegt men (ofja kieft). Ajax zeurt niet met corona? Zou ik ook niet doen als steeds al je spelers beschikbaar zijn:p
 
Waarom zegt men (ofja kieft). Ajax zeurt niet met corona? Zou ik ook niet doen als steeds al je spelers beschikbaar zijn:p
Ja, veel mensen roepen maar onzin ook dat PSV niet moet klagen als ze een paar spelers tegen ADO missen... Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je 3 wedstrijden speelt in de week met dezelfde spelers omdat je er maar 12 hebt door de corona gevallen. En zeker omdat de competitie er lang uit heeft gelegen is dat een hele belasting ineens.
 
Prima overwinning onze spelers graag wissel bij die niets zeggende potjes van het Nederlands elftal en co en allemaal herstellen en op naar Twente uit
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan