PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan m vanavond helaas niet zien (toch even langs mn ouders), maar meestal als ik niet kijk wint PSV. Dus dat zit wel goed..
En als ik eredivisiewedstrijden kijk winnen ze ook. die 2x dat ik niet keek, niet. En ik kijk vanavond. Komt goed dus.
 
Nog steeds niet bekend of er spelers bij PSV terugkeren na corona.
Belachelijke situatie.
Is de instantie die de tests uitvoert 020 supporter?
Bij 020 zijn er 11 corona gevallen wonderwel na 1 dag virus vrij en bij PSV zijn ze 3 weken minimaal besmet.
Dat is beide onmogelijk.
 
Nou, PSV is zich alvast maar in aan het dekken voor wederom een dramatische vertoning:

De kans is nihil dat Denzel Dumfries zondag in actie komt. Hij werd vrijdag niet geselecteerd voor het Nederlands elftal en miste de wedstrijden van PSV tegen Vitesse, Omonia Nicosia, ADO Den Haag en PAOK Saloniki. De onzekerheid rond Gakpo en Dumfries heeft 'grote invloed' op de spelersgroep en technische staf, klinkt het.
:rolleyes:
 
Nog steeds niet bekend of er spelers bij PSV terugkeren na corona.
Belachelijke situatie.
Is de instantie die de tests uitvoert 020 supporter?
Bij 020 zijn er 11 corona gevallen wonderwel na 1 dag virus vrij en bij PSV zijn ze 3 weken minimaal besmet.
Dat is beide onmogelijk.
3 weken positief zijn voor corona is wel degelijk mogelijk. Hier zijn meer dan genoeg gevallen van bekend, waarvan ik er een hoop persoonlijk heb gezien als gezondheidsmedewerker.
Die coronagevalleb van Ajax hebben te maken met de strengere eisen van de PCR test die ze in Denemarken hanteren. Een PCR kopieert DNA heel erg vaak (duizenden aldan niet miljoenen keren) en als er een heel klein beetje virus DNA is dan kan dat erg snel oplopen. Vandaar is er een minimale waarde die het moet bereiken om fout positieve gevallen te voorkomen. De Deense is heel streng, maar de Nederlandse en diegene die de UEFA hanteert is wat minder strikt.
 
Nog steeds niet bekend of er spelers bij PSV terugkeren na corona.
Belachelijke situatie.
Is de instantie die de tests uitvoert 020 supporter?
Bij 020 zijn er 11 corona gevallen wonderwel na 1 dag virus vrij en bij PSV zijn ze 3 weken minimaal besmet.
Dat is beide onmogelijk.
Ik volg je redenatie niet zo. Wat heeft een corona uitbraak bij een club te maken met een andere club? Bij ons is er iets misgegaan met testen en daardoor zijn spelers besmet. Ajax heeft daar meer geluk (of wijsheid) bij gehad.. En dan nog kan het ook bij de concurrentie gebeuren, en dan nog zal ik vinden dat deze competitie op deze manier een grote grap is.
 
Ik volg je redenatie niet zo. Wat heeft een corona uitbraak bij een club te maken met een andere club? Bij ons is er iets misgegaan met testen en daardoor zijn spelers besmet. Ajax heeft daar meer geluk (of wijsheid) bij gehad.. En dan nog kan het ook bij de concurrentie gebeuren, en dan nog zal ik vinden dat deze competitie op deze manier een grote grap is.
Volgens mij is de conclusie dat ook Corona, net als de KNVB, ajax bevoordeelt.
 
Niet Feyenooit, niet wij, maar Vitesse is de grote uitdager van Ajax. We hebben de verkeerde Duitser genomen.
Die zakken nog wel terug hoor. Spelen helemaal niet bijzonder en tegen PSV was het ook niet veel; PSV is nog geen moment in goede doen geweest en dat samen met de corona-gevallen geeft wat dat betreft wel een vertekend beeld. De uitwedstrijd van Vitesse tegen Ajax zegt al genoeg; ze werden door 10 man van Ajax zoek gespeeld.
 
Nog steeds niet bekend of er spelers bij PSV terugkeren na corona.
Belachelijke situatie.
Is de instantie die de tests uitvoert 020 supporter?
Bij 020 zijn er 11 corona gevallen wonderwel na 1 dag virus vrij en bij PSV zijn ze 3 weken minimaal besmet.
Dat is beide onmogelijk.
Wow, onze trainer doet zijn werk bij supporters. We worden weer als de grote calimero's gezien. Dank je wel Roger
 
Lekker belangrijk wat anderen over ons denken
Dat mag jij vinden. Als de media constant over het calimero gedrag van onze trainer beginnen gaat dat uiteindelijk tegen je werken. Het werkt alleen maar averechts. En de post van Ronaldinho bewijst wat de invloed van Schmidt is bij medesupporters. Wat een lachwekkende post zeg! Of vind je dat niet?
 
Dat mag jij vinden. Als de media constant over het calimero gedrag van onze trainer beginnen gaat dat uiteindelijk tegen je werken. Het werkt alleen maar averechts. En de post van Ronaldinho bewijst wat de invloed van Schmidt is bij medesupporters. Wat een lachwekkende post zeg! Of vind je dat niet?
Als jij onze Ronaldinho wat langer en beter zou kennen, dan zou je niet zo op kijken van die post. En toch zeker geen conclusies aan vastknopen zoals jij doet mbt de invloed van schmidt op medesupporters.
Maar eigenlijk hoef je hem niet langer te kennen, want het is hoe dan ook nogal twijfelachtig om die conclusie te trekken aan de hand van een post van 1 supporter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan