PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eh, vorig EL wedstrijd was toch om 21:00 en dr na 16:45 ED, nu speelde we om 19:00 en dan om 20:00 ED ?:unsure:

Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.

Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
Fan ben je in goede en slechte tijden, ook denk ik dat je gelijk hebt.

Tja. Hopen dat je morgen wint en dat Utrecht thuis ook wint van Ajax. Dan ga je toch nog met een redelijke gevoel de interlandperiode in. Al wordt ik niet blij wat dit PSV laat zien de laatste tijd. Tegen Vitesse, Granada, PAOK allemaal terecht verloren. Tegen Fortuna en Emmen mag je god bedanken dat je nog 3 punten pakt want dat waren me ook een partijtje slecht. Tegen Heracles kwam je ook goed weg met een gelijkspel. Al met al zie ik het voetbal die Schmidt wilt spelen totaal niet.

Goed, het is natuurlijk niet makkelijk voor de trainer zelf als je ook nog is te maken krijgt dat basisspelers, belangrijke basisspelers corona krijgen. Dat maakt het voetbal nog minder leuk. Ik ben het daarom eens met robpsv11. Ik wou wel zien hoe dit PSV ervoor stond als die hele corona shit er niet was. Tegenwoordig speel je met Thomas op rechtsback en zelfs met een linkspoot in de persoon van Mauro JR op rechtsback. Dat kan natuurlijk niet. Verder blijf ik die Boscagli ook een probleem vinden. Kan leuk opbouwen, maar als het op verdedigen aankomt, is het echt een wijf. Ook is iedere schot op doel tegenwoordig een goal bij Mvogo.

Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.

Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
We hadden natuurlijk geen geïmproviseerde backs hoeven te hebben als we gewoon voor die posities backups hadden gehad. Kortom, het is een bewuste keuze geweest van de club en staf om het op deze manier te doen. Met alle gevolgen vandien.

Mooi 3 punten en doorrr ... :sleep:
Er is zo geen reet aan dit seizoen. Geen sfeer. Helemaal niets.
Zakelijk potjes voetbal afstrepen. :sad:
Op zich eens. Je kunt het ook zo bekijken dat we straks als er weer publiek bij mag wat op elkaar ingespeeld zijn.

Willem II is best een redelijke club met een goeie trainer. De afgelopen 3 jaar hebben ze bewezen dat ze vrij goed en constant zijn en zelfs Europees voetbal gehaald hebben. Dus, zeker geen club om te onderschatten. Zoals PSV de laatste weken voetbalt, vrees ik vanavond voor puntenverlies. Ik denk aan een 2-2 eindstand.

Blijf het wonderlijk vinden dat betrokken fans de verleiding kunnen weerstaan om naar de favoriete club te kijken, al wordt matig voetbal verwacht. Knap.

Ook al is het uiteindelijk vaak een domper, mij lukt het niet.
Ik trap er ook elke week weer in. Afgelopen donderdag na de 4-1 was de verleiding wel weg, toen ben ik maar iets nuttigs gaan doen.

Vanavond toch maar weer voor de buis, weet niet wat ik kan verwachten. Hopelijk een snelle goal van PSV en een makkelijke avond.

Willem II is best een redelijke club met een goeie trainer. De afgelopen 3 jaar hebben ze bewezen dat ze vrij goed en constant zijn en zelfs Europees voetbal gehaald hebben. Dus, zeker geen club om te onderschatten. Zoals PSV de laatste weken voetbalt, vrees ik vanavond voor puntenverlies. Ik denk aan een 2-2 eindstand.
Omdat natuurlijk op dit moment Willem II de sterren van de hemel speelt. Die staan 14e.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan