V
Verwijderd account Ralf Edström
Guest
Is het nadeel van de EL op donderdag. Gauw er uit maar.Wat een klote tijd trouwens om acht uur pas PSV.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Is het nadeel van de EL op donderdag. Gauw er uit maar.Wat een klote tijd trouwens om acht uur pas PSV.
Precies. Hoe minder PSV ik kan kijken hoe beter.Is het nadeel van de EL op donderdag. Gauw er uit maar.
Ja, zo ongeveer wel, volgens mij zit je d'r maar 5 minuten naast. Zal zo even kijken of ik hier nog een sticker heb liggen.Eh, vorig EL wedstrijd was toch om 21:00 en dr na 16:45 ED, nu speelde we om 19:00 en dan om 20:00 ED ?![]()
Kijk dan niet!Precies. Hoe minder PSV ik kan kijken hoe beter.
Fan ben je in goede en slechte tijden, ook denk ik dat je gelijk hebt.Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.
Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
Volgens mij wilde Fox sowieso een 20 uur wedstrijd elk weekend.Eh, vorig EL wedstrijd was toch om 21:00 en dr na 16:45 ED, nu speelde we om 19:00 en dan om 20:00 ED ?![]()
Ik kijk ook nog maar zelden, al denk ik dat PSV morgen er op los gaat scoren dus zal teletekst wel volgen.Kijk dan niet!
We hadden natuurlijk geen geïmproviseerde backs hoeven te hebben als we gewoon voor die posities backups hadden gehad. Kortom, het is een bewuste keuze geweest van de club en staf om het op deze manier te doen. Met alle gevolgen vandien.Ik blijf erbij dat er zonder die hele kut corona situatie een heel ander PSV had gestaan dan nu. Een team dat wel met een vaste basis kon werken ipv het te moeten doen met geïmproviseerde backs en een middenveld dat om de haverklap verandert. Daarnaast is publiek een stimulans.
Ik gooi dan ook de handdoek totaal niet in de ring. Ik verwacht dat wanneer iedereen terug is, het vanzelf op z'n plek valt en het eindelijk gaat lopen. Ik zou niet weten waarom ik fan ben van een club als ik op 1/5 van het seizoen al de conclusie heb getrokken dat het nergens meer iets gaat worden en het dus maar opgeef. Tegen beter weten in misschien, maar kut tijden doorstaan hoort er ook bij.
Mooi 3 punten en doorrr ...Ik verwacht een moeizame overwinning.

Ik kijk ook nog maar zelden, al denk ik dat PSV morgen er op los gaat scoren dus zal teletekst wel volgen.
Op zich eens. Je kunt het ook zo bekijken dat we straks als er weer publiek bij mag wat op elkaar ingespeeld zijn.Mooi 3 punten en doorrr ...
Er is zo geen reet aan dit seizoen. Geen sfeer. Helemaal niets.
Zakelijk potjes voetbal afstrepen.![]()
Ik trap er ook elke week weer in. Afgelopen donderdag na de 4-1 was de verleiding wel weg, toen ben ik maar iets nuttigs gaan doen.Blijf het wonderlijk vinden dat betrokken fans de verleiding kunnen weerstaan om naar de favoriete club te kijken, al wordt matig voetbal verwacht. Knap.
Ook al is het uiteindelijk vaak een domper, mij lukt het niet.
Omdat natuurlijk op dit moment Willem II de sterren van de hemel speelt. Die staan 14e.Willem II is best een redelijke club met een goeie trainer. De afgelopen 3 jaar hebben ze bewezen dat ze vrij goed en constant zijn en zelfs Europees voetbal gehaald hebben. Dus, zeker geen club om te onderschatten. Zoals PSV de laatste weken voetbalt, vrees ik vanavond voor puntenverlies. Ik denk aan een 2-2 eindstand.
Laten we dan ook tot die tijd Fox en De NPO weigeren in ons stadionOp zich eens. Je kunt het ook zo bekijken dat we straks als er weer publiek bij mag wat op elkaar ingespeeld zijn.