PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zeg maar dat ik een dwaas ben, maar ik denk soms wel eens dat we hier de ernst van de situatie nog steeds zwaar onderschatten. We vinden dat de trainer waardeloos is, omdat hij Hendrix ipv Guti opstelt, of Rosario ipv Afellay - of Doan wel/niet, Thomas wel/niet, Baumi of Schwaab... Beste mensen, ik vind het klote om dit te moeten typen, bittere tranen rollen bijkans over de wangen - maar de waarheid gebiedt te zeggen dat het vrijwel lood om oud ijzer is. Het is niet de trainer... Dat zijn maar de laatste illusies die we koesteren om de rot niet onder ogen te hoeven zien - alsof met een relatief kleine cosmetische ingreep, trainer eruit, de zaak te redden is.

Driewerf neen...
Het is een beetje van alles, maar ik weiger pertinent, vooralsnog te geloven dat dit PSV zwakker is dan menig club uit het linker- of zelfs rechterrijtje.
Wanneer ik naar PSV kijk zie ik te veel fouten die gebasseerd zijn op instelling of mentaliteit.
Ik zou zo graag eens een vent willen zien die bij wijze van, rennend naar de bal toe zou gaan als hij in moet gooien. Niet dat dit echt de oplossing is, maar ik mis tekens van passie, vuur. Laat ze maar vechtfilms kijken voor een wedstrijd, deed ik ook altijd en ik werd er lekker opgefokt van
 
Het is een beetje van alles, maar ik weiger pertinent, vooralsnog te geloven dat dit PSV zwakker is dan menig club uit het linker- of zelfs rechterrijtje.
Wanneer ik naar PSV kijk zie ik te veel fouten die gebasseerd zijn op instelling of mentaliteit.
Ik zou zo graag eens een vent willen zien die bij wijze van, rennend naar de bal toe zou gaan als hij in moet gooien. Niet dat dit echt de oplossing is, maar ik mis tekens van passie, vuur. Laat ze maar vechtfilms kijken voor een wedstrijd, deed ik ook altijd en ik werd er lekker opgefokt van
Klinkt allemaal mooi, maar ik zie het niet, ik zie geen PSV dat niet wil werken, integendeel, ze rennen zich vaak rot. Aan inzet ligt het niet volgens mij. Een aantal komt gewoon tekort, en daardoor spelen we volgens mij veel te moeilijk. En door de slechte resultaten is echt elk stukje vertrouwen uit het elftal weggesijpeld. Back to basics, kort op elkaar, gewoon in lijn, en de bal snel naar voren spelen.
 
Ik lees net dat Faber Willem II als favoriet bestempeld.

Diep en diep triest. Dit zijn toch geen topclub waardige uitspraken?
 
Had hij moeten liegen dan? We kunnen gewoon van iedereen verliezen, en Willem II heeft tegen de topclubs gewoon goede prestaties neergezet.
Laten we hopen dat het helpt om de underdog rol te spelen. En hij heeft natuurlijk ook niet helemaal ongelijk
 
Het is een beetje van alles, maar ik weiger pertinent, vooralsnog te geloven dat dit PSV zwakker is dan menig club uit het linker- of zelfs rechterrijtje.
Wanneer ik naar PSV kijk zie ik te veel fouten die gebasseerd zijn op instelling of mentaliteit.
Ik zou zo graag eens een vent willen zien die bij wijze van, rennend naar de bal toe zou gaan als hij in moet gooien. Niet dat dit echt de oplossing is, maar ik mis tekens van passie, vuur. Laat ze maar vechtfilms kijken voor een wedstrijd, deed ik ook altijd en ik werd er lekker opgefokt van

Ach, in mijn optiek klinkt dat heel lekker, omdat je de spelers daarmee iets kan verwijten. Een schop onder de kont moeten ze krijgen! Geloof me: er is geen speler in de top die door gebrek aan mentaliteit zo'n slechte reeks neerzet. Hooguit als-ie echt verzadigd is, en daar is hier geen sprake van. Anders haal je de top niet - waarschijnlijk niet eens betaald voetbal.

Ik kan me wel voorstellen dat de slechte resultaten zich ook vertalen in angstig of lamlendig gedrag op het veld - maar ik zie dat eigenlijk niet of nauwelijks. Eerder wat rico zegt: te veel gedraaf, te weinig intelligentie. Een beetje als jonge puberjongens die in een disco worden losgelaten met hier en daar mooie meisjes. Veel pogingen, weinig vernuft. Ja, zo zou ik bijvoorbeeld het spel van Bruma wel willen omschrijven.
 
Ik zie Afellay heel graag nooit meer in PSV 1. Kunne we die uit welke opstelling dan ook schrappen? Hij is uitgespeeld.
 
Zeg maar dat ik een dwaas ben, maar ik denk soms wel eens dat we hier de ernst van de situatie nog steeds zwaar onderschatten. We vinden dat de trainer waardeloos is, omdat hij Hendrix ipv Guti opstelt, of Rosario ipv Afellay - of Doan wel/niet, Thomas wel/niet, Baumi of Schwaab... Beste mensen, ik vind het klote om dit te moeten typen, bittere tranen rollen bijkans over de wangen - maar de waarheid gebiedt te zeggen dat het vrijwel lood om oud ijzer is. Het is niet de trainer... Dat zijn maar de laatste illusies die we koesteren om de rot niet onder ogen te hoeven zien - alsof met een relatief kleine cosmetische ingreep, trainer eruit, de zaak te redden is.

Driewerf neen...
Wie is de eerste naam die je opschrijft bij de elftalopstelling?
Ihattaren. En dan maar Unnerstall, want wie anders op doel. Dan Dumfries, en dan weet je het niet meer. Dat zijn drie (!) spelers. De rest is bank/opvulmateriaal. Maximaal niveau Lucius, Vogel, Culina. Prima voor erbij als 10e/11e speler. Maar een elftal vol dit soort spelers...
 
Laatst bewerkt:
Wie is de eerste naam die je opschrijft bij de elftalopstelling?
Ihattaren. En dan maar Unnerstall, want wie anders op doel. Dan Dumfries, en dan weet je het niet meer. Dat zijn drie (!) spelers. De rest is bank/opvulmateriaal. Maximaal niveau Lucius, Vogel, Culina. Prima voor erbij als 10e/11e speler. Maar een elftal vol dit soort spelers...
Ik had graag Vogel, Lucius en Culina nu opgesteld (met de leeftijd van toen)...Rosario mag de schoenen nog niet eens poetsen van deze gasten
 
Dat zouden nu inderdaad uitblinkers zijn, vanavond toch maar weer vol goede moed naar het stadion.
 
Wie is de eerste naam die je opschrijft bij de elftalopstelling?
Ihattaren. En dan maar Unnerstall, want wie anders op doel. Dan Dumfries, en dan weet je het niet meer. Dat zijn drie (!) spelers. De rest is bank/opvulmateriaal. Maximaal niveau Lucius, Vogel, Culina. Prima voor erbij als 10e/11e speler. Maar een elftal vol dit soort spelers...
Vogel was echt een topper hoor! Een van de betere middenvelders die ik in ehv gezien heb, die man bracht een balans in het het elftal waar je u tegen zegt, omdat het er zo somber uitzag snap ik dat mensen hem niet herinneren als een topper, net als bv simons
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Vandaag maar weer eens de stoute schoenen aantrekken en ter plekke mijn steun gaan betuigen. Kaartjes gekregen van twee mensen met al >40 jaar een seizoenskaart. Ze kunnen het even niet meer aanzien. Het is toch wat.
 
Dat zouden nu inderdaad uitblinkers zijn, vanavond toch maar weer vol goede moed naar het stadion.

Wel naar het stadion, maar de moed is inmiddels wel in de schoenen gezonken. :sad:
Het voetbal is niet om aan te zien en ze doen maar wat. Er valt geen enkele lijn te bespeuren in de "tactiek".
De selectie is gedecimeerd en niet in staat om als team de schouders eronder te zetten. Het lijkt erop dat ze vergeten om voor het publiek te spelen. Je kan niet iedere wedstrijd winnen, maar als je niet meer het gevoel hebt dat er niet meer alles aan gedaan wordt met inzet er het beste van te maken wordt het een martelgang voor zowel spelers, club als publiek/supporters. Het zal zeer moeilijk worden om op korte termijn een evenwichtige selectie op te bouwen. De beste spelers vertrekken en de veruit de meeste spelers die blijven renderen niet.

Het worden magere jaren voor PSV. En er zal altijd wel een lichtpuntje te vinden zijn aan het eind van de tunnel, maar ik vrees dat het een lange tunnel zal zijn. :cautious:

:unsure:

MerelMorre-rotdag.jpg


:rolleyes: ;)
 
Hetzelfde zou ik kunnen zuchten: Baumi, op grond waarvan?

Zoals ik aangaf, ik zou voor Teze gaan, want zowel Baumi als Schwaab is helemaal niks. maar als dan toch de keuze tussen onze 2 oosterburen, zou ik liever voor de ervaring van Schwaab gaan

Haha, ervaring. Ik wist het. Ervaring, ervaring. Leuk en aardig. Maar Schwaab staat de laatste maanden te schutteren als een kleutertje en hoort nooit meer in een PSV shirt te spelen. Nog voor de zomer vriendelijk bedankt voor een nieuw contract, wou persee terug naar Duitsland maar kon geen club vinden dus koos PSV of eigenlijk Bommel er maar voor om hem weer terug te halen, terwijl ik nog zo blij was dat die geen PSV'er meer was omdat het gewoon een middelmatige verdediger is met een draaicirkel van een vrachtwagen. Je hebt helemaal niks aan zijn ervaring. In Baumgartl heb ik op de een of ander manier nog wel geloof in. Zit echt wel rek in. Alleen ja, als twee trainer's je vertrouwen liever kapot maken, dan houdt het snel op. En toch kan je niet ontkennen dat Baumgartl en Viergever in het begin nog aardig deden. Teze als CV heb ik geen flauw idee, nog nooit zien spelen.

Hopelijk geen Schwaab, Rosario en Bruma vanavond. Wegwezen met deze drie. Maar we weten allemaal dat ze door Faber gewoon weer opgesteld worden. De een vanwege zijn zogenaamde ervaring, de ander mag mij vertellen wat die nog in een PSV shirt doet, en de ander speelt omdat die 15 miljoen heeft gekost. Anders een dure bankje.

Tis te hopen dat je vanavond wint.
 
Haha, ervaring. Ik wist het. Ervaring, ervaring. Leuk en aardig. Maar Schwaab staat de laatste maanden te schutteren als een kleutertje en hoort nooit meer in een PSV shirt te spelen. Nog voor de zomer vriendelijk bedankt voor een nieuw contract, wou persee terug naar Duitsland maar kon geen club vinden dus koos PSV of eigenlijk Bommel er maar voor om hem weer terug te halen, terwijl ik nog zo blij was dat die geen PSV'er meer was omdat het gewoon een middelmatige verdediger is met een draaicirkel van een vrachtwagen. Je hebt helemaal niks aan zijn ervaring. In Baumgartl heb ik op de een of ander manier nog wel geloof in. Zit echt wel rek in. Alleen ja, als twee trainer's je vertrouwen liever kapot maken, dan houdt het snel op. En toch kan je niet ontkennen dat Baumgartl en Viergever in het begin nog aardig deden. Teze als CV heb ik geen flauw idee, nog nooit zien spelen.

Hopelijk geen Schwaab, Rosario en Bruma vanavond. Wegwezen met deze drie. Maar we weten allemaal dat ze door Faber gewoon weer opgesteld worden. De een vanwege zijn zogenaamde ervaring, de ander mag mij vertellen wat die nog in een PSV shirt doet, en de ander speelt omdat die 15 miljoen heeft gekost. Anders een dure bankje.

Tis te hopen dat je vanavond wint.

Als jij denkt dat Baumgartl in plaats van Schwaab voor de ommekeer kan zorgen, dan hoop ik dat graag met je mee.

Je ziet dat vaker, in tijden van een crisis, dat mensen in wonderen gaan geloven.
 
Vandaag maar weer eens de stoute schoenen aantrekken en ter plekke mijn steun gaan betuigen. Kaartjes gekregen van twee mensen met al >40 jaar een seizoenskaart. Ze kunnen het even niet meer aanzien. Het is toch wat.

zo lang heb ik de mijne ook al bijna. Ik ga vanavond ook maar weer eens een poging wagen. Ik maak er maar een sociaal uitje van en verwacht niets. Kan het ook niet tegenvallen (alhoewel PSV die woorden elke week toch weer logenstraft :rolleyes: )
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan