PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
-------------------------------------Unnerstall-------------------------------------------------

Dumfries------------------Teze-----------------------Viergever--------------------------------Rodriguez

Afellay------------------------------Ihattaren------------------------------Gutierrez Hendrix

Madueke------------------------Lammers----------------------------------Gakpo

Zo.

4-0 .
Pff, heb ik net PSVynadaMas gecorrigeerd, zet jij weer een opstelling met een fout neer neer :ROFL: .
 
-------------------------------------Unnerstall-------------------------------------------------

Dumfries------------------Teze-----------------------Viergever--------------------------------Rodriguez

Afellay------------------------------Ihattaren------------------------------Gutierrez

Madueke------------------------Lammers----------------------------------Gakpo

Zo.

4-0 .

Op mijn mobiel is dit een 1-2-2-2-1-2-1- opdeling. Geniaal!
 
-------------------------------------Unnerstall-------------------------------------------------

Dumfries------------------Teze-----------------------Viergever--------------------------------Rodriguez

Afellay------------------------------Ihattaren------------------------------Gutierrez

Madueke------------------------Lammers----------------------------------Gakpo

Zo.

4-0 .

Wel heel veel ruimte tussen de speler :D
 
Op het veld wel ja. Het forum is al jarenlang CL winnaar. Zelfs fans van de concurrent (in een normaal seizoen Ajax) willen er maar al te graag deel van uitmaken. Misschien de forumleiding maar eens de stap naar het veld laten maken?

Als de forumleiding moet gaan voetballen, dan durf ik geen beter voetbal te voorspellen. Wel meer inzet en passie. En rode kaarten. En brancards voor de tegenstander.
 
Als de forumleiding moet gaan voetballen, dan durf ik geen beter voetbal te voorspellen. Wel meer inzet en passie. En rode kaarten. En brancards voor de tegenstander.
Ja meneer de scheids, ik weet het. Maar ik was gewoon te laat, kunnen we het niet deze ene keer door de vingers zien?

En dat gewoon elke minuut.
 
Ik heb het al eerder gezegd. Die 3e plaats halen we dit seizoen echt niet meer.
Of vrijwel het hele elftal moet omgegooid worden, op Ihattaren, Gakpo, Malen, Lammers na.
Als we zaterdag verliezen is een 5e of 6e plaats mogelijk in de Eindstand.
Ai verschrikkelijk, maar we glijden meer en meer af. Niet zo zeer naar een bedenkelijk niveau maar zelfs nog daaronder.

Playoffs is plek 4 t/m 7 lijkt me vrij kansloos
 
Zeg maar dat ik een dwaas ben, maar ik denk soms wel eens dat we hier de ernst van de situatie nog steeds zwaar onderschatten. We vinden dat de trainer waardeloos is, omdat hij Hendrix ipv Guti opstelt, of Rosario ipv Afellay - of Doan wel/niet, Thomas wel/niet, Baumi of Schwaab... Beste mensen, ik vind het klote om dit te moeten typen, bittere tranen rollen bijkans over de wangen - maar de waarheid gebiedt te zeggen dat het vrijwel lood om oud ijzer is. Het is niet de trainer... Dat zijn maar de laatste illusies die we koesteren om de rot niet onder ogen te hoeven zien - alsof met een relatief kleine cosmetische ingreep, trainer eruit, de zaak te redden is.

Driewerf neen...
 
Hetzelfde zou ik kunnen zuchten: Baumi, op grond waarvan?

Zoals ik aangaf, ik zou voor Teze gaan, want zowel Baumi als Schwaab is helemaal niks. maar als dan toch de keuze tussen onze 2 oosterburen, zou ik liever voor de ervaring van Schwaab gaan
Ik heb Baumgartl toch ook echt wat hoger zitten, en zit nog wel rek in. Schwaab lijkt na vorig seizoen(waar ie al kwetsbaar was) wel 15 jaar ouder geworden.
 
Zeg maar dat ik een dwaas ben, maar ik denk soms wel eens dat we hier de ernst van de situatie nog steeds zwaar onderschatten. We vinden dat de trainer waardeloos is, omdat hij Hendrix ipv Guti opstelt, of Rosario ipv Afellay - of Doan wel/niet, Thomas wel/niet, Baumi of Schwaab... Beste mensen, ik vind het klote om dit te moeten typen, bittere tranen rollen bijkans over de wangen - maar de waarheid gebiedt te zeggen dat het vrijwel lood om oud ijzer is. Het is niet de trainer... Dat zijn maar de laatste illusies die we koesteren om de rot niet onder ogen te hoeven zien - alsof met een relatief kleine cosmetische ingreep, trainer eruit, de zaak te redden is.

Driewerf neen...
Daar hoef je geen filosoof voor te zijn om tot deze conclusie te komen 🤔
 
Zeg maar dat ik een dwaas ben, maar ik denk soms wel eens dat we hier de ernst van de situatie nog steeds zwaar onderschatten. We vinden dat de trainer waardeloos is, omdat hij Hendrix ipv Guti opstelt, of Rosario ipv Afellay - of Doan wel/niet, Thomas wel/niet, Baumi of Schwaab... Beste mensen, ik vind het klote om dit te moeten typen, bittere tranen rollen bijkans over de wangen - maar de waarheid gebiedt te zeggen dat het vrijwel lood om oud ijzer is. Het is niet de trainer... Dat zijn maar de laatste illusies die we koesteren om de rot niet onder ogen te hoeven zien - alsof met een relatief kleine cosmetische ingreep, trainer eruit, de zaak te redden is.

Driewerf neen...
Dwaas! Grapje hoor :D
Maar ik zie het niet zo negatief als je hier schetst. Ik zie bijvoorbeeld nog geen reden om Doan en Baumgartl nu al af te schrijven. Ze zijn nieuw en nog jong. Het enige wat ze hebben laten zien is dat we niet echt op ze kunnen bouwen wanneer het slecht gaat. Maar wie weet of het zo blijft gaan na de zomer? Je kan wel dingen verwachten, maar voetbal is geen wiskunde. De gekste dingen gebeuren hier. We hebben spelers als Marcelo en Brenet weten te verkopen! Waarom zou dat nu niet kunnen met Rosario/Hendrix/'vul maar in'?

Ik had ook weinig vertrouwen toen met Brands toen hij naar een middenvelder zocht, en Defour maar niet kwam.. tot uiteindelijk Guardado! Noem mij maar een naïeveling.. :S:
 
Zeg maar dat ik een dwaas ben, maar ik denk soms wel eens dat we hier de ernst van de situatie nog steeds zwaar onderschatten. We vinden dat de trainer waardeloos is, omdat hij Hendrix ipv Guti opstelt, of Rosario ipv Afellay - of Doan wel/niet, Thomas wel/niet, Baumi of Schwaab... Beste mensen, ik vind het klote om dit te moeten typen, bittere tranen rollen bijkans over de wangen - maar de waarheid gebiedt te zeggen dat het vrijwel lood om oud ijzer is. Het is niet de trainer... Dat zijn maar de laatste illusies die we koesteren om de rot niet onder ogen te hoeven zien - alsof met een relatief kleine cosmetische ingreep, trainer eruit, de zaak te redden is.

Driewerf neen...
Inderdaad. Wanneer Rosario naar voren gaat voetballen, komen de goals echt wel. Eigenlijk geldt dat ook voor Guti, en in mindere mate Dumfries.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan