PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zaterdag staat de wedstrijd thuis tegen Willem 2 op het programma.
Verdere uitleg is niet nodig, denk ik.

Ik zou wel enkele uitspraken vanuit de pers op de muur in de kleedkamer ophangen als extra motivatie:

'PSV is middelmaat'

'een voetballer en 10 houthakkers'

' PSV op weg naar de play offs' ;

en ga maar door.

De realiteit is helaas: voor die 3e plek is dit een belangrijke wedstrijd.

Het minste dat we dus kunnen verwachten is dat de grasmat opgevreten wordt, dat iedereen aan de zuurstof moet na afloop, dat er bloed aan de doelpalen blijft kleven, en dat er een middelvinger aan de betweters getoond wordt.

Ik denk niet dat de spelers geprikkeld moeten worden. Geen één speler wil dit. Ze zijn momenteel gewoon niet bij machte om het tij te keren.
 
En ook deze wedstrijd, ook al spelen we in het Philipsstadion, zullen we niet winnend afsluiten. Willem II heeft dit seizoen herhaaldelijk laten zien dat zij een reuzendoder zijn en goed en georganiseerd kunnen voetballen. Iets wat momenteel bij PSV ontbreekt.....en ook ons scorend vermogen is flink gereduceerd. Dus, ik maak mij geen illusies. Eindstand: 1-3
 
En ook deze wedstrijd, ook al spelen we in het Philipsstadion, zullen we niet winnend afsluiten. Willem II heeft dit seizoen herhaaldelijk laten zien dat zij een reuzendoder zijn en goed en georganiseerd kunnen voetballen. Iets wat momenteel bij PSV ontbreekt.....en ook ons scorend vermogen is flink gereduceerd. Dus, ik maak mij geen illusies. Eindstand: 1-3
Ze zijn een reuzendoder inderdaad. Gelukkig zijn wij geen reus meer ;)
 
Conclusie:

Unnerstall
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Rodriguez
Afellay - Ihattaran - Hendrix
Madueke - Lammers - Gakpo
Bijna helemaal eens. Ik zou toch liever met Schwaab spelen dan met Baumi. En eifgenlijk, als ik trainer was, zou ik gewoon Teze CV zetten, samen met Viergever. Die beviel mij wel toen hij speelde, en veel minder dan Schwaab of Baumi is moeilijk
 
Laatst bewerkt:
Zo, gaan we nog voor de 3e plek, of voor het linkerrijtje?
Ik heb het al eerder gezegd. Die 3e plaats halen we dit seizoen echt niet meer.
Of vrijwel het hele elftal moet omgegooid worden, op Ihattaren, Gakpo, Malen, Lammers na.
Als we zaterdag verliezen is een 5e of 6e plaats mogelijk in de Eindstand.
Ai verschrikkelijk, maar we glijden meer en meer af. Niet zo zeer naar een bedenkelijk niveau maar zelfs nog daaronder.
 
Ik heb het al eerder gezegd. Die 3e plaats halen we dit seizoen echt niet meer.
Of vrijwel het hele elftal moet omgegooid worden, op Ihattaren, Gakpo, Malen, Lammers na.
Als we zaterdag verliezen is een 5e of 6e plaats mogelijk in de Eindstand.
Ai verschrikkelijk, maar we glijden meer en meer af. Niet zo zeer naar een bedenkelijk niveau maar zelfs nog daaronder.
Op het veld wel ja. Het forum is al jarenlang CL winnaar. Zelfs fans van de concurrent (in een normaal seizoen Ajax) willen er maar al te graag deel van uitmaken. Misschien de forumleiding maar eens de stap naar het veld laten maken?
 
Op het veld wel ja. Het forum is al jarenlang CL winnaar. Zelfs fans van de concurrent (in een normaal seizoen Ajax) willen er maar al te graag deel van uitmaken. Misschien de forumleiding maar eens de stap naar het veld laten maken?
Ik zou het wel aandurven in een 4-4-2 systeem, met PSV vrouwen goalgetters, Joëlle Smits en Katja Snoeijs als spitsen.
Ze zijn voor 2 Eau de Toilette bottles op te halen.
 
Laatst bewerkt:
-------------------------------------Unnerstall-------------------------------------------------

Dumfries------------------Teze-----------------------Viergever--------------------------------Rodriguez

Afellay------------------------------Ihattaren------------------------------Gutierrez

Madueke------------------------Lammers----------------------------------Gakpo

Zo.

4-0 .
 
Baumgartl ipv Teze.
Dumfries linker middenvelder ipv: "over the hill" PSV-er Afellay.
Verder prima.
 
Schwaab, zucht. Op basis waarvan?
Hetzelfde zou ik kunnen zuchten: Baumi, op grond waarvan?

Zoals ik aangaf, ik zou voor Teze gaan, want zowel Baumi als Schwaab is helemaal niks. maar als dan toch de keuze tussen onze 2 oosterburen, zou ik liever voor de ervaring van Schwaab gaan
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan