PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, VVV parkeert de bus en dan zijn de twee middenvelders die constant aan de bal zijn Rosario en Guttierez. Dan kan je het wel schudden, doen nooit eens iets verrassend. Als je geluk hebt passen ze de bal naar de goede kleur.
 
Haal alsjeblieft Bergwijn eruit. Wat een nietsnut is dat zeg als die op 10 speelt. Zo ontiegelijk lui en nul beweging. Natuurlijk is het dan makkelijk verdedigen voor VVV.

Tempo ook zo traag. Wordt gewoon puntverlies op deze manier.


Pereiro zou misschien wel ideaal wezen nu, maar ja, die heeft ook al een tijd niet gevoetbald.
 
Boscagli en zelfs een mindere Lato is beter op linksback. Boscagli heeft wél een goede pass naar voren.
Het doelsaldo is zó belangrijk voor de landstitel. Maar ja, een Dumfries die het presteert om een aanval om zeep te helpen door niet voor te zetten maar terug te spelen...:sad:
 
Ik kijk even op de bank en we hebben zo te zien geen enkele middenvelder zitten waarvan we weten dat die 100% fit is
 
Ik heb geen tijd naar de bank te kijken want er zit te veel snelheid in het spel van psv
Van notoire zwartkijker naar cynische opa... ben benieuwd wat de volgende halte is ;)
Maar wel helemaal eens, het is vandaag slecht, traag, inspiratieloos en meer van dat soort termen.
 
Mitroglu voor Bergwijn graag, kunnen we wat gevaarlijker worden in de lucht. Ik vind Bergwijn sowieso tegenvallen dit seizoen. Hij zou zich toch meer moeten laten zien als grote man bij PSV ondanks zijn leeftijd.
 
Rosario vind ik als enige goed spelen. Enkele mooie passes en onderscheppingen. Doan gaat ook nog wel. De rest vind ik echt heel matig spelen. Er zit totaal geen tempo in het spel, te weinig beweging voorin en te weinig lopers.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan