Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zucht weer zo'n k*t interland breakLaatste wedstrijd voor de interlandbreak. Als je deze wint, heb je gewoon een prima periode gehad.
Alles minder dan 5-0 ervaar ik als een nederlaag.
Vind ik niet. Niet thuis van ajax winnen is niet prima. We hebben het naar behoren gedaan, maar zeker niet primaLaatste wedstrijd voor de interlandbreak. Als je deze wint, heb je gewoon een prima periode gehad.
Vind ik niet. Niet thuis van ajax winnen is niet prima. We hebben het naar behoren gedaan, maar zeker niet prima
De vraag van vandaag is natuurlijk wie er op doel zal staan. Ik denk dat vrijwel iedereen hoopt op Unnerstal, maar Mark zal waarschijnlijk nog niet durven. Er is ook een risico dat Lars het goed doet en dat hij misschien de positie van Zoet moet heroverwegen, daar hoef je bij Ruijter niet bang voor te zijn.
Nou als het Malen weer zon boost en zelfvertrouwen geeft, dan heb ik er geen moeite mee hoor.Zucht weer zo'n k*t interland break
Kunnen we niet alle interlands, behalve die van hoofdtoernooien afschaffen?![]()
Veel plezier, ik moet helaas deze wedstrijd voorbij laten gaan. Deze ochtend door mijn rug gegaanBen er straks bij in het stadion, samen met nakomeling #1.
Wat is jouw criterium voor succes voor PSV dan? Als dat is lang meedoen met ajax en uiteindelijk 2e worden, hebben we het inderdaad prima gedaan. Als je kampioen wil worden, heb je toch eebn redelijke steek laten vallen door je thuiswedstrijd tegen ajax niet te winnen.Als alles valt of staat met wel/niet van Ajax winnen, tja. De 3-0s van de afgelopen keren thuis kun je natuurlijk onmogelijk als norm verwachten. Verder hebben we drie weken lang elke 3-4 dagen een wedstrijd gehad. Dat we daarin buiten de wedstrijd tegen Ajax alles hebben gewonnen in competitie en Europa is gewoon prima, en een grote stap ten opzichte van augustus.
De grote vraag is nu geworden, wie op 10? Ik zou graag Guti ipv Rosario zien en Pereiro op 10? Moet kunnen tegen deze tegenstander volgens mij,