PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Van de 45 minuten toch mooi 30 minuten vergooid met die ballen breed en terug. Leg er maar een lineaal langs zowel op eigen helft als op het middenveld. Ze staan keurig op 1 lijn.
 
Ik zie VVV niet veel tijdrekken hoor. Ja, compact spelen en traag tempo. Maar het is niets zo dat ze elke minuut neervallen. Tegen dit soort 'tijdrekken' kan je wat doen.
 
Wat spelen we geweldig he, hoog tempo splijtende passes, de kans zijn niet te tellen weer een geweldig psv
 
Van de 45 minuten toch mooi 30 minuten vergooid met die ballen breed en terug. Leg er maar een lineaal langs zowel op eigen helft als op het middenveld.
Met het ontbreken van van Ihattaren had ik Baumgartl toch laten staan. Is ook een speler die een leuk balletje over afstand kan geven. Dat zie ik Schwaab niet doen.
 
t lijkt wel het NK breien, nu maar hopen dat onze verdediging geen steken laat vallen.
 
Haal alsjeblieft Bergwijn eruit. Wat een nietsnut is dat zeg als die op 10 speelt. Zo ontiegelijk lui en nul beweging. Natuurlijk is het dan makkelijk verdedigen voor VVV.

Tempo ook zo traag. Wordt gewoon puntverlies op deze manier.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan