PSV - VVV-Venlo | Zaterdag 17 maart 2018 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik had gisteravond een feestje en heb de wedstrijd niet live gezien, slechts de samenvatting in de ochtend....gedurende de hele wedstrijd ruim 60% balbezit, een dozijn doelpogingen en schoten op doel en volgens mij een tiental reddingen van de keeper van VVV. Kortom, PSV was veel sterker en heerste op het veld, masr de bal ging er niet in....tot 10 minuten na de rode kaart voor Seuijntjes. Dat is toch eigenlijk te triest voor woorden, dat we pas kunnen scoren als we tegen 10 man komen te spelen. Ik vind dit dus absoluut geen bijzondere overwinning en de manier wasrop stemt me dus juist pessimistisch en somber voor de komende wedstrijden. In ieder geval de wedstrijden tegen AZ en Ajax. Dan mogen we die op papier zelfs verliezen en worden we toch kampioen, maar als we door zo matig te spelen toch kampioen worden, dan bekruipt mij toch een gevoel van schaamte. Als rasechte supporter van PSV willen we toch overtuigend en verdiend kampioen worden? Cocu heeft nog heel wat te doen in de komende weken en ik hoop echt dat hij na deze kampioenschap door de voordeur vertrekt bij PSV en dat er in de zomer een nieuwe coach aan het roer staat van PSV. Van Bommel samen met Van Marwijk.
 
Goed, duidelijk. Ik zie dat niet. Hendrix bijvoorbeeld, heeft betere cijfers dan Ramselaar op dit moment, terwijl Hendrix meer verdedigend staat. Ook daar mag Ramselaar achter de oren krabben.

Maar goed, wie weet komt het wel goed met Ramselaar.

Ook bij Hendrix zie ik een stijgende lijn.

Dat gezegd hebbende, is er in mijn beste PSV-elftal allertijden voor beiden geen plek. Zelfs niet in mijn beste PSV-elftal van de laatste vijf jaar.
 
Ramselaar als de tegenstander de bal heeft: schichtig om zich heen kijkend en maar wijzen en nog eens wijzen waar een ander naar toe moet en intussen zelf steeds lucht dekkend.

Ramselaar in balbezit: druistig dravend om dan de bal over een meter of 5 in de breedte te geven.

Ik vind Ramselaar de verpersoonlijking in het veld van Cocu als trainer. Onzichtbaar en weinig vindingrijk, kortom nietszeggend.
 
Ik had gisteravond een feestje en heb de wedstrijd niet live gezien, slechts de samenvatting in de ochtend....gedurende de hele wedstrijd ruim 60% balbezit, een dozijn doelpogingen en schoten op doel en volgens mij een tiental reddingen van de keeper van VVV. Kortom, PSV was veel sterker en heerste op het veld, masr de bal ging er niet in....tot 10 minuten na de rode kaart voor Seuijntjes. Dat is toch eigenlijk te triest voor woorden, dat we pas kunnen scoren als we tegen 10 man komen te spelen. Ik vind dit dus absoluut geen bijzondere overwinning en de manier wasrop stemt me dus juist pessimistisch en somber voor de komende wedstrijden. In ieder geval de wedstrijden tegen AZ en Ajax. Dan mogen we die op papier zelfs verliezen en worden we toch kampioen, maar als we door zo matig te spelen toch kampioen worden, dan bekruipt mij toch een gevoel van schaamte. Als rasechte supporter van PSV willen we toch overtuigend en verdiend kampioen worden? Cocu heeft nog heel wat te doen in de komende weken en ik hoop echt dat hij na deze kampioenschap door de voordeur vertrekt bij PSV en dat er in de zomer een nieuwe coach aan het roer staat van PSV. Van Bommel samen met Van Marwijk.
Door het laatste woord van je post wilde ik die like intrekken maar toch niet gedaan :maniac:
Marwijk vind ik net zo overschat als Advocaat.
 
Door het laatste woord van je post wilde ik die like intrekken maar toch niet gedaan :maniac:
Marwijk vind ik net zo overschat als Advocaat.
Nou Van Marwijk gaat nu als coach van Australie samen met Van Bommel naar het WK..lijkt mij toch een gouden duo en als dat werkt op het WK, waarom niet bij PSV? Alleen stel ik voor dat Van Bommel hoofdcoach wordt bij PSV en Van Marwijk zijn assistent.
 
Toch nieuwsgierig. Hoe zou dat elftal er dan uitzien?

laatste vijf jaar...

Depay ..... De Jong .... Ruiz
.................Wijnaldum............
.........Guardado........Park.......
Willems....Moreno...Bruma...Arias
...........................Zoet..................
 
laatste vijf jaar...

Depay ..... De Jong .... Ruiz
.................Wijnaldum............
.........Guardado........Park.......
Willems....Moreno...Bruma...Arias
...........................Zoet..................

Ben ik het vrij ver mee eens, zou voor nu een prachtig team zijn. Al wissel ik dan wel Ruiz voor Lozano. Vanwaar eigenlijk de keuze voor hem?
 
laatste vijf jaar...

Depay ..... De Jong .... Ruiz
.................Wijnaldum............
.........Guardado........Park.......
Willems....Moreno...Bruma...Arias
...........................Zoet..................

Neem aan dat je 2012/2013 dan al niet meer meerekent? Of acht je Lens en Mertens lager dan Ruiz en Depay (zou ook kunnen)
 
"Jongens, vanaf volgende week is Jasper niet langer vliegende kiep. We gaan weer terug naar het oude systeem."
laatste vijf jaar...

Depay ..... De Jong .... Ruiz
.................Wijnaldum............
.........Guardado........Park.......
Willems....Moreno...Bruma...Arias
...........................Zoet..................
Ik ga ook voor Lozano ipv Ruiz.
Daarnaast twijfel ik aan Park, zou daar wellicht toch onze Jorrit zetten
 
Ben ik het vrij ver mee eens, zou voor nu een prachtig team zijn. Al wissel ik dan wel Ruiz voor Lozano. Vanwaar eigenlijk de keuze voor hem?

Ben het met je eens. Ik was Lozano helemaal vergeten, omdat ik gewoon totaal niet aan de selectie van dit jaar heb gedacht. :eek: Vind Ruiz - mits fit - wel een hele goede voetballer overigens.
 
Ben het met je eens. Ik was Lozano helemaal vergeten, omdat ik gewoon totaal niet aan de selectie van dit jaar heb gedacht. Vind Ruiz - mits fit - wel een hele goede voetballer overigens.

Ruiz was in zijn Twente-tijd een stuk beter dan Lozano nu is. Lozano heeft de snelheid en explosiviteit om te kunnen slagen in een topcompetitie, maar ik mis toch het overzicht en de finesse van Ruiz.
 
Ruiz was in zijn Twente-tijd een stuk beter dan Lozano nu is. Lozano heeft de snelheid en explosiviteit om te kunnen slagen in een topcompetitie, maar ik mis toch het overzicht en de finesse van Ruiz.

Bij PSV
:unsure:
Bryan Ruiz 14 wedstrijden 5 goals 3 assists.
Hirving Lozano 27 wedstrijden 15 goals 10 assists.
:rolleyes:
 
Bij PSV
:unsure:
Bryan Ruiz 14 wedstrijden 5 goals 3 assists.
Hirving Lozano 27 wedstrijden 15 goals 10 assists.
:rolleyes:

Het is niet helemaal eerlijk om die cijfers zo naast elkaar te leggen. Ruiz speelde in een beduidend slechter draaiend elftal, dan is het veel moeilijker om beslissend te zijn. Vergeet ook niet dat Arias dankzij Ruiz begon te excelleren; die twee voelden elkaar perfect aan. Desalniettemin was Ruiz in zijn PSV-tijd inderdaad niet zo goed als Lozano nu is.
 
Zit nu naar de interviews te kijken.
Over de scheids.
Het klopt wat ze zeggen, dat PSV wordt voorgetrokken. Maar wel 10 man van het elftal, want de tegenstander wordt weer dik voorgetrokken boven Lozano.

Lozano werd gewoon terecht gewisseld.

30 schoten van PSV, 3 van VVV.
Terechte overwinning.
Absoluut terechte overwinning maar de kans was toch zeker aanwezig dat Lozano meer goals ging maken wat ook zijn marktwaarde weer verhoogd zou hebben.
 
Het is niet helemaal eerlijk om die cijfers zo naast elkaar te leggen. Ruiz speelde in een beduidend slechter draaiend elftal, dan is het veel moeilijker om beslissend te zijn. Vergeet ook niet dat Arias dankzij Ruiz begon te excelleren; die twee voelden elkaar perfect aan. Desalniettemin was Ruiz in zijn PSV-tijd inderdaad niet zo goed als Lozano nu is.
Hebben we de laatste jaren ook slechtere elftallen gehad dan dit?? Het moet wel erg slecht draaiend zijn geweest. Oké we winnen nu maar zo slecht heb ik PSV nog nooit gezien, ook onder Rutten niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan