PSV - VVV-Venlo | Zaterdag 17 maart 2018 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hebben we de laatste jaren ook slechtere elftallen gehad dan dit?? Het moet wel erg slecht draaiend zijn geweest. Oké we winnen nu maar zo slecht heb ik PSV nog nooit gezien, ook onder Rutten niet.

Met wekelijks een nu-moet-het-gebeuren-wedstrijd die prompt werd verloren.
 
Neem aan dat je 2012/2013 dan al niet meer meerekent? Of acht je Lens en Mertens lager dan Ruiz en Depay (zou ook kunnen)

Lens vond ik geen winnaar voor PSV. Hij heeft wat statistieken. Maar kwam ook met een heleboel mislukte voorzetten.
Mertens en Depay hadden meer invloed. Het is ook een kwestie van smaak denk ik. Ruiz was geen succes PSV. Maar wel een behoorlijke voetballer, past bij een leuke mix van
De Bondscoach
 
Lens vond ik geen winnaar voor PSV. Hij heeft wat statistieken. Maar kwam ook met een heleboel mislukte voorzetten.
Mertens en Depay hadden meer invloed. Het is ook een kwestie van smaak denk ik. Ruiz was geen succes PSV. Maar wel een behoorlijke voetballer, past bij een leuke mix van
De Bondscoach

Lens was vooral koning buitenspel. Ruiz heeft nog wel wat cruciale punten binnengesleept, maar niet echt een bepalende speler geweest.
 
Cocu vond dat Bartje in de eerste helft niet goed (in de organisatie) speelde en heeft dat zowaar gezegd in het interview met Fox.

En stelt hem vervolgens de volgende wedstrijd weer op alsof er niks gebeurd is, net als met Brenet-niet en de Jong. Ondertussen zitten spelers als Mauro en Pereiro steeds op de bank. Die spelen veel te aanvallend en frivool en daar houdt onze trainer niet van anders gaat de amusementswaarde van de wedstrijden omhoog :rolleyes:
 
En stelt hem vervolgens de volgende wedstrijd weer op alsof er niks gebeurd is, net als met Brenet-niet en de Jong. Ondertussen zitten spelers als Mauro en Pereiro steeds op de bank. Die spelen veel te aanvallend en frivool en daar houdt onze trainer niet van anders gaat de amusementsparken van de wedstrijden omhoog :rolleyes:
Ja, Bart moet natuurlijk wel de kans krijgen om een reactie te geven op het veld.


.....Of zo.:confused:
 
Dat de Jong (Siem of Luuk? :sneaky:) en Ruiz (niets gepresteerd bij PSV) in je elftal staan zegt vooral iets over de teloorgang van PSV de laatste 5 jaar :sad:

De Jong heeft heel wat meer voor PSV betekend dan Mr. Ik heb even geen zin in mijn verdedigende taken.

(Waarbij ik weet dat Brands ervoor gezorgd heeft dat je op die positie niet veel alternatieven hebt)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan