PSV - VVV | Dinsdag 22 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is toch vaak hetzelfde liedje. PSV balbezit, tegenstander scoort. Tegenstander doet niet zo moeilijk, lange loop, voorzet goal. En wij breien maar door, schieten niet op doel en beginnen weer aan het breiwerk. Iets meer pit mag wel.
 
Zo instabiel en totaal geen gogme in dit elftal, ook van de spelers van je het verwacht... Nee van Boscagli die een “ goede pass heeft”, verwacht ik itt velen, niet veel. Dit is heel normaal voor zijn doen. Verdedigend was het niets met hem en is het nog steeds niets.
 
En ook met Hendrix op het middenveld ben je veel te zwak. Geen aansluiting van linies, geen goede inspeelpass vanaf het middenveld en 0,0 creativiteit.
De keus voor Hendrix snap ik ook niet helemaal inderdaad.

Imo is het probleem dat het allemaal te veel gebrei is, en wanneer er wel ruimtes liggen rent iedereen richting de goal en kunnen we de bal niet meer kwijt.
 
Zo instabiel en totaal geen gogme in dit elftal, ook van de spelers van je het verwacht... Nee van Boscagli die een “ goede pass heeft”, verwacht ik itt velen, niet veel. Dit is heel normaal voor zijn doen. Verdedigend was het niets met hem en is het nog steeds niets.
Eens. Het wordt allemaal veel te moeilijk gemaakt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan