PSV - VVV | Dinsdag 22 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik was ook fan van hem, ik volg hem nog een beetje, maar er valt niet veel te volgen...hij is ook in Italië voornamelijk Bankzitter
Dat, en geblesseerd. De mooiste blessure vind ik wel: “Muscle Fatigue”. Pereiro? :ROFL:

Ondanks de waardevolle goals blijft bij Pereiro bij mij maar 1 beeld hangen; hoe hij opzichtig het duel niet aanging in de thuiswedstrijd tegen Osijek.
 
Het is goed dat Pereiro weg is. Kwam niet veel meer uit en contractverlenging lag ook niet meer in het vooruitzicht. Met Götze, Ihattaren, Gakpo, Malen en Madueke is er voldoende aanvallende kwaliteit in deze selectie. Het komt er ook steeds beter uit. Ik heb er wel vertrouwen in.
 
En terecht nooit een teamspeler en liet zijn man standaard lopen. Miskoop en verkeerd gescout.
Eens, maar hier waren er hele volksstammen die dachten dat hij heel goed bij het Italiaanse voetbal zxou passen en daar een sensatie zou worden. Kan leuk ballen, maar had in de jaren '60 moeten spelen, toen kon hij nog mee, in het huidige voetbal heb je er, op eenpaar doelpunten na, helemaal niks aan.
 
Eens, maar hier waren er hele volksstammen die dachten dat hij heel goed bij het Italiaanse voetbal zxou passen en daar een sensatie zou worden. Kan leuk ballen, maar had in de jaren '60 moeten spelen, toen kon hij nog mee, in het huidige voetbal heb je er, op eenpaar doelpunten na, helemaal niks aan.
Jammer wel. Ik heb wel van hem genoten.
 
Genoten in topwedstrijden, maar compleet kapot zitten ergeren in andere wedstrijden. Voor dat eerste ben ik hem dankbaar, maar mede dankzij dat laatste was ik er totaal niet rouwig om dat hij vertrok. Als je zoveel talent vertoont in bepaalde acties, maar vervolgens de instelling van Henk van het 6e van FC Schubbekutteveen hebt dan verwacht ik ook niet dat je het ooit gaat redden. Dus dat hij nu in Italië ook niks klaarmaakt zie ik niet echt als een verrassing. Zonde, maar dan had hij maar gewoon die mentaliteit moeten hebben die sommige spelers van zijn kaliber wel hebben.
 
Eens, maar hier waren er hele volksstammen die dachten dat hij heel goed bij het Italiaanse voetbal zxou passen en daar een sensatie zou worden. Kan leuk ballen, maar had in de jaren '60 moeten spelen, toen kon hij nog mee, in het huidige voetbal heb je er, op eenpaar doelpunten na, helemaal niks aan.
Achja het kan ook nog steeds hé op een ander moment of bij een andere club bijvoorbeeld. Soms lukt het gewoon niet om wat voor reden dan ook want het zijn ook mensen en als ze bijvoorbeeld niet lekker in hun vel zitten dan gaat het ook niet. Het kan ook nog eens de competitie, het systeem of de kwaliteit van de basis zijn waardoor hij niet rendeert. Pereiro heeft toch wel hele goede wedstrijden bij ons gespeeld en ik weet zeker dat er meer in zit als hij zijn plek heeft gevonden. Je weet het maar nooit met die voetballers. Graziano Pele was pas in zijn latere jaren een doelpuntenmaker geworden. Volgens mij faalde hij zelfs in de Serie B? En bij AZ en andere clubs was het ook niks totdat hij bij Feyenoord kwam en later in de PL ook niet onaardig was. Totaal ander type, maar het is maar een voorbeeld van hoe raar carrieres kunnen lopen. Zo een Eriksen maakt ook niks klaar bij Inter maar was bij Tottenham wel goed. Ik denk bovendien dat er genoeg trage sierlijke voetballers zijn. Pereiro moet beter kunnen dan dit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan